آموزش نصب نرم افزار Insite Cummins روی ویندوز نسخه 7.6.2

نوشته شده در تاریخ1402-06-02 توسط 410
دوست داشتن1

مقدمه نصب و راه اندازی برنامه Insite برای کامینز روی ویندوز:

اینسایت 7.6.2 که در این مقاله به آن میپردازیم نرم افزاری که امکان عیب یابی و رفع خطاهای ایجاد شده در موتورهای کامینز را برای تکنسین فراهم میکند، این برنامه با دیاگ های اینلاین (Inline) و ووکام (Vocom) سازگاری کامل دارد، البته بسته به نسخه نرم افزار نیاز است که از جدیدترین نوع آداپتور دیاگ نیز استفاده کنید. برنامه Insite Cummins روی سیستم های ویندوزی نصب و راه اندازی میشود و در اخرین نسخه این برنامه شما از ویژگی انتقال اطلاعات پرسرعت بهرهمند میشوید. همینطور تعدادی از موتورها و کمپرسورهایی که در نسخه های قبلی مورد پوشش نرم افزار نبود در این نسخه اضافه شده که در ادامه جزئیات آنها درج شده است.

در این مقاله در قالب متن، تصویر و ویدئو به شما خواهیم آموخت که چگونه برنامه اینسایت را روی سیستم خود نصب کرده، مقادیر اندازه گیری آنرا به از استاندارد مایل به کیلومتر تغییر داده و دستگاه را به آن معرفی کنید. لطفا کلیه مراحل آموزش را بصورت گام به گام با ما پیش بروید تا در فرآیند نصب و فعالسازی دچار مشکل نشوید.


پیش نیازها برای نصب اینسایت کامینز (Insite Cummins):

  1. نسخه : 7.6.2 (این آخرین نسخه نیست ولی برای دیاگ ها و ماشین های قدیمی همچنان کاربردی است)
  2. دستگاه : کامپیوترها و لپتاب های ویندوزی
  3. سیستم عامل : ویندوز 7 نسخه 32 و 64 بیت، ویندوز XP و Vista نسخه 64 بیتی، ویندوز 8 و 8.1 و 10 (این نرم افزار روی ویندوز 11 راه اندازی نمیشود.)
  4. پردازنده: از انواع Pentium, Core, Athlon که قدرت پردازش حداقل 1.8 گیگاهرتز داشته باشند
  5. حافظه موقت(رَم): حداقل نیاز به رم 2 گیگابایت دارید
  6. حافظه دائم (هارد): حداقل نیاز به 10 گیگابایت فضای آزاد برای نصب روی سیستم دارید
  7. نرم افزار های مورد نیاز:  Microsoft .Net Framework 4.7.1 (یا نسخه های بالاتر)

نصب برنامه اینسایت چقدر زمان میبرد؟

فرآیند کامل نصب این برنامه بدون درنظر گرفتن بروزرسانی ها که در این آموزش به آن پرداخته نشده زمانی در حدود 20 دقیقه نیاز دارد.

آیا نرم افزار Insite نیاز به فعالسازی دارد؟

بله. شما پس از نصب باید برنامه اینسایت را بروزرسانی کنید که در این آموزش ما فرآیند فعالسازی را نیز انجام داده و شما با مطالعه مقاله آموزش نصب اینسایت روی ویندوز میتواند عملیات فعالسازی را نیز انجام دهید.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی برنامه Insite ؟

  1. حتما اینترنت خودرا قبل از شروع نصب برنامه قطع کنید.
  2. تاریخ سیستم را قبل از شروع به نصب برنامه روی 22/8/2014 تنظیم کنید.
  3. میتوانید پس از پایان نصب تاریخ را به وضعیت عادی بازگردانید.
  4. پیش از شروع فرآیند نصب آنتی ویروس خودرا غیرفعال کنید تا فایلهای نصبی برنامه قرنطینه نشوند.
  5. مطمئن شوید که درایورهای سیستم بصورت کامل نصب شده است.
  6. مطمئن شوید که NET Framework را با بالاترین نسخه منتشر شده روی سیستم خود دارید.
  7. مطمئن شوید که C++ Runtime را با بالاترین نسخه منتشر شده از قبل نصب کرده اید.
  8. لطفا از ویندوز های نسخه Home یا دیگر نسخه های پایه و محدود شده ویندوز استفاده نکنید.

آموزش متنی و تصویری برای نصب و راه اندازی برنامه اینسایت کامینز(Insite Cummins):

در ادامه آموزشت متنی برای نصب اینسایت کامینز را مشاهده میفرمایید که با تصاویر همراه شده تا روند انجام کار برای شما مخاطب محترم راحت تر باشد. در صورتی که شما پس از مطالعه آموزش مشکلی در نصب برنامه داشتید میتوانید از ویدئوی قرار گرفته در انتهای صفحه بهره بگیرید. دقت بفرمایید که تنظیم تاریخ روی ماه 8 سال 2014 برای نصب نسخه 7.6.2 اینسایت الزامی میباشد و در صورت عدم تنظیم تاریخ نمیتوانید فرآیند نصب اینسایت را به پایان برسانید.

مرحله اول: خرید و دانلود فایل نرم افزار

برای شروع به نصب ابتدا نیاز است که شما فایل نصبی را روی سیستم خود داشته باشید. از لینک سبز رنگ که در ادامه قرارگرفته میتوانید برای تهیه فایل نصبی استفاده کنید و از لینک آبی رنگ میتوانید آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا را مشاهده بفرمایید. دقت کنید که ما فایل های ارائه شده توسط دیگر تامین کنندگان را رد نمیکنیم ولی آگاه نیستیم که آیا با همین فرآیند قابل نصب و فعالسازی میباشند یا خیر. ضمنا دقت کنید که نسخه های جدیدتر اینسایت روی سایت دیاگ کالا موجود میباشد که میتوانید نسخه مورد نظرتان را تهیه کنید. در صورتی که فایل های کالیبراسیون شما مربوط به نسخه های قدیمی است میتوانید با نرم افزار Incal Repacker اقدام به تبدیل و تغییر فایلها کنید تا با نسخه های جدید همسان شده و بتوانید فرآیند کالیبراسیون را با نسخه اینسایت خودتان انجام دهید.

لینک خرید و دانلود نرم افزار Insite 7.6.2

لینک آموزش دانلود نرم افزار از دیاگ کالا

مرحله دوم: استخراج

روی فایل دانلود شده راست کلیک کرده و آنرا از حالت فشرده خارج کنید. برای اینکار باید نرم افزار WinRAR از قبل روی سیستم شما نصب شده باشد. برای استخراج روی فایل راست کلیک کرده و گزینه Extract to را از منوی Winrar انتخاب کنید.

روی فایل راست کلیک کرده و آنرا از حالت فشرده خارج کنید با گزینه Extract toمرحله سوم: اجرای اتوران

به پوشه حاوی فایل های نصبی بروید. در اینجا یک فایل بنام AutoRun وجود دارد. با دوبارکلیک روی این فایل آنرا اجرا کنید تا پنجره مدیریت نصب اینسایت برای شما باز شود. در پنجره بازشده روی گزینه Manual Install Packages کلیک کنید. مطابق تصاویر زیر:

به پوشه فایل های نصبی رفته و فایل Autorun Insite را اجرا کنیدروی گزینه manual install packages کلیک کنیدمرحله چهارم: اجرای راه انداز نصب

در پنجره بازشده روی گزینه Install Insite 7.6.0.272 کلیک کنید.

در پنجره بازشده روی گزینه Install insite 7.6.0.272 کلیک کنیدمرحله پنجم: پیغام های اولیه (شامل سه مرحله)

از آنجایی که اگر بخواهیم هر تصویر را در قالب یک مرحله توضیح دهیم آموزش کامل اینسایت از 40 مرحله تجاوز میکند پس مراحلی که پیچیدگی خاصی ندارند را باهم توضیح میدهیم. وقتی پنجره نصبی اینسایت باز شد در مرحله اول از شما میخواهد که زبان نصب را انتخاب کنید، در اینجا بدون تغییر روی next کلیک کنید. در مرحله دوم بدون ایجاد تغییر روی Install کلیک کرده و در مرحله سوم روی Next. اشکال هر سه مورد در تصاویر زیر نمایش داده شده است.

زبان مورد نظر را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنیدبدون ایجاد تغییر روی Install کلیک کنیددر پنچره جدید نمایش داده شده از نرم افزار Insite روی گزینه next کلیک کنید

مرحله ششم: زمان، قوانین و مسیر نصب

در پنجره نخست از شما خواسته شده که ساعت و تاریخ سیستم خودرا تنظیم کنید، همانطور که قبلا گفتیم برای نصب این برنامه باید تاریخ سیستم را روی 2014/8/22 تنظیم کنید. البته روز چندان اهمیتی ندارد. پس از تنظیم تاریخ تیک مربوط به تایید تنظیم بودن را زده و روی Next کلیک کنید.

پس از این یک پنجره به شما نمایش داده میشود که شامل توافق نامه استفاده از برنامه insite است. تیک مربوط به گزینه پذیرش قوانین (I accept...) را زده و سپس روی Next کلیک کنید.

پنجره سوم مربوط به تعیین مسیر نصبی برنامه است که ما پیشنهاد میکنیم بدون تغییر دادن این مسیر روی Next کلیک کنید تا برنامه اینسایت در مسیر پیشفرض نصب شود.

در بخش چهارم نرم افزار از شما میخواهد که اگر از تنظیمات ثبت شده در مراحل قبلی مطمئن هستید دستور نصب را صادر کنید. روی Install کلیک کنید تا فرآیند نصب اولیه برنامه روی ویندوز شما شروع شود. کمی صبر کنید تا نصب به پایان برسد.

کلیه پنجره های بالا به ترتیب در تصاویر زیر برای شما شرح داده شده است.

زمان را روی تاریخ عنوان شده توسط نرم افزار تنظیم کرده و تیک را بزنید سپس روی Next کلیک کنیدقوانین استفاده و نصب اینسایت را پذیرفته و تیک مربوطه را بزنید سپس روی نکست کلیک کنیدتعیین مسیر نصب برنامه پایه اینسایت در ویندوزتایید تنظیمات نصبی و اجرای دستور نصب اینسایتپس از اینکه نصب به پایان رسید پنجره ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده میشود. روی Finish کلیک کنید تا به سراغ باقی مراحل نصب و راه اندازی اینسایت کامینز برویم.
پایان نصب و اطلاعات مربوطه بروی Finish کلیک کنید تا نصب اولیه اینسایت کامینز به پایان برسد

مرحله هفتم: نصب پلاگین مدیریت بروزرسانی

پس از پایان نصب اولیه نرم افزار بصورت خودکار پنجره ای برای نصب Update Manager باز میشود. دقت کنید که بجز این نیاز است که این افزونه را دوباره نصب کنیم. اینکار در سه تصویر زیر خلاصه شده است.

در تصویر اول از شما خواسته شده اگر میخواهید Update Manager را نصب کنید روی next کلیک کنید. پس روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی برویم.

پس از چند لحظه پنجره بعدی به نمایش در میاید که باید روی دکمه Finish کلیک کنید و در نهایت یک پنجره دیگر نشان داده میشود که اطلاعاتی از آنچه تا کنون نصب کرده اید به شما نمایش داده، روی Finish کلیک کنید. در اینجا فرآیند نصب اولیه اینسایت به پایان میرسد.

هر سه بخش توضیح داده شده در بالا، در تصاویر زیر بترتیب برای شما خلاصه شده است.

روی next کلیک کنید تا نصب آپدیت منیجر شروع شودروی فینیش کلیک کنید تا نصب آپدیت منیجر به پایان برسدپایان را بزنید تا پنجره نصبی بسته شود

مرحله هشتم: نصب آپدیت منیجر اینسایت (شامل شش تصویر)

تصاویر به ترتیب در ادامه توضیح داده شده:

  • تصویر اول: در پنجره نصبی برنامه روی Install Update Manager کلیک کنید تا پنجره نصبی برای آپدیت منیجر باز شود.
  • تصویر دوم: در پنجره بازشده به شما بابت ورود به نصب آپدیت منیجر اینسایت خوشامد گویی شده است. روی next کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.
  • تصویر سوم: در اینجا باید مشخص کنید که میخواهید آپدیت منیجر را نصب یا حذف کنید. روی گزینه Modify کلیک کنید تا عملیات نصب انتخاب شده و سپس روی next کلیک کنید.
  • تصویر چهارم: در این مرحله ثبت تنظیمات اضافی برای آپدیت منیجر در دسترس شماست. بدون تغییر روی next کلیک کنید تا عملیات به مرحله بعدی بروید.
  • تصویر پنجم: در این مرحله از شما خواسته شده در صورتی که از تنظیمات ثبت شده در مراحل قبلی مطمئن هستید روی گزینه Install کلیک کنید. پس از این چند ثانیه زمان نیاز است تا نصب آپدیت منیجر اینسایت به پایان برسد.
  • تصویر ششم: پس از پایان نصب پنجره ای باز میشود که به شما اطلاع از پایان نصب موفقیت آمیز آپدیت منیجر اینسایت داده است. روی Finish کلیک کنید.

در پنجره مدیریت نصب روی Install Update Manager کلیک کنیدپیام خوشامد گویی به نصب آپدیت منیجر اینسایت کامینز روی next کلیک کنیدگزینه Modify را انتخاب کرده و روی next کلیک کنیدارائه تنظیمات نصب اختصاصی به اینسایت آپدیتر کامینز و کلیک روی Nextدر صورتی که از تنظیمات ارائه شده در مراحل قبل اطمینان دارید روی Install کلیک کنیدپایان نصب روی گزینه Finish کلیک کنیدمرحله نهم: نصب نمایش دهنده کدهای خطا در اینسایت کامینز(شامل شش تصویر)

تصاویر به ترتیب در ادامه توضیح داده شده است. ابتدا توضیحات را مطالعه کرده و یکبار تصاویر را مرورکنید.

  • تصویر اول: در پنجره مدیریت نصب اینسایت روی گزینه Install Fault Viewer کلیک کنید تا پنجره نصبی برای شما باز شود.
  • تصویر دوم: در اولین پنجره به شما خوشامدگویی شده بابت ورود به نصب نمایش دهنده کد خطا، روی next کلیک کنید تا به مرحله بعدی برویم.
  • تصویر سوم: در دومین پنجره قوانین و مجوز استفاده از نرم افزار به اطلاع شما رسیده. گزینه پذیرش قوانین (I accept ...) را تیک زده و روی Next کلیک کنید.
  • تصویر چهارم: در اینجا شما باید مسیر نصب برنامه را مشخص کنید، پیشنهاد میکنیم که اجازه بدهید برنامه در مسیر پیشفرض نصب شده تا در اجرا با مشکل مواجه نشوید، بدون تغییر روی next کلیک کنید.
  • تصویر پنجم: حالا از شما خواسته شده که اگر از تنظیمات ثبت شده در مراحل قبل مطمئن هستید فرمان نصب را صادر کنید، روی Install کلیک کنید و چند لحظه منتظر باشید تا فرآیند نصب به پایان برسد.
  • تصویر ششم: پنجره آخر نمایش دهنده پیام موفقیت آمیز نصب نمایش دهنده کدهای خطا در اینسایت کامینز است. روی Finish کلیک کنید و ادامه آموزش را مطالعه بفرمایید.

روی Install Fault Viewer کلیک کنید تا پنجره نصبی برای شما بازشوددر پنجره اول پیام خوشامد گویی نمایش داده شده روی next کلیک کنیدقوانین و مقررات نصب و استفاده از اینسایت کامینز را قبول کرده و روی next کلیک کنیدتعیین مسیر نصب را در این مرحله انجام دهید. پیشنهاد میکنیم که مسیر نصبی را تغییر نداده و روی next کلیک کنیددر صورتی که از تنظیمات ارائه شده در مراحل قبلی مطمئن هستید روی Install کلیک کنید تا نصب Insite Fault Viewer شروع شودپس از پایان نصب وقتی پنجره مربوط به نصب موفقیت آمیز نمایش داده شد روی Finish کلیک کنیدمرحله دهم: نصب درایورهای دستگاه دیاگ اینلاین 6 (شامل شش تصویر)

تصاویر بترتیب توضیح داده است. ابتدا توضیحات را مطالعه کرده و سپس تصاویر را مرور کنید تا درک بهتری از مراحل نصب داشته باشید.

  • تصویر اول: در پنجره مدیریت نصب اینسایت روی گزینه Browse INLINE 6 Drivers کلیک کنید تا پوشه درایورها برای شما باز شود. در صورتی که با کلیک روی این گزینه به پوشه مربوطه منتقل نشدید میتوانید اینکار را بصورت دستی انجام دهید. به پوشه حاوی فایلهای نصبی اینسایت بروید، یک پوشه با نام INLINE 6 Drivers در اینجا وجود دارد که همان پوشه مورد نظر ماست، وارد این پوشه بشوید.
  • تصویر دوم: بر اساس اینکه ویندوز شما 32 یا 64 بیتی است نسخه درایور مربوط به خودرا از حالت فشرده خارج کنید. برای استخراج از حالت فشرده روی فایل راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید و فایل نصبی موجود در پوشه استخراج شده را اجرا کنید.
  • تصویر سوم: در اولین پنجره به شما خوشامدگویی شده، روی next کلیک کنید.
  • تصویر چهارم: در پنجره دوم اعلام شده که درایور آماده نصب است، روی Next کلیک کنید.
  • تصویر پنجم: یک پنجره کوچک از بخش امنیت ویندوز باز میشود و از شما سوال پرسیده که آیا در مورد نصب این درایور روی ویندوزتان مطمئن هستید؟ روی گزینه Install کلیک کنید تا فرآیند نصب شروع شود.
  • تصویر ششم: پایان نصب موفقیت آمیز درایور اینلاین روی سیستم شما اعلام شده. روی Finish کلیک کنید.

در پنجره مدیریت نصب برنامه روی Install Fault Viewer کلیک کنیدفایل مربوط به سیستم خود بر اساس 32 یا 64 بیتی بودن را از حالت فشرده خارج کرده و فایل نصبی موجود در آنرا اجرا کنیددر اینجا به شما بابت ورود به نصب درایور اینلاین خوشامدگویی شده است. روی next کلیک کنیداعلام آمادگی نصب برای درایور اینلاین شش روی ویندوز برای برنامه اینسایت کامینز روی Next کلیک کنیددر پیام نمایش داده شده از ویندوز سیکوریتی روی Install کلیک کنیدپایان نصب درایور اینلاین شش روی ویندوز شما روی Finish کلیک کنیدمرحله یازدهم: فیکس کردن تاریخ انقضا Insite (شامل دو تصویر)

  • وارد پوشه حاوی فایلهای نصبی شده و پوشه Insite EXPIRE Fix را از حالت فشرده خارج کنید.
  • وارد پوشه استخراج شده بشوید، یک فایل در اینجا مشاهده میکنید که باید این فایل را کپی کرده و در محل نصب برنامه قراردهید.
    • راهنمایی: برای پیدا کردن محل نصب برنامه روی آیکون Insite که روی دسکتاپ شماست راست کلیک کرده گزینه Properties را زده و در پنجره بازشده روی Open File Location کلیک کنید تا پنجره محل نصب برای شما باز شود.

وارد فولدر فایلهای نصبی شده و فایل فشرده Insite Expire Fix را از حالت فشرده خارح کنیدفایل موجود در پوشه Insite EXPIRE Fix را کپی کرده و در محل نصب برنامه قراردهیدمرحله دوازدهم: ثبت کدهای فعالسازی اولیه برای امکانات پایه اینسایت کامینز (شامل یک تصویر)

تصاویر به ترتیب توضیح داده شده، ابتدا توضیحات را مطالعه کرده و سپس تصاویر را مرور کنید، ممکن است این مرحله کمی پیچیده بنظر برسید در صورتی که با آموزش متنی و تصاویر دقیقا متوجه فرآیند نشدید از آموزش ویدئویی نصب اینسایت که در ادامه همین صفحه منتشر شده استفاده کنید.

پیش نیاز: ابتدا به پوشه حاوی فایلهای نصبی رفته و فایل Cummin Insite 7x keygen را از حالت فشرده خارج کنید، وارد پوشه استخراج شده بشوید و فایل keygen را اجرا کنید. پنجره بازشده را نبندید و مراحل زیر را دنبال کنید.

  • تصویر اول: روی آیکون نرم افزار دوبار کلیک کنید تا اجرا شود. در اولین اجرا نرم افزار از شما کدهای دسترسی برنامه را میخواهد. در پنجره بازشده از نرم افزار مقدار PC ID برای شما ارائه شده. این مقدار را در keygen وارد کرده و تاریخ Keygen را روی سال های آینده تنظیم کنید. در لیست انواع یا همان type ابتدا مقدار Basic را انتخاب کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید تا رمز یا همان پسورد مربوطه برای شما ایجاد شود و این رمز را در پنجره نرم افزار وارد کنید.
  • سپس گزینه Type را روی Lite قرارداده و رمز دوباره رمز را تولید کرده و در صفحه نرم افزار ثبت کنید. 
    • دقت داشته باشید که هردو رمز Basic و Lite باید در همین مرحله به برنامه اضافه شوند.

تصاویر keyGen و پنجره درخواست رمزهای اولیه Insite را مشاهده میکنید. رمز Basic و Lite را در این بخش درج کنیدمرحله سینزدهم: ثبت کدهای فعالسازی امکانات حرفه ای اینسایت کامینز (شامل 5 تصویر)

  • تصویر اول: پس از بازشدن برنامه در سربرگ Tool گزینه Options را انتخاب کنید و در پنجره بازشده به بخش Security و زیر بخش Authorization password رفته و گزینه Add را بزنید.
  • تصویر دوم: دوباره پنجره ای برای دریافت رمز باز میشود. به ترتیب رمزهای : RSGRو Industrialو ODB-RSGRو ODBو RSGR-Plusو Pro Plus را وارد کرده و Pro را نیز بعنوان آخرین مورد اضافه کنید. دقت کنید که pro باید آخرین مورد باشد.
  • تصویر سوم: حالا به زیر بخش ECM Password Removal بروید (در پایینه همان گزینه Authorization password ) و گزینه add را بزنید. در پنجره ثبت رمز OEM-ECM password removal را Generate کرده و ثبت کنید.
  • تصویر چهارم: حالا به زیر بخش Fleet Calibration Count رفته و گزینه add را بزنید. در پنجره ثبت رمز، رمز Fleet Calibration Count available را Generate کرده و ثبت کنید.

در پنجره نرم افزار از منوی Tool گزینه Options را انتخاب کرده و به بخش Security برویدرمزهای مذکور در متن آموزش را به ترتیب در بخش Authorization password وارد کنیدبه بخش ECM Password Removal در برنامه Insite رفته و رمز مربوطه را در این بخش وارد کنیدرمز مربوط به Fleet Count Calibration avaliable را ساخته و در Insite Passwords وارد کنیدمرحله چهاردهم: تغییر واحد اندازه گیری از مایل به کیلومتر

در همان پنجره (Tool>Options) گزینه ای با نام Units Of Measure وجود دارد که به معنای واحد های اندازه گیری است. به این بخش مربوط شده و از لیست گزینه ها که بصورت پیشفرض روی USA تنظیم شده، گزینه Metrics را انتخاب کرده و کلیک OK را بزنید.

در بخش واحدهای اندازی گیری گزینه آمریکا را به متریکس تغییر دهیدمرحله پانزدهم: معرفی دستگاه دیاگ به نرم افزار (شامل چهار تصویر)

  • تصویر اول: در پایین پنجره نرم افزار روی ECM Image کلیک کرده و گزینه Add new را بزنید تا پنجره ای برای شما بازشود.
  • تصویر دوم: گزینه RP1210 Adapters را انتخاب کرده و روی next کلیک کنید.
  • تصویر سوم: در پنجره نمایش داده شده گزینه Vendor را روی Cummins inc INLINE6 تنظیم کرده و گزینه Adapter را روی INLINE6.USB تنظیم کنید(اگر با کابل USB به کامپیوتر وصل میشوید) و گزینه Protocol را روی Auto Detect تنظیم کرده و در نهایت Next را بزنید.
  • تصویر چهارم: در پنجره جدید تیک مربوط به گزینه اول را زده و روی Finish کلیک کنید.
    • نکته: در صورتی که دستگاه دیاگ در دسترس شماست میتوانید آنرا به سیستم متصل کنید تا در حین فرآیند معرفی تست اتصال نیز گرفته شود.

تصویر اول روی Add new در منوی ECM Image کلیک کنید.انتخاب پروتوکل RP1210 را انجام داده و روی next کلیک کنیدتنظیم Vendor و Adapter و Protocol را انجام داده و روی Next کلیک کنیدتیک مربوط به گزینه اول را زده و روی Finish کلیک کنید

تبریک شما کلیه مراحل نصب و راه اندازی و فعالسازی برنامه اینسایت نسخه 7 را با موفقیت پشت سر گذاشتید. حالا با دوبار کلیک روی نرم افزار میتوانید از کلیه امکانات آن استفاده کنید. در صورتی که شما با کمک آموزش متنی و تصویری نتوانستید نصب اینسایت را انجام دهید در ادامه صفحه میتوانید ویدئوی آموزشی را مشاهده بفرمایید تا جزئیات بیشتری از فرآیند نصب در اختیار شما باشد. همینطور در صورت بروز مشکل میتوانید با دیاگ کالا در ارتباط باشید.


آموزش ویدئویی نصب Insite برای موتورهای کامینز روی ویندوز:


امیدواریم آموزش نصب نرم افزار Insite Cummins که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی مخصوص تعمیر انواع ماشین روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص هستید پیشنهاد میکنیم این موارد را بررسی بفرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید.

سریعترین روش تماس با پشتیبانی دیاگ کالا از طریق شماره موبایل : 09128861429

محصولات مرتبط
10,000,000ریال
(1)

اینسایت نسخه 8.7 قابلیت عیب یابی و مولتی پلکسینگ برای انواع ماشین های هیبریدی کامینز را در خودجایی داده همینطور ویژگی های خاصی نظیر حفاظت از موتور در مقابل دما و فشار را ارائه میکند. درحال حاضر نسخه 8.7.0.86 کاملترین نسخه ارائه شده از اینسایت کامینز است که کلیه موتورها و ماشین آلات کامینز را پوشش داده و از تمام عملیات های عیب یابی و کالیبراسیون پشتیبانی میکند.

نسخه 8.7.0.86 اینسایت کامینز در یک نگاه:

  1. ارائه داده های پیشرفته جدید در مورد ECM
  2. ارائه ویژگی های حفاظت هوشمند از موتور در مقابل فشار و دما
  3. پشتیبانی از 6 محصول جدید
  4. پشتیبانی از محصولات هیبریدی کامینز
  5. ارائه پارامتر ها و مقادیر بیشتر از نسخه های قبلی
  6. انجام عملیات تست و رفع خطای دوز مایع اگزوز

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
5,000,000ریال
(1)

نرم افزار تبدیل فایلهای INCAL به CAL یک افزونه بسیاری کاربردی برای تکمیل نرم افزار Calterm Cummins است که نیازهای شمارا برای تبدیل فایل ها رفع میکند. همینطور شما میتوانید فرآیند برعکس (Cal به InCal) را نیز انجام دهید. 

برنامه INCAL Converter در یک نگاه:

  1. تبدیل فایل های InCal به Cal و برعکس
  2. نصب آسان
  3. بعنوان یک ابزار تکمیلی برای نرم افزار Calterm ارائه شده است
  4. سرعت تبدیل بسیار بالا
  5. نسخه 4 در دیاگ کالا ارائه شده

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه INCAL Converter میتوانید بخش توضیحات را مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

اینکال (INCAL) در حقیقت یک مجموعه فایل است که روی نرم افزار Cummins Insite استفاده میشود و حاوی فایل های کالیبراسیون استاندارد برای ECM/ECU های استفاده شده در موتورهای کامینز است که به شما کمک میکند تا از بروز هرگونه خطای انسانی جلوگیری کنید.

درصورتی که شما یک تعمیرکار/تکنسین هستید قطعا میدانید که تغییر پارامترهای تنظیم شده روی ECU یا ECM میتواند باعث ایجاد مشکلات عدیده ای شود در صورتی که شما ندانید مقادیر استاندارد کدام هستند. البته که نمیتوان کلیه مقادیر استاندارد را بخاطر سپرد از اینرو شما حتما نیاز به یک فایل راهنما برای انجام امور کالیبراسیون دارید تا نتایج کالیبراسیون شما بصورت مطلوب نمود پیدا کند.

اطلاعات لازم در مورد نرم افزارهای Insite را میتوانید در بخش محصولات مرتبط پیدا کنید. 

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
8,000,000ریال
(1)

InPower یک ابزار سرویس و نگهداری مبتنی بر کامپیوتر است که برای بهینه‌سازی فعالیت‌های سرویس و نگهداری مرتبط با محصولات Cummings PowerCommand طراحی شده است. نرم افزار اینپاور یک کامپیوتر شخصی را به کنترل های PowerCommand مبتنی بر ریزپردازنده به صورت محلی یا از راه دور متصل می کند و به کاربران اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از تنظیمات، تست ها و فعالیت های تعمیر و نگهداری را انجام دهند.

نرم افزار Inpower در یک نگاه:

  1. انتقال داده قطعات مانیتور شده به سیستم
  2. امکان اتصال به نرم افزارهای شخص ثالث
  3. برنامه ریزی ورودی کلیه کنترل ها
  4. گزارش دهی از داده های مانیتور شده
  5. دارای تاریخچه تجهیزات، کدهای خطا و داده های مرتبط دیگر
  6. امکان شبیه سازی وضعیت خرابی

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مشاهده آموزش نصب و راه اندازی اینپاور کلیک کنید

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم