آموزش کامل نصب و راه اندازی نرم افزار دلفی+ دانلود Delphi Car&Truck 2020.23

نوشته شده در تاریخ1402-03-02 توسط 1045
دوست داشتن4

پیش گفتار

نصب نرم افزار دلفی با پیچیدگی هایی همراه است. این پیچیدگی بخصوص در بخش فعالسازی نرم افزار دوچندان میشود. برای اینکه شما بتوانید براحتی نرم افزار خریداری شده را روی سیستم خود راه اندازی کنید و از نصب صحیح آن اطمینان حاصل کنید ما یک آموزش آماده کرده ایم . با مطالعه این آموزش و پیش بردن مراحل نصب مطابق با راهنمایی های ارائه شده نرم افزار عیب یابی مولتی برند دلفی روی کامپیوتر شما نصب و راه اندازی میشود. همینطور در بخش پایانی نحوه فعالسازی نرم افزار نیز ارائه شده است. دقت بفرمایید که تنظیمات توضیح داده شده در خصوص زمان و تاریخ سیستم را بدرستی اعمال کنید تا در مرحله فعالسازی با مشکلی مواجه نشوید.


پیش نیازها برای نصب و راه اندازی نرم افزار دلفی 2021.11

دستگاه: کامیپوتر، لبتاپ یا تبلت هایی که سیستم عاملی ویندوز دارند.

سیستم عامل: ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز 7 و ویندوز 11( این نرم افزار روی ویندوز ویستا و Xp اجرا نمیشود.)

پردازنده : حداقل به یک پردازنده Intel Pentium i3 نیاز است. با استفاده از پردازنده های قدرتمندتر میتواند سرعت اجرای نرم افزار را بصورت چشمگیری افزایش دهید.

حافظه موقت(رَم) : حداقل نیاز به 2 گیگ رم دارید. در صورتی که از ویندوز 10 یا 11 استفاده میکنید به این دلیل که خود ویندوز حدود 2 گیگ رم برای اجرا نیاز دارد باید از رم با ظرفیت 4 یا 8 گیگ استفاده کنید.

سایز مانیتور : مانمیتور باید حداقل 768*1024 پیکسل رزولوشن داشته باشد. در نمونه های کوچکتر ممکن است دچار مشکل شوید.

حافظه دائمی(هارد): برای نصب دلفی و دریافت کاتالوگ های راهنما بهتر است چیزی در حدود 30 گیگابایت فضای خالی در نظر بگیرید

سایر نیازمندی ها: اتصال به اینترنت، درایور بلوتوث، درایور USB

آخرین سال انتشار نرم افزار : 2023

فرمت فایل : exe (قابلیت نصب و اجرا روی ویندوز)

قابلیت نصب روی موبایل : اندروید و آی او اس ندارد (روی تبلت ها و موبایل های ویندوزی که سایز نمایشگر مناسب داشته باشند میتوانید استفاده کنید)

نرم افزارهای visual c++ و directX باید روی سیستم نصب شده باشد.


نصب دلفی2021.11 چقدر زمان میبرد؟

نرم افزار دلفی برخلاف برنامه های مشابه بسیار سبک است. اما بازهم نصب این نرم افزار نیاز به حداقل زمان 20 دقیقه ای دارد. همینطور مدت زمان مورد نیاز برای نصب نرم افزار مولتی برند دیاگ دلفی ارتباط مستقیم با توانایی پردازش سیستم شما دارد. در مجموع نصب این نرم افزار به همراه فعالسازی به زمانی بین 20 دقیقه تا 3 ساعت نیاز خواهد داشت.

آیا نرم افزار دلفی به فعالسازی نیاز دارد؟

بله این نرم افزار باید فعال شود. در فایل دانلودی ارائه شده توسط دیاگ کالا فایل فعالساز نیز قرار گرفته و در متن پیش رو آموزش فعالسازی نیز ارائه شده است.

نکات مهم پیش از نصب دلفی2021.11:

حتما آنتی ویروس سیستم را تا پایان فرآیند نصب و فعالسازی غیر فعال کنید

در صورتی که آنتی ویروس شما پس از فعالسازی دلفی را بعنوان یک ویروس شناسایی کرد فایل ها را در تراست لیست (trust list) اضافه کنید

بهتر است اتصال اینترنت خودرا قطع کنید تا پیاگاه داده از روی فایل نصبی بارگذاری شود

دقت بفرمایید که حتما باید از قبل نرم افزار WinRAR را نصب کرده باشید تا بتوانید فایل را از حالت فشرده خارج کنید

تاریخ سیستم را باید روی 13/12/2021 تنظیم کنید تا فرآیند فعالسازی ممکن شود


آموزش تصویری نصب نرم افزار Delphi 2021.11 همراه با فعالسازی

در این بخش بصورت مرحله به مرحله مشاهده میکنید که چطور از فایل برنامه برای نصب صحیح استفاده کنید تا در راه اندازی و عیب یابی دچار مشکل نشوید. دقت بفرمایید که بهتر است کلیه مراحل را با دقت انجام دهید، این مراحل با فایل ارائه شده روی سیستم عامل های مختلف تست شده و کلیه خطاهای احتمالی در فایل رفع شده است. دقت کنید که در صورت نصب اشتباه مجبور خواهید شد عملیات نصب را از ابتدا شروع کنید.

مرحله اول: دانلود نرم افزار

ابتدا باید نسخه اصلی نرم افزار دلفی را همراه با فایل فعالسازی دانلود کنید. برای اینکار به صفحه مرتبط با این محصول که در پایین همین پاراگراف لینک آن درج شده بروید و نرم افزار را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از نهایی سازی سفارش لینک دانلود برای شما بازخواهد شد و به کلیه فایل های مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی دسترسی دارید.

لینک صفحه مشخصات، قیمت و خرید نرم افزار دلفی در دیاگ کالا | کلیک کنید

مرحله دوم: استخراج فایل

از آنجایی که نرم افزار دلفی حجم نسبتا زیادی دارد فایل دانلود شده به صورت فشرده است. برای شروع نصب ابتدا نیاز است که فایل را از حالت فشرده خارج کنید. برای اینکار روی فایل دانلود شده راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید تا فرآیند استخراج شروع شود. رمز مورد نیاز نیز در پروفایل برای شما پس از ثبت سفارش ارسال شده است. دقیقا مطابق تصویر زیر:

برای استخراج فایل راست کلیک کرده و گزینه extract to را انتخاب کنیدکمی صبر کنید تا فرآیند استخراج به پایان برسد...

برای استخراج فایل کمی صبر کنید. این فرآیند نیاز به کمی زمان دارد

مرحله دوم: تنظیم ساعت و تاریخ سیستم روی وضعیت آفلاین

برای نصب نرم افزار دلفی نیاز است که تنظیمات مربوط به بروزرسانی خودکار ساعت و تاریخ ویندوز را غیر فعال کنید. برای اینکار روی ساعت ویندوز که در پایین سمت راست قرار دارد کلیک کرده و به سربرگ آخر بروید. گزینه Change Settings را انتخاب کرده و در پنجره باز شده تیک مربوط به گزینه Synchronize with internet time server را بردارید. کلید ok را در هر دو صفحه بزنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. دقیقا مطابق تصویر زیر:

تنظیمات ساعت و تاریخ سیستم را روی وضعیت آفلاین بگذارید

مرحله سوم: تنظیم تاریخ

این مرحله بسیار مهم است. پیس از نصب باید تاریخ سیستم را روی 2021/12/13 تنظیم کنید. در غیر اینصورت در هنگام اجرای فایل فعالساز با مشکل مواجه میشوید. برای اینکار به منوی Data&Time رفته و در سربرگ اول گزینه Change data and time را انتخاب کنید. در پنجره مربوطه تاریخ را روی 2023/12/13 تنظیم کرده و کلید OK را در هر دو پنجره بزنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. دقیقا مطابق تصویر زیر:

تنظیم تاریخ روی 13/12/2023 برای اجرای فعل ساز دلفی

مرحله چهارم: استخراج فایل فعالساز

حالا به پوشه ای که فایل های نرم افزار در آن قراردارد بازگردید. در اینجا یک فایل فشرده مشاهده میکنید که GenPower نام دارد. فعالساز در این فایل قراردارد. برای استفاده از آن باید روی فایل راست کلیک کنید و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید تا فرآیند استخراج فایل فعال ساز شروع شود.

استخراج فایل فعل ساز از حالت فشرده

مرحله پنجم: اجرای فایل نصبی

خب حالا شما همه پیش نیاز ها برای نصب دلفی را انجام داده اید. وارد پوشه نرم افزار شوید و نرم افزار Delphi_cars را اجرا کنید. برای اجرا روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید. (دقت کنید که پس از آن باید نرم افزار Delphi_Trucks را نیز به همین صورت اجرا و نصب کنید) دقیقا مطابق تصویر زیر:

نکته: در صورتی که درایور USB مورد نیاز برای اتصال نرم افزار به دستگاه دیاگ از قبل روی سیستم شما نصب نشده در همین صفحه یک فایل با نام USB-driver قرار دارد که با اجرا کردن آن در مدت چند ثانیه درایور به سیستم شما اضافه میشود.

وارد فایل های نصبی دلفی شده و فایل نصبی آنرا اجرا کنید

مرحله ششم: دلفی خودروهای سبک در حال نصب

کمی صبر کنید تا نرم افزار دلفی برای خوروهای سبک روی سیستم شما نصب شود. این فرآیند بین 5 دقیقه الی 35 دقیقه بر اساس توان سیستم شما نیاز به زمان دارد. در پایان گزینه Finish را بزنید.

کمی صبر کنید تا فرآیند نصب دلفی به پایان برسد و گزینه Finish را بزنید

مرحله هفتم: نصب دلفی برای کامیون

حالا دوباره به پوشه فایل های نرم افزار برگردید. این بار روی فایلی که Delphi_Trucks نام دارد راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید تا نصب دلفی کامیون نیز روی سیستم شما آغاز شود.

نصب نرم افزار delphi trucks روی سیستم. روی فایل کلیک کنیدکمی صبر کنید تا فرآیند نصب به پایان برسد...

کمی صبر کنید تا فرآیند نصب برای نرم افزار کامیون های دلفی به پایان برسد

مرحله هشتم: فایل فعالسازِ فعالساز را اجرا کنید

خب حالا فرآیند نصب نرم افزار به پایان رسیده است. در این مرحله باید آیکون در دو نرم افزار دلفی روی دسکتاپ شما نمایش داده شود. به پوشه ای که فایل های نصبی در آن قرارداشت بروید. شما قبلا فایل فعالساز را از حالت فشرده خارج کرده اید. وارد پوشه ای بشوید که فایل فعالساز در آن قراردارد. اینجا دو فایل موجود است که یکی از آنها Keygen Activation نام دارد. این فایل را باز کنید. محتویات این فایل خود فعالساز را فعال میکند.

فایل فعالساز را اجرا کنید

مرحله نهم: اجرای فعالساز

حالا فایل دومی که در همان پوشه قراردارد با نام Super Activator 2020.23 را اجرا کنید. در فایل متنی یک عبارت کلید وجود دارد. این عبارت را کپی کرده و در پنجره فعالساز که Enter Activation Code نام دارد جایگذاری کنید. حالا گزینه Register را بزنید تا فعالساز شما ثبت شده و بتوانید از آن استفاده کنید. دقیقا مطابق تصویر زیر:

اجرا و فعالسازی فعالساز دلفی

مرحله دهم: ثبت ایمیل در نرم افزار دلفی

خب احتمالا قبلا یکبار نرم افزار دلفی را اجرا کردید و با خطا مواجه شده اید. این خطا بدلیل عدم فعالسازی نرم افزار است. شما تا اینجا همه کارها برای فعالسازی را انجام داده اید. خب برای فعال شدن نرم افزار ابتدا یکی از نرم افزارهای دلفی را اجرا کنید. فرقی نمیکند که Cars باشد یا Trucks . پس از اجرا در پنجره ابتدا از شما یه ایمیل خواسته میشود. ایمیل خودرا وارد کرده و گزینه Next را بزنید. دقت کنید که نرم افزار فعالساز را نبندید.

مرحله اول فعالسازی نرم افزار دلفی با کپی کردن system ID

مرحله یازدهم: ثبت کد فعالسازی دلفی

حالا در پنجره جدیدی که بازشده یک عبارت قرمز رنگ به شما با نام System Identification نمایش داده شده است. این عبارت را کپی کرده و در نرم افزار فعالساز در بخش System id قرار دهید و کلید Generate Activition Code را بزنید تا یک کد تولید شده و با رنگ ابی به شما نمایش داده شود. کد تولید شده را کپی کرده و در پنجره نرم افزار جایگذاری کنید و کلید Activate را بزنید تا نرم افزار فعال شود.

ثبت کد سیستم از پنجره دلفی در فعالساز و دریافت کد فعالسازی و ثبت کد فعالسازی در نرم افزار دلفی

تبریک شما کلیه مراحل نصب ، فعالسازی و راه اندازی نرم افزار دلفی را با موفقیت انجام دادید. حالا با کلیک روی آیکون نرم افزار میتوانید وارد نرم افزار دلفی شده، آنرا به دستگاه دیاگ خود متصل کنید و از کلیه امکانات دلفی استفاده کنید. در صورتی که آموزش تصویری مورد پسند شما نبود در ادامه میتوانید از آموزش ویدئویی قرارگرفته روی وبسایت دیاگ کالا استفاده کنید تا مراحل را با جزئیات بیشتری مشاهده بفرمایید.


فیلم آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار دلفی 2021.11 همراه با آموزش کار با برنامه


امیدوارید آموزش نصب و راه اندازی اتوکام که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید

راه هایی برای ارتباط با پشتیبانی دیاگ کالا

محصولات مرتبط
10,000,000ریال
(1)

نرم افزار دلفتی یک برنامه با قابلیت انجام عیب یابی برای خودروهای سواری و سنگین میباشد که توسط شرکت delphi technologies به بازار در سال 2014 عرضه شده و آخرین بروز رسانی این برنامه در سال 2023 اعمال شده است. دلفی شامل دو نسخه میباشد که با نام های CarMax و HeavyDuty شناخته میشوند. مورد اول مربوط به خودروهای سواری و دومی مخصوص خودروهای سنگین است. دلفی با وجود اینکه یک برنامه تازه وارد به دنیای عیب یابی خودرو محسوب میشود ولی طرفداران بسیاری پیدا کرده چراکه بسیار دقیق عمل میکند و کار با آن ساده است. همینطور سازگاری بالایی با پروتکل های انتقال داده و برندهای خودرو سازی مختلف دارد. دلفی دستگاه دیاگ مخصوص به خودرا دارد که با پیشوند های DS شناخته میشوند.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر در مورد نرم افزار دلفی خودروهای سواری یا نرم افزار دلفی خودرو های سنگین بخش توضیحات در همین صفحه را مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
180,000,000ریال
(1)

دیاگ DELPHI DS1503 یکی از محبوب ترین دیاگ های مولتی برند روز دنیا می باشد که قابلیت و توانایی عیب یابی اکثر خودرو های سواری و سنگین روز دنیا را دارد. دیاگ DELPHI با دو برنامه مجزا و طبقه بندی شده برای ماشین های سواری و سنگین به نام های DS150E Car و DELPHI DS150E Truck کار می کند. اتصال به لپ تاپ دیاگ مولتی برند دلفی از طریق کابل USB و بلوتوث انجام می پذیرد . این برنامه روی اکثر ویندوز ها قابل نصب است و حداقل کانفیگ سخت افزاری را برای اجرا نیاز دارد . 

افزودن به سبد خرید
2,000,000ریال
(1)

نرم افزار Winols یک ویرایشگر و تنظیم کننده ECU (واحد کنترل الکترونیکی موتور)خودرو ها میباشد.این نرم افزار به تعمیرکاران و متخصصان اتومبیل کمک میکند تا به طور دقیق تغییرات وبهینه سازی های لازم را در در تنظیمات ECU اعمال کنند. با استفاده از نرم افزار Winols میتوان نقشه ها و پارامتر های مختلف ECU را بررسی و تنظیم کرد و در نتیجه عملکرد موتور و دیگر بخش های خودرو را بهبود داد. این نرم افزار امکاناتی مانند جستجوی نقشه ها، تغییر در مقادیر، بهینه سازی مصرف سوخت، افزایش توان موتور، تنظیمات توربو شارژ، و سیستم تزریق سوخت را فراهم میکند. همچنین Winols این امکان را به کاربران خود میدهد تا بتوانند فایل های باینری ECU را مشاهده و ویرایش کنند.این نرم افزار معمولا توسط تعمیرکاران خودرو و تکنسین های متخصص در کارگاه های تعمیرات خودرو برای بهینه سازی و تنظیم موتور خودرو ها استفاده میشود. این برنامه توسط شرکت EVC Electronic GmbH آلمان توسعه داده شده است.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه و کسب اطلاعات دقیق تر راجب این نرم افزار بخش توضیحات را مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(2)

نرم افزار +ISTA برای BMW یک برنامه تخصصی عیب یابی با امکانات کامل و پروگرامینگ با امکانات محدود است.این برنامه که با نام های ایستا، ایستا دی، ایستا پلاس دی نیز شناخته میشود توسط شرکت رسمی بی ام و برای عیب یابی خودروهای تولیدی این شرکت و برند های مینی، رولزرویس تایید شده است. ایستا پلاس در واقع آخرین نسخه از نرم افزارهای عیب یابی رسمی بی ام و است که توسط شرکت منتشر و تایید شده. برنامه ایستا پلاس بی ام و از کلیه عملیات عیب یابی و رفع خطا پشتیبانی میکند و فایل های راهنما برای بهینه سازی فرآیند تعمیر ارائه میکند. همینطور با کلیه دیاگ های تخصصی BMW همخوانی داشته و به پروگرامر های تخصصی بی ام و نیز متصل میشود. این برنامه از اتصال OBD پشتیبانی میکند و بعنوان ویژگی خاص میتوانید از دو نوع اتصال ENET و k-DCAN نیز استفاده نکنید. 

با داشتن برنامه عیب یابی ایستا پلاس بی ام و نیازی نیست نگران قابلیت های نرم افزاری باشید چرا که میتوانید هرآنچه که شرکت BMW ارائه کرده را بازبینی کرده یا بهینه کنید. پس بهتر است یک دستگاه دیاگ مناسب تهیه کنید تا قابلیت های فوق العاده ایستا پلاس را بدلیل محدودیت های دستگاه دیاگ از دست ندهید.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه مشخصات دقیق این نرم افزار بخش توضیحات را در همین صفحه مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
1 نظر
  • حس****** ******می

    حس****** ******می 1402-03-23

    خیلی عالی دمتون گرم که حوصله میکنید و آموزشارو انقدر دقیق میزارید
    واقعا ارسال سیستم از شهرستان و سه چهار روز منتظر موندن برای نصب نرم افزار خیلی رو اعصاب بود که اینبار با لینک آموزشی که ارسال کردید خودم نصب کردم
    امیدوارم همواره با انرژی به اینکارتون ادامه بدین و آموزش نصب همه برنامه هارو بزارید که وقتی یکی میخره خودش نصب کنه تموم شه بره
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم