راهنمای خرید ایزی دیاگ

نوشته شده در تاریخ1402-02-06 توسط 287
دوست داشتن7

ایزی دیاگ

همه چیز در مورد دستگاه دیاگ هایی که با نام ایزی دیاگ میشناسید در این مقاله درج شده. از قیمت، بررسی مشخصات، مقایسه با سایر دستگاه ها تا معرفی فروشندگان و خدمات پس از فروش. همینطور شما میتوانید کاتالوگ های اورجینال دستگاه را در اینجا مشاهده فرمایید. تمام مدلهای ایزی دیاگ 4، ایزی دیاگ 4 پلاس و... در این مقاله به فروشگاه معتبر لینک شده و کلیه اطلاعات مرتبط نیز درج شده. برای مطالعه این مقاله نیاز به 9 دقیقه زمان دارید.

چند نوع ایزی دیاگ وجود دارد؟ انواع ایزی دیاگ

در حالت کلی 6 نوع ایزی دیاگ مختلف وجود دارد که حتی در زمینه شرکت تولید کننده نیز متفاوتند. این شش نوع ایزی دیاگ شامل موارد زیر هستند:

ایزی دیاگ 4 

بهترین نسخه تولید شده از ایزی دیاگ ها که در سال 2020 منتشر شده و ویژگی های فوق العاده کاربردی را به کاربر خود عرضه میکند. این درحال حاضر اصلیترین دستگاه قابل عرضه در بازار ایران است. باید بدانید که این دستگاه توسط شرکت تینک کار که یکی از زیرمجموعه های هولدینگ لانچ است تولید میشود.

ایزی دیاگ 4 لانچ در فروشگاه و ثبت سفارش

ایزی دیاگ 4 پلاس یا Thinkcar pro

نسخه بهینه شده از روی ایزی دیاگ 4 که اصلیترین تفاوت آنها در ساختار بدنه میباشد. این دستگاه همچنان درحال عرضه در بازار ایران است. این دستگاه نیز تولید شده توسط تینک کار است که یکی زیر مجموعه از هولدینگ لانچ محسوب میشود.اصلیترین مزیت این دستگاه نسبت به ایزی دیاگ 4 اندازه کوچکتر آن میباشد و اصلیترین نقطه ضعفش بهره گیری از یک برد الکترونیکی ضعیفتر نسبت به نسخه قبلی.

ایزی دیاگ 4 پلاس تینگ کار پرو در فروشگاه و ثبت سفارش

ایزی دیاگ 5 یا DBScar

یک اینترفیس از نسخه های  قبلی است که در سال 2018 منتشر شده، آخرین بروزرسانی این دستگاه در سال 2021 با سریال تولید های جدید منتشر شده و ماژول بلوتوث آن از همان سال 2018 ارتقا یافته. عرضه این دستگاه بدون پکیج x431 در ایران با محدودیت فراوان انجام میشود.این دستگاه مستقیما توسط شرکت لانچ تولید شده.

دستگاه ایزی دیاگ 5 DBScar در فروشگاه و ثبت سفارش

ایزی دیاگ گولو پلاس لانچ

در واقع گولو پلاس یک میان رده محسوب میشود. یکی از ایزی دیاگ های خوب که پیش از ایزی دیاگ 4 عرضه شد و بدلیل وقفه در عرضه دستگاه رسمی ایزی دیاگ 4 فروش خوبی را نیز تجربه کرد که امروز عرضه آن منسوخ شده.

دستگاه ایزی دیاگ گولو پلاس لانچ در فروشگاه و ثبت سفارش

ایزی دیاگ 3

این نسخه درواقع برادر بزرگتر ایزی دیاگ 4 است که مدل طراحی جدید را ارائه نموده و اولین بهینه سازی ها برای سازگاری و اتصال را دریافت کرده. شایان ذکر است که این مورد درحال حاضر یکی از پرمصرفترین دستگاه های دیاگ در ایران است اما متاسفانه در زمینه عرضه میتوان گفت که منسوخ شده.

دستگاه ایزی دیاگ 3 در فروشگاه و ثبت سفارش

ایزی دیاگ 2

والد تمام ایزی دیاگ ها محسوب میشود و براحتی از اندازه کوچکش قابل شناسایی است. در سال 2016 عرضه شده و متاسفانه در زمینه اتصال و انتقال داده بسیار کند عمل میکند، در واقع مشکلات موجود در ایزی دیاگ 2 بود که در کنار فروش بالای آن باعث شد تا موج نارضایتی ها شرکت لانچ را به سمت بهینه سازی و عرضه نسخه های جدید از این دستگاه سوق دهد. درحال حاضر تقریبا خرید این دستگاه بصورت نو امکان پذیر نیست.

دستگاه ایزی دیاگ 2 در فروشگاه و ثبت سفارش

ایزی دیاگ چیست؟ چرا به این دستگاه ها ایزی دیاگ میگویند؟

سری ایزی دیاگ توسط دو شرکت لانچ و تینک کار تولید میشود. اصلیترین تفاوت بین تولیدات این دو شرکت را اینگونه میتوان بیان کرد که آن محصولاتی که توسط لانچ مستقیما تولید میشوند آداپتور (وفق دهنده) پکیج ها بوده و عرضه بصورت مجزا ندارند، اما شرکت تینک کار که یکی از زیرمجموعه های لانچ است روی ارائه محصولات بهینه شده تمرکز دارد و ایزی دیاگ های این برند درواقع به خودی خود یک دستگاه کامل عیب یابی بوده و عرضه آنها نیز در قالب همان یک دستگاه است. شایان ذکر است که در صورت تمایل میتوانید لوازم جانبی نیز با سری تینک کار خریداری کنید ولی الزاما به این لوازم جانبی نیاز ندارید.

اصل ماجرا اینجاست که خود ماژول اسکنر که توسط لانچ تولید میشود میتواند با هر موبایل، تبلت یا لبتاب متفرقه سازگار شود و لوازم جانبی آن نیز بصورت مجزا قابل خرید است. پس اتفاقی که افتاده شامل خروج ماژول اسکنر از پکیج کامل عیب یابی خودرو، ایجاد یک بدنه اختصاصی برای آن و اضافه کردن ماژول بلوتوث و وای فای به دستگاه است که باعث شده شما بتوانید ماژول اسکنر را بصورت مجزا خریداری کرده و با یک دستگاه موبایل هوشمند از آن استفاده کنید.

دلیل نام گذاری ایزی دیاگ نیز همین است که در همه مراحل ساده سازی (ایزی) انجام شده. حجم دستگاه کم شده، قابلیت سازگاری افزایش یافته، بدنه بهینه شده، محیط کاربری ساده سازی شده، ماژول های غیر الزامی حذف شده، مراحل خوانش و انتقال کد بهینه شده و در نهایت قیمت محصول برای مصرف کننده کاهش چشمگیری داشته.

بررسی کامل ایزی دیاگ 5

ایزی دیاگ 5 نمای روبرو و جانبیایزی دیاگ 5 نمای زیر دستگاه

این دستگاه در واقع فقط یک اینترفیس (رابط )  جدید از نسل قبلی است. تفاوتی مثل "پرشیا" و "پرشیا سال" که نام تخصصی آن DBScar 5 است اما در ایران با نام ایزی دیاگ 5 شناخته میشود. اصلیترین تفاوت این دستگاه با نسخه های قبلی تفاوت در سرعت آن است که این سرعت نیز در پردازش اطلاعات مرتبط با کدخطای دیاگ نیست بلکه با تعویض بلوتوث، سرعت انتقال اطلاعات و بروزرسانی صفحه نمایش در موبایل یا تبلت سریعتر شده است. همینطور ایزی دیاگ 5 به ماژول اتصال وای فای نیز مجهز شده. همینطور طبق بازخوردهای دریافت شده سرعت شناسایی خودرو یا خواندن VIN در این دستگاه از ایزی دیاگ های نسخه 2 و 3 و گولو پلاس بیشتر است.

جالبترین نکته در مورد این دستگاه که باید بدانید: شرکت تولید کننده در سایت رسمی خودر این قطعه را بصورت مجزا عرضه نمیکند و تنها میتوانید آنرا در قالب سری های X431 پایه یا پکیج های بالاتر خریداری کنید. بطور کلی آنچه با نام ایزی دیاگ 5 میشناسید تنها یک ماژول از سری X431 است که توسط شرکت لانچ طراحی و عرضه شده.

بهینه ترین نسخه برای خریداری ایزی دیاگ 5 محصولی است که با نام تجاری X431-PRO lite v3 عرضه میشود. این محصول شامل آداپتور ایزی دیاگ 5، تبلت اختصاصی، فریم تبلت، ماژول های اتصال، شارژر، کابل های جانبی، و موارد دیگری است که ممکن است یک تعمیرکار به آنها برای انجام عملیات دیاگ نیاز پیدا کند.

لینک مشاهده محصول دستگاه دیاگ X431 Pro lite v3 در فروشگاه و ثبت سفارش

در صورتی که پکیج x431 را خریداری کنید همچنان ماژول هایی هستند که امکان اضافه شدن به پکیج پایه را دارند شامل:

VSp-600  , s2-2 Sensorbox , 02-2 Scopebox , Wifi printer launch , x431 TSGun , BST360 Bluetooth battery tester , HDIII همه این موارد را میتوانید در عکس زیر مشاهده فرمایید.

لوازم جانبی برای پکیج دیاگ X431

ماژول DBScar5 بلحاظ پوشش از نسل های قبلی خود چیزی کم ندارد و حدود 200 برند خودروسازی را پوشش میدهد که شامل 1000 ایسیو مختلف است. از نظرما بهترین برنامه کاربری برای این ماژول دیاگزون است که به شما امکان بهره گیری از زبان فارسی و تشخیص VIN خودرو های ایرانی را میدهد.

برای مطالعه اطلاعات ضروری دستگاه جدول زیر آماده شده که میتوانید با مطالعه آن پاسخ بیشتر سوالات در مورد مشخصات فنی دستگاه را پیدا کنید.

اطلاعات ضروری دستگاه ایزی دیاگ 5 – DBScar 5

____________________________________________

سال تولید

از 2018 تا کنون

ولتاژ

12

نوع دستگاه

Code Reader, BT Connector

قدرت

9 وات

خودرو های سازگار

نامحدود

مبدا تولید

چین – گوانگدونگ

مدل نرم افزار

 

مدل نامبر

DBSCAR Adaper

نام برند

Launch, Launch X431 DBSCAR connector

وزن

حدود 200 گرم

عملکرد

ابزار تخصصی عیب یابی

زبان ها

انگلیسی، چینی، آلمانی، فارسی و ...

گواهینامه ها

CE – FCC - ROHS

کارایی از نگاه منتقدین

8/10

عرضه کننده بروزرسانی

از طرف شرکت لانچ

اندازه

10*5*3 سانتی متر

جنس بدنه

پلاستیک فشرده

 

 

اطلاعات کمپانی – اطلاعات شرکت لانچ

_____________________________

نام کارخانه مادر

LAUNCH TECH CO.,LTD

اندازه کارخانه

3000 متر مربع

سال تاسیس

1992

تعداد کارکنان

150 تا 200 نفر

شروع فعالیت در زمینه بُرد

2002

حجم تولید

175000 هزار قطعه در ماه

ارزش کارخانه

114 میلیون دلار تا 2020

نزدیکترین بندر

Hong Kong, Shenzhen

ترید مارک ها

CDP TCS, MINIVCI, EDIAG, MINIELM327

نماینده عرضه محصولات در ایران

دیاگ کالا از سال 2017 تا کنون

نماینده عرضه محصولات در آمریکا

Host dan ro tool از سال 2012 تا کنون

تولیدات اصلی شرکت

Car Diagnostic Tools, Code Reader, TPMS, Auto Key Programmer, Battery Tester

نقاط قوت ایزی دیاگ 5 نسبت به رقبا

سازگاری کامل با پکیج x431 شرکت لانچ

بهرهمندی از ماژول اتصال وای فای

بهرهمندی از آخرین نسخه ماژول بلوتوث

سازگاری کامل با نرم افزار دیاگزون

پشتیبانی از زبان فارسی و خودرو های ایرانی در صورت استفاده از نرم افزار دیاگ زون

 

نقاط ضعف ایزی دیاگ 5 نسبت به رقبا

جنس بدنه خشک و آسیب پذیر در مقابل ضربات فیزیکی

عدم طراحی ضد آب و حساس نسبت به رطوبت بالا

هزینه بروزرسانی پس از پایان خدمات پس از فروش بالاست

 

- امتیاز بازبینی این محصول از نگاه کاربران روی وبسایت علی اکسپرس 5 از 5

- امتیاز بازبینی این محصول از نگاه کاربران روی وبسایت آمازون 4.8 از 5

- امتیاز بازبینی این محصول از نگاه کاربران روی وبسایت دیاگ کالا 5 از 5

- امتیاز بازبینی این محصول از نگاه کاربران روی وبسایت علی بابا 3.8 از 5

بررسی کامل ایزی دیاگ 4

در ایزی دیاگ چهار ویژگی های برای کاربردرنظر گرفته شده که حتی در نسخه بالاتر نیز در دسترس نیست. ابتدا باید بدانید که این دستگاه با نام ثینک دیاگ 4 (thinkdiag 4) نیز معرفی میشود و هیچ تفاوتی بین این دو نام وجود ندارد.

ایزی دیاگ 4 ساخته شرکت thinkcar است که یکی از زیرمجموعه های شرکت لانچ محسوب میشود.

ایزی دیاگ 4 اولین نمونه از سری ایزی دیاگ است که روی ماندگاری فیزیکی محصول بهینه سازی های اساسی دریافت کرده. در این مدل بدنه ضد ضرفه و ضد آب با پوششی از PVC عرضه شده که تا حدامکان جلوی لیز خورد دستگاه را بگیرد و در صورت بروز برخورد علاوه برمقاومت حداکثر، انتقال فشار ضربه به قطعات داخلی دستگاه را نیز تا حدودی خنثی کند.

ایزی دیاگ 4 با بروزرسانی معرفی شده در سال 2022 چیزی در حدود 1000 ایسیو را پوشش میدهد. ایسیو در واقع یک قطعه الکترونیکی است که ترجمه فارسی نام آن برابر با "واحد کنترل الکترونیک" میشود. برای هر خودرو از ایسیو اختصاصی استفاده نمیشود مثلا تمامی خودرو های سری E شرکت مرسدس بنز که از سال 2016 به بعد تولید شده اند از یک نوع ایسیو استفاده میکنند.

فکر میکنم متوجه شده باشید که پشتیبانی از 1000 ایسیو مختلف به معنای پوشش دادن عیوب چند هزار مدل خودرو است. نمیتوان تمام مدل های خودرو که با ایزی دیاگ 4 میشود آنهارا عیب یابی کرد ذکر نمود اما همینقدر بدانید که 187 برند خودروسازی که ماشین های سواری تولید میکنند تحت پوشش این دستگاه هستند. نکته جالبتر اینجاست که با بروز رسانی نرم افزاری میتوانید این دایره پوشش را افزایش دهید.

همینطور پکیج Thinkscan MAX یک بسته کامل است که با آداپتور آن همان ایزی دیاگ 4 است و اگر دوست دارید کل پکیج عیب یابی شما اختصاصی باشد و نمیخواهید از موبایل برای اتصال استفاده کنید میتوانید این پکیج را سفارش دهید که شامل یک دستگاه ایزی دیاگ 4، نمایشگر با باکس مخصوص برای ایجاد اتصال پایدار، کابل یو اس بی و شارژر و همینطور یک کیف زیپی است.

برای این دستگاه میتوانید از برنامه های دیاگزون (diagzone) ، پرودیاگ (prodiag) ، ایکس دیاگ (Xdiag) استفاده کنید که کاملترین برنامه همان دیاگزون است. با برنامه دیاگزون شما میتوانید از تمام امکانات دستگاه بهره بگیرید و با حداقل ارور مواجه شوید همینطور این برنامه براحتی قابل دریافت است که باعث شده تعداد زیادی از فروشندگان دستگاه دیاگ آنرا به لیست خدمات پس از فروش خود اضافه کنند. همینطور دیاگزون فیچر مخصوص خودروهای ایرانی دارید و خب وقتی در ایران کار میکنید قطعا به این ویژگی نیاز خواهید داشت.

ایزی دیاگ 4 از 15 عملیات اسکن و عیب یابی پشتیبانی میکند که شامل خودروهای هیبریدی بروز نیز میشود و تقریبا هیچ کارکردی در این دستگاه از قلم نیوفتاده که شما بتوانید در دستگاه دیگری آنرا بدست بیاورید. تنها نکته این است که با دستگاه دیاگ تینک کار 4 نمیتوانید تعریف سوئیچ و ریموت انجام بدهید. ضمنا در بسیاری وبسایت های ایرانی 16 عملیات اسکن برای این دستگاه ذکر شده که ما هیچ منبع معتبری برای آن پیدا نکرده ایم. اگر شما میدانید شانزدهیم استفاده چیست که حتی شرکت از آن بی خبر است در بخش نظرات مارا نیز مطلع فرمایید.

 

اصلیترین خطر در مورد ایزی دیاگ 4 :

با توجه به بحران همه گیری ویروس کرونا این دستگاه با مدتی تاخیر به بازار عرضه شد و همین موضوع زمینه را فراهم نمود تا سودجویان با عرضه محصولاتی به نام ایزی دیاگ 4 فرآیند کلاه برداری را آغاز کنند. از همین رو دیاگ کالا به شما پیشنهاد میکند که حتما این دستگاه را با اکانت رجیستر شده خریداری فرمایید تا از اصالت محصول مطمئن شوید.

اصلیترین نکات در مورد استفاده از ایزی دیاگ 4:

طبق بازخورد دریافت شده از کاربرها این دستگاه در مورد خودروهای اروپایی و آمریکایی خیلی خوب کار میکند( چون این دستگاه به سفارش آمریکا تولید شده) در مورد خودروهای ایرانی عملکرد نسبتا خوبی دارد البته اگر از نرم افزار دیاگزون استفاده کنید چراکه نرم افزار پیشفرض برای این دستگاه تینک دیاگ اَپ معرفی شده. اما در مورد خودروهای چینی نیاز به کمی تجربه وجود دارد، برای مثال پروفایل خودرو MVM X33 new با برنامه تیگو 3 خوانده میشود. همانطور که در بالا گفتیم ایسیو های استفاده شده در بسیاری از خودرو ها تکراری است و این تکرار در خودروهای چینی برخلاف آمریکا و اروپا نظر خاصی ندارد. پس اگر در مورد یک خودروی چینی با خطای عدم پشتیبانی مواجه شدید بدانید که باید ایسیو مشابه را پیدا کنید و از پروفایل خودرویی که ایسیو آن با خودرو مدنظر شما مشترک است استفاده کنید تا مشکل حل شود.

همین موضوع در مورد خودروهای ایرانی نیز صدق میکند. شما نیاز دارید که برای برخی از خودروهای ایرانی (بخصوص محصولات سایپا) کمی با دستگاه کار کنید تا اصطلاحا بتوانید قلق گیری انجام دهید.

 

در آخر احتمالا دنبال یک جمله هستید که برای انتخاب بهترین دستگاه دیاگ به شما کمک کند. آن جمله همینجا ذکر شده: تیک دیاگ 4 یا همان ایزی دیاگ 4 بعنوان بهترین و پرفروشترین محصول شرکت تینک کار انتخاب شده. آنهم در دو سال متوالی و هنوز هم بهترین محصولی که این شرکت معرفی کرده. پس اگر دنبال انتخاب بین ایزی دیاگ ها هستید نیازی به فکر کردن نیست.

این انتخاب نیز توسط ما یا شرکت تینک کار انجام نشده بلکه بازخورد مشتریان و منتقدین این جایگاه را به ایزی دیاگ 4 داده.

در یک جمله: از نگاه منتقدین و مصرف کنندگان ایزی دیاگ 4 یا تینک دیاگ بهترین نمونه از ایزی دیاگ ها و برترین محصول عرضه شده توسط شرکت تینک کار است.

 

ویژگی های متمایز کننده ایزی دیاگ 4:

اولین دستگاه عیب یاب در دنیاست که خودروهای تمام برقی را نیز پوشش داده است (تمام مدلهای تسلا در این دستگاه قابل عیب یابی هستند)

با نرم افزار دیاگزون خودروهای قدیمی نیز تحت پوشش دستگاه شما هستند ( در مورد مدل های مزدا قبل از سال 2007 تست شده)

نرم افزار دستگاه از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند (اگر نسخه اصلی را خریداری کنید، توجه کنید نرم افزار اورجینال اشتراک یکساله ندارد)

خودروهای سنگین را نیز پوشش میدهد، شما با این دستگاه میتوانید از منوی ماشین های سنگین، انواع کامیون و کشنده را نیز عیب یابی کنید.

تمام موبایل های با اندروید بالاتر از 7 میتوانند به این دستگاه متصل شوند.

نسخه آی او اس نیز برای اتصال به این دستگاه موجود است

امکان کدینگ ایسیو در این دستگاه فراهم است (کدینگ ایسیو به شما کمک میکند تا قطعات الکترونیکی جدید یا تعویض شده را به ماشین معرفی نمایید)

 

نقاط ضعف ایزی دیاگ 4:

نسخه های مختلف آن که در سال های مختلف عرضه شده تغییرات طراحی در بدنه داشته

بدلیل سایز دستگاه احتمالا مجبور میشوید که یک کابل اتصال OBD2 تهیه نمایید

هزینه بروز رسانی و تهیه لایسنس پس از اتمام اکانت دوساله این دستگاه نیزمثل همه نسخه های ایزی دیاگ بالاست

اطلاعات ضروری دستگاه ایزی دیاگ 4 thinkdiag TKD01

سال تولید

از 2020 تا کنون

ولتاژ

9 الی 18

نوع دستگاه

Code Reader, BT Connector

بهینه نشر جریان

130 میلی آمپر یا کمتر

خودرو های سازگار

نامحدود

مبدا تولید

چین – گوانگدونگ

مدل نرم افزار

دیاگزون ، لانچ

مدل نامبر

TKD01 OBD2

نام برند

thinkcar TKD 01 generic

وزن

حدود 140 گرم

عملکرد

ابزار تخصصی عیب یابی

زبان ها

انگلیسی، چینی، آلمانی، فارسی و ...

گواهینامه ها

CE – FCC - ROHS

کارایی از نگاه منتقدین

8.3 / 10

عرضه کننده بروزرسانی

از طرف شرکت ثینک کار

اندازه

12*7.9*3.9 سانتی متر

جنس بدنه

پلاستیک فشرده

 

 

اطلاعات کمپانی – اطلاعات شرکت ثینک کار

نام کارخانه مادر

Thinkcar from launch

اندازه کارخانه

3000 متر مربع

سال تاسیس

2005

تعداد کارکنان

150 تا 200 نفر

شروع فعالیت در زمینه بُرد

2005

حجم تولید

175000 هزار قطعه در ماه

ارزش کارخانه

19 میلیون دلار تا 2020

نزدیکترین بندر

Hong Kong, Shenzhen

ترید مارک ها

TKD , TKD pro

نماینده عرضه محصولات در ایران

دیاگ کالا از سال 2017 تا کنون

نماینده عرضه محصولات در آمریکا

Host dan ro tool از سال 2012 تا کنون

تولیدات اصلی شرکت

Easy diag series from diagnosis tools

مشاهده کاتالوگ رسمی در وبسایت سازنده دستگاه THINKDIAG Version All Software Version All Software (mythinkcar.com)

نمونه ای از محیط نرم افزار این دستگاه و عملکرد های آنرا میتوانید در تصویر زیر مشاهده بفرمایید:

نمای نرم افزار ایزی دیاگ 4 روی موبایل

ایزی دیاگ 4 پلاس یا thinkcar pro

یکی دیگر از محصولات شرکت تینک کار که کمی پس از ایزی دیاگ 4 معرفی شده و اگر بخواهیم اصلیترین تفاوت بین این دو را نام ببریم باید به تفاوت اندازه و اشاره کنیم. ایزی دیاگ 4 پلاس یک سوم کوچکتر از ایزی دیاگ 4 است.

این اولین نمونه محصول از شرکت تینک کار است که برای عرضه با پکیج های دیاگ طراحی شده و انواع مختلفی پکیج برای آن عرضه شده. ولی همچنان دستگاه تینک کار پرو نیز به خودی خود یک دستگاه عیب یابی کامل است که با نصب نرم افزارش روی یک موبایل اندرویدی میتوانید از همه قابلیت های آن استفاده کنید.

در مورد نرم افزار و پوشش برندهای خودرو سازی باید گفت که همه چیز مثل ایزی دیاگ 4 است پس در صورتی که بررسی ایزی دیاگ 4 را مطالعه نکرده اید به آن مراجعه کنید تا اطلاعات این دستگاه را نیز بدست بیاورید. تینک دیاگ پرو با ولتاژ پایینتری کار میکند. همین طور ظرفیت پذیرش آن نیز 60 میلی آمپر بوده و کمتر از ایزی دیاگ 4 است.

در ایزی دیاگ 4 پلاس خطری از بدنه ضد ضربه یا ضد آب نیست پس گول اسم آن را نخورید این فقط یک نام گذاریست. بدنه این دستگاه تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه ایزی دیاگ 3 ندارد و شاید کمی هم ضعیفتر باشد. بدلیل سایز کوچکتر احتمال اینکه مجبور به خرید کابل OBD2 شوید کمتر است اما به شما پیشنهاد میکنم که حتما یک کابل رابط OBD2 برای دستگاه تهیه کنید.

تینک کار پرو خودروهای ایرانی و چینی را بخوبی پوشش میدهد ولی برای کار با آن نیاز است که کمی تجربه کسب کنید. همه موضوع برمیگردد به آنجا که بدانید کدام خودرو ها از ایسیو های مناسب استفاده میکنند تا بتوانید در صورت مواجهه با ارور از پروفایل مشابه استفاده کنید. در صورتی که تازه از این دستگاه استفاده میکنید و تجربه کافی ندارید میتوانید به همکاران خود مراجعه کرده و یا با شرکت پشتیبانتان تماس بگیرید.

THINKSCAN MAX بهترین پکیج برای تهیه این دستگاه است که مانیتور و بسیاری از لوازم جانبی را همراه خود داشته و شمارا از خرید های آتی بی نیاز میکند.

مشاهده کاتالوگ رسمی در وبسایت سازنده دستگاه THINKDIAG MINI (mythinkcar.com)

اطلاعات ضروری دستگاه ایزی دیاگ 4 پلاس – thinkdiag pro

سال تولید

از 2020 تا کنون

ولتاژ

12

نوع دستگاه

Code Reader, BT Connector

بهینه نشر جریان

60 میلی آمپر یا کمتر

خودرو های سازگار

نامحدود

مبدا تولید

چین – گوانگدونگ

مدل نرم افزار

دیاگزون ، لانچ

مدل نامبر

TKCA3

نام برند

THINKDIAG MINI

وزن

حدود 100 گرم

عملکرد

ابزار تخصصی عیب یابی

زبان ها

انگلیسی، چینی، آلمانی، فارسی و ...

گواهینامه ها

CE – FCC - ROHS

کارایی از نگاه منتقدین

8/10

عرضه کننده بروزرسانی

از طرف شرکت ثینک کار

اندازه

9.5*7.9*3.9 سانتی متر

جنس بدنه

پلاستیک خشک

 

 

اطلاعات کمپانی – اطلاعات شرکت ثینک کار

نام کارخانه مادر

Thinkcar from launch

اندازه کارخانه

3000 متر مربع

سال تاسیس

2005

تعداد کارکنان

150 تا 200 نفر

شروع فعالیت در زمینه بُرد

2005

حجم تولید

175000 هزار قطعه در ماه

ارزش کارخانه

19 میلیون دلار تا 2020

نزدیکترین بندر

Hong Kong, Shenzhen

ترید مارک ها

TKD , TKD pro

نماینده عرضه محصولات در ایران

دیاگ کالا از سال 2017 تا کنون

نماینده عرضه محصولات در آمریکا

Host dan ro tool از سال 2012 تا کنون

تولیدات اصلی شرکت

Easy diag series from diagnosis tools

ایزی دیاگ 3

ایزی دیاگ 2

ایزی دیاگ گولو پلاس

این دستگاه ها درحال حاضر منسوخ شده و در وضعیت توقف عرضه جدید در کشور هستند به همین دلیل درحال حاضر ما از بررسی آن چشم پوشی میکنیم ولی بزودی محتوای آن به مقاله اضافه میشود. ما نیازداریم تا این دستگاه هارا بدست بیاوریم و درحال حاضر چون این دستگاه در دیاگ کالا یا فروشگاه های همکار موجود نیست ما نیز از انجام بررسی دقیق آن معذوریم. اگر شما این دستگاه را در اختیار دارید با ما در ارتباط باشید تا با کمک هم بتوانیم نقد و بررسی محصولات فوق الذکر را تکمیل کنیم.

تاریخ انتشار مقاله : 6 اردیبهشت 1402

آخرین بروز رسانی: 17 اردیبهشت 1402

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم