آموزش کامل نصب و راه اندازی نرم افزار اتوکام + دانلود AUTOCOM CAR&TRUCK 2021.11

نوشته شده در تاریخ1402-03-01 توسط 428
دوست داشتن4

پیش گفتار

در این مقاله آموزش نصب و فعالسازی نرم افزار اتوکام نسخه 2021.11 برای خودروهای سواری و سنگین را همراه با مراحل فعالسازی مطالعه خواهید کرد. اتوکام یک نرم افزار عیب یابی مولتی برند است که با دستگاه های دیاگ مختلف سازگاری بالایی دارد. برای بهتر شدن روند آموزش، مقاله به سه صورت متنی، تصویری و ویدئویی تهیه شده تا شما بر اساس سلیقه و راحتی نوع آموزش مورد نظر خودرا انتخاب کنید. دقت بفرمایید که آموزش نصب اتوکام با جزئیاتی همراه است پس بهتر است کلیه مراحل را با دقت کامل انجام دهید. 

آنچه مطالعه خواهید کرد: پیش نیازها برای نصب اتوکام، نکات مهم هنگام نصب اتوکام، لینک دانلود نرم افزار اتوکام،آموزش متنی و تصویری نصب و راه اندازی اتوکام، آموزش ویدئویی نصب اتوکام


پیش نیازها برای نصب و راه اندازی نرم افزار اتوکام 2021.11

دستگاه : این نرم افزار روی کامپیوتر های رومیزی و لبتاپ ها با سیستم عامل ویندوز نصب میشود (نمیتوانید از تبلت های ویندوزی استفاده کنید)

سیستم عامل : ویندوز 8 و 8.1 و 10 و 11 از برنامه اتوکام پشتیبانی میکنند.( در ویندوز 7 ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید و نصب این برنامه روی ویندوز vista و xp ممکن نیست)

پردازنده : حداقل Core i5 نسل 4 یا بالاتر با توان پردازش 2.4GHz (اگر از پردازنده های AMD یا Xeon استفاده میکنید از طریق سایت سی پی یو بنچ مارک توان پردازنده را با حداقل پردازنده مورد نیاز بسنجید. قابل ذکر است که بهترین بازدهی این نرم افزار روی پردازنده های نسل 8 و بالاتر در اختیار شماست)

حافظه رم : نیاز به حداقل 4 گیگ رم دارید (برای استفاده بدون مشکل از برنامه پیشنهاد میکنیم از رم 8 یا بالاتر استفاده بفرمایید)

حافظه دائمی (هارد) : بهتر است حداقل 30 گیگابایت فضای خالی برای نصب و راه اندازی این برنامه در نظر بگیرید

اولین سال انتشار نرم افزار: 2006

آخرین بروزرسانی رسمی نرم افزار : 2023

آخرین ورژن نرم افزار : 2021.11

فرمت فایل : exe (برای سیستم عامل ویندوز)

قابلیت نصب روی موبایل : ندارد

نرم افزارهای visual c++ و directX باید روی سیستم نصب شده باشد

نیاز به درایور اختصاصی : ندارد (درایور های مورد نیاز برنامه در فایل نصبی به شما ارائه میشود. شما فقط باید از نصب بودن درایور های پایه روی سیستم مطمئن شوید.)


نصب اوتوکام 2021.11 چقدر زمان میبرد؟

زمان نصب مستقیما به قدرت سیستم شما بستگی دارد. این زمان میتواند بین 15 دقیقه تا 4 ساعت بسته به سرعت پردازش سیستم متفاوت باشد. ما این نرم افزار را روی سیستمی با ویندوز 7 و پردازنده ای با قدرت 2.1GHz در مدت دو و نیم ساعت نصب کرده ایم

آیا نرم افزار اتوکام به فعالسازی نیاز دارد؟

بله این نرم افزار باید فعال شود. در فایل دانلودی ارائه شده توسط دیاگ کالا فایل فعالساز نیز قرار گرفته و در متن پیش رو آموزش فعالسازی نیز ارائه شده است.

نکات مهم پیش از نصب اتوکام 2021.11:

حتما آنتی ویروس خودرا غیر فعال کنید

در صورتی که آنتی ویروس شما پس از فعالسازی اتوکام را بعنوان یک ویروس شناسایی کرد فایل هارا در تراست لیست (trust list) اضافه کنید

بهتر است اتصال اینترنت خودرا قطع کنید تا پایگاه داده از روی فایل نصبی بارگذاری شود

دقت بفرمایید که حتما باید از قبل نرم افزار WinRAR را نصب کرده باشید تا بتوانید فایل را از حالت فشرده خارج کنید.


آموزش تصویری نصب نرم افزار AutoCom 2021.11 همراه با فعالسازی

در این بخش بصورت مرحله به مرحله مشاهده میکنید که چطور از فایل برنامه برای نصب صحیح استفاده کنید تا در راه اندازی و عیب یابی دچار مشکل نشوید. دقت بفرمایید که بهتر است کلیه مراحل را با دقت انجام دهید، این مراحل با فایل ارائه شده روی سیستم عامل های مختلف تست شده و کلیه خطاهای احتمالی در فایل رفع شده است. دقت کنید که در صورت نصب اشتباه مجبور خواهید شد عملیات نصب را از ابتدا شروع کنید.

مرحله اول: دریافت نرم افزار

ابتدا باید نسخه اصلی اتوکام به همراه فعالساز را دریافت کنید. برای انجام اینکار به صفحه نرم افزار اتوکام در دیاگ کالا مراجعه کنید تا یک نسخه از این برنامه را برای خود خریداری کنید. پس از انجام فرآیند پرداخت دسترسی به فایل های دانلودی بصورت خودکار برای شما فراهم میشود و میتوانید دانلود نرم افزار را شروع کنید. همینطور پس از خرید محصول شما میتوانید لپتاپ خودرا برای دیاگ کالا ارسال کنید تا عملیات نصب را برای شما انجام دهیم یا خودتان با کمک همین آموزش اقدام به نصب برنامه کنید.جهت پیدا کردن محصول اتوکام میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

لینک صفحه مشخصات، قیمت و خرید نرم افزار اتوکام در دیاگ کالا | کلیک کنید

مرحله دوم: فایل را از حالت فشرده خارج کنید

نرم افزار اتوکام یک برنامه حجیم است به همین دلیل فایل ارائه شده فشرده سازی شده است. پس از دریافت فایل باید روی فایل راست کلیک کنید و از گزینه Extract to autocom استفاده کنید. دقیقا مطابق تصویر زیر:

استخراج نرم افزار اتوکام از حالت فشرده

مرحله سوم: ثبت رمز فایل

برای اینکه فایل از حالت فشرده خارج شود شما باید رمز را وارد کنید. پس از خرید نرم افزار رمز بصورت خودکار برای شما ارسال میشود. در صورتی که رمز را دریافت نکردید میتوانید با ما تماس بگیرید. رمز خودرا در کادر مربوطه وارد کرده و کلیدok را بزنید.کمی منتظر باشید تا عملیات استخراج به پایان برسد. دقیقا مطابق تصویر:

ثبت رمز برای استخراج اتوکام از فشرده سازی

مرحله چهارم: اجرای لانچر نصب اتوکام

حالا وارد پوشه اتوکام شوید و فایلی که AutoCom 2021.11 Cars&Trucks نام دارد را اجرا کنید. برای اجرای این فایل روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید. دقیقا مطابق تصویر زیر:

راه اندازی لانچر نصب نرم افزار اتوکام

مرحله پنجم: خوش آمد گویی به نصب اتوکام

در این مرحله یک پیام خوش آمدگویی نمایش داده میشود که موضوع مهمی در آن وجود ندارد. با زدن کلید Next به مرحله بعدی بروید.

خوش آمدگویی به محیط نصب اتوکام

مرحله ششم: ثبت رمز نصب

در این مرحله یک رمز برای نصب نرم افزار نیاز است. به پوشه فایل های نصبی بازگردید. در اینجا یک فایل متنی با نام INSTRUCTIONS مشاهده میکنید. اگر این فایل را بازکنید میتوانید رمز نصب را مشاهده کنید. رمز را کپی کرده و در لانچر نصب نرم افزار اتوکام وارد کنید. گزینه Next را بزنید. دقیقا مطابق تصویر زیر:

ثبت رمز نصب برای نرم افزار اتوکام در لانچر داخلی

مرحله هفتم: نیازمندی ها

در این مرحله یک پیغام نمایش داده میشود که حاوی اطلاعاتی از نیازمندی ها برای نصب نرم افزار میباشد. گزینه Next را بزنید تا به مرحله بعدی بروید. دقیقا مطابق تصویر زیر:

مشاهده نیازمندی های سیستماتیک برای نصب اتوکام

مرحله هشتم: مسیر نصب و فضای مورد نیاز

در این مرحله شما میتوانید مسیر نصب نرم افزار را مشخص کنید. پیشنهاد میکنیم که اجازه بدهید نرم افزار در مسیر پیشفرض نصب شود. همینطور در پایین صفحه به شما تذکر داده شده که باید حدود 3 گیگ فضای خالی در نظر گرفته باشید. گزینه Next را بزنید تا به مرحله بعدی بروید. دقیقا مطابق تصویر زیر:

تعیین مسیر نصب برای برنامه اتوکام در کامپیوتر

مرحله نهم: انتخاب نوع نصب

بر اساس دستگاه دیاگی که در اختیار دارید یک نوع را انتخاب کنید. نوع اول مربوط به دستگاه های دارای 2 بُرد بوده و نوع دوم برای دستگاه های تک برد است. پس از انتخاب نوع نصب گزینه Next را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

انتخاب نوع تک برد یا جفت برد برای نصب نرم افزار اتوکام

مرحله دهم: انتخاب فولدر منوی استارت

در این مرحله از شما خواسته میشود تا منوی نرم افزار در منوی استارت را انتخاب کنید. این بخش را بدون تغییر رها کرده و کلید Next را بزنید تا وارد مرحله بعدی بشوید.

انتخاب نام برای فولدر منوی استارت اتوکام

مرحله یازدهم: آیکون دسکتاپ اتوکام

تیک مربوط به ایجاد آیکون نرم افزار روی دسکتاپ را فعال کنید تا پس از نصب یک ایکون برای راه اندازی سریع روی صفحه کامپیوتر ایجاد شود. گزینه Next را بزنید تا وارد مرحله بعدی بشوید.

گزینه نمایش آیکون دسکتاپ نرم افزار اتوکام روی ویندوز

مرحله دوازدهم: آماده به نصب

در این مرحله خلاصه ای از تنظیمات ثبت شده شما برای نصب نرم افزار نمایش داده میشود. اگر همه چیز درست است گزینه Install را بزنید تا فرآیند نصب نرم افزار شروع شود.

نمایش خلاصه اطلاعات تنظیم شده برای نصب اتوکام

مرحله سیزدهم: انتظار

کمی منتظر باشید تا فرآیند نصب نرم افزار اتوکام به پایان برسد.

Autocom Installation waiting

مرحله چهاردهم: نصب درایور ها

پس از پایان نصب نرم افزار بصورت خودکار یک پیغام برای نصب درایور های مورد نیاز اتوکام به شما نمایش داده میشود. گزینه Next را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

نصب پایگاه داده برای نرم افزار اتوکام بصورت آفلاین

مرحله پانزدهم: پایان نصب درایور

پس از اتمام فرآیند نصب درایور ها گزینه Finish را بزنید تا از این مرحله خارج شوید.

پایان نصب پایگاه داده اتوکام روی ویندوز

مرحله شانزدهم: پایان نصب نرم افزار 

حالا در صفحه نصب نرم افزار پیغام پایان نصب را مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. با زدن کلید Finish مراحل اولیه نصب نرم افزار به پایان میرسد. پس از این مرحله باید دو آیکون از نرم افزار آیکام روی سیستم شما نمایش داده شود که یکی مربوط به خودروهای سواری و دیگری مربوط به ماشین ها سنگین است. دقیقا مطابق تصاویر زیر:

پایان نصب پایه نرم افزاری اتوکامنمایش آیکون های اتوکام روی دسکتاپ کامپیوتر

مرحله هفدهم: باز کردن فعالساز

حالا به پوشه ای که فایل های نصبی در آن قرار داشت برگردید و فایلی که با نام Keygen_For_Fake_2021_11_by_ReverseCodez در این پوشه قرار دارد را باز کنید. برای باز کردن این فایل روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.

ایجاد کد فعالسازی برای اتوکام در کیگن

مرحله هجدهم: فعالسازی نرم افزار اتوکام

روی یکی از آیکون های نرم افزار اتوکام که روی صفحه دستکتاپ شما ایجاد شده کلیک کنید. یک پنجره باز میشود که به شما Activation ID ارائه میکند و کلید فعالسازی را از شما میخواهد. Activition ID را از پنجره نرم افزار کپی کرده و در پنجره فعالساز در بخش Enter system id وارد کنید. حالا باید کلید Generate Activation Code را بزنید تا یک کد فعالسازی برای شما ایجاد شود. کد ایجاد شده را کپی کنید و در پنجره نرم افزار Autocom قرار دهید و دکمه Activate را بزنید. دقیقا مطابق تصویر زیر:

فعالسازی و پایان نصب اتوکام روی ویندوز 7

تبریک، شما عملیات نصب و راه اندازی نرم افزار اتوکام برای خودرو های سبک و سنگین را انجام دادید. حالا میتوانید روی آیکون اتوکام کلیک کنید تا وارد نرم افزار شوید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و در آموزش ویدئویی ما تعدادی از منو های این نرم افزار را نیز آزمایش کرده ایم. در صورتی که با آموزش متنی و تصویری موفق به نصب این برنامه نشده اید از آموزش ویدئویی که در ادامه قرار گرفته استفاده کنید.


فیلم آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار اتوکام 2021.11 همراه با آموزش کار با برنامه


امیدوارید آموزش نصب و راه اندازی اتوکام که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید

تماس با دیاگ کالا از تلفن و آدرس

محصولات مرتبط
10,000,000ریال
(1)

نرم افزار اتوکام یک نرم افزار مولتی برند برای عیب یابی و رفع مشکلات خودرو سواری و سنگین میباشد که با دستگاه های دیاگ مختلف سازگاری دارد. این برنامه بعنوان یک بسته قدرتمند برای تعمیرکار ها و تکنسین های خودرو ارائه شده که تقریبا تمام عملیات و عملگرهای دیاگ را مورد پوشش خود قرار داده و دارای محیطی کاربر پسند است که باعث میشود هر فردی با کمی شناخت نسب به عیب یابی خودرو بتواند از آن استفاده کند. auto com یک برنامه بروز است که توسط انجمن مهندسین و طراحان خودرو در نیویورک آمریکا بعنوان یک رابط استاندارد برای انواع دیاگ و جهت اتصال به انواع برند های خودرو مورد تایید قرار گرفته.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

هشدار:

در مورد این نرم افزار نمونه هایی با ورژن های 2022 و 2021 در اینترنت منتشر شده که همگی فیک بوده و شامل اینترفیس های جعلی میباشند که بصورت دستی آماده شده، ورژن اصلی نرم افزار که 2021.11 میباشد که در دیاگ کالا درحال مشاهده هستید. همینطور آخرین نسخه برنامه با ورژن نامبر 2020.23 نیز در سایت قرار گرفته. دقت بفرمایید که شما براحتی با کپی کردن فایل x.sdf به همین نسخه میتوانید ورژن آن را مشابه موارد جعلی در اینترنت کرده و اصطلاحا از نرم افزار با اینترفیس جدید استفاده کنید. دیاگ کالا اعلام میدارد که طبق اطلاعات مندرج روی سایت شرکت توسعه دهنده اتوکام هیچ ورژن جدیدی با مدل پایه 2022 و 2023 منتشر نشده و آخرین نمونه از ورژن پایه که در سال 2023 منتشر شده با کد 2020.23 منتشر شده است.

برای مطالعه اطلاعات تکمیلی لطفا بخش توضیحات را در همین صفحه مشاهده بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
345,000,000ریال
(2)

جدیدترین دستگاه دیاگ تخصصی برای خودروها و موتورسیکلت های BMW تا سال 2023 همین دستگاه ICOM Next میباشد که کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات برند BMW و شرکت های زیرمجموعه آنرا برای تکنسین فراهم میکند. از اصلیترین توانایی های دستگاه آیکام نکست میتوان به خواندن و پاک کردن کد خطا، تعریف و حذف یونیت، فعال کردن آپشن های ماشین، پروگرام کردن ECU و MCU اشاره کرد. ICOM Next با بسته نرم افزاری کامل BMW قطعا کاملترین ابزار عیب یابی و تعمیرات ماشینهای بی ام و است که هر تکنسین متخصصی میتواند تهیه کند.

دستگاه دیاگ ICOM Next در یک نگاه:

  1. سازگاری با برندهای BMW/MINI/RollsRoyce
  2. دارای ماژول MOST برای عیب یابی و پروگرامینک با پورت نوری(Optic)
  3. پشتیبانی از عیب یابی، پروگرامینگ و تعریف یونیت
  4. قابلیت همگام سازی با Key Reader برند BMW
  5. پشتیبانی از کلیه نرم افزارهای تخصصی BMW
  6. انتخاب شده بعنوان دستگاه عیب یابی برای نسل های آینده ماشینهای BMW

برای مطالعه بیشتر در مورد این محصول به بخش توضیحات مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
207,000,000ریال
(2)

دیاگ BMW ICOM A3 دستگاه عیب یاب تخصصی خودرو های بی ام و است که به عنوان دستگاه برنامه ریزی و عیب یابی دقیق خودرو های BMW از آن یاد می شود، این دستگاه نسل سوم عیب یاب ای کام است که پورت ذوزنقه ای جایگزین پورت دایره ای شکل شده است این عمل برای این انجام شده است که هنگامی که کابل اصلی خراب شد هزینه کمتری برای مصرف کننده داشته باشد.سرعت پردازش اطلاعات این دستگاه بسیار بالاتر از نسخه های قبلی است اما با این وجود در بعضی از تعمیرگاه ها از دستگاه ICOM A2 بیشتر استقبال می شود.سرعت برقراری ارتباط 50 برابر مدل های قبلی است که زمان عیب یابی خودرو را سریع انجام می دهد .

افزودن به سبد خرید
224,000,000ریال
(1)

دیاگ BMW VCX SE عیب یاب، کدینگ و پروگرامینگ تخصصی خودرو های BMW است ، یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین ابزار عیب یابی ماشین های BMW می باشد . دیاگ بی ام و vcx se علاوه بر تمامی سری های ( BMW (  F / G / E  خودرو های  را نیز پشتیبانی می کند . VXDIAG تمامی خودرو های بی ام و تا سال 2020 ساخته شده است را ساپورت می کند و دارای برنامه نویسی آفلاین می باشد . نرم افزار این دستگاه هوشمند بوده و توانایی به روز شدن خودکار را دارد همچنین منو نرم افزار به 2 حالت مهندسی و کاربری قابل تغییر است .

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم