آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار KSD2 روی ویندوز

نوشته شده در تاریخ1402-04-18 توسط 164
دوست داشتن2

توضیحات و مقدمه برای نصب KSD2:

برنامه KSD بعنوان راهنمای تعمیر و نگهداری خودروهای BMW ارائه شده که شامل مدلهایی از ماشین های Mini و رولزرویس نیز میشود. این برنامه به شما کمک میکند به فایلهای راهنمایی جهت تعمیر بخش های مکانیکی و الکترونیکی یک ماشین بی.ام.و دسترسی داشته باشید. همینطور مواردی نظیر جداول زمانبندی برای بررسی های فنی ماشین، کالیبراسیون ماشین متناسب با فصول مختلف و ... نیز در این برنامه به شما ارائه میشود.

نرم افزار KSD یکی از برنامه های مورد نیاز برای تکنسین BMW محسوب میشود که فرآیندهای تعمیرات را بهینه کرده و تخمین قیمت تعمیر را با خطای بسیار پایین ممکن میسازد. شما در این آموزش میتوانید بیاموزید که چگونه این نرم افزار را روی یک کامپیوتر ویندوزی نصب کرده و از آن استفاده کنید. دقت بفرمایید که آموزش به دو صورت تصویری و ویدئویی ارائه شده تا شما متناسب با علاقه و شرایط خود اقدام به انتخاب آموزش مناسب بفرمایید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند نصب برنامه حتما با پشتیبانی دیاگ کالا تماس گرفته و مشکل را گزارش بفرمایید.


پیش نیازها برای نصب و راه اندازی برای KSD2 روی کامیپوتر تعمیرکار BMW:

  1. نسخه تست شده در آموزش : KSD2 12.2019
  2. مرجع منتشر کننده برنامه : گروه خودرو سازی بی ام و
  3. دستگاه : لپتاپ یا کامپیوتر رومیزی
  4. سیستم عامل : سیستم عامل ویندوز از انواع 32 بیت و 64 بیت با نسخه های 7 و 8 و 8.1 و 10
  5. پردازنده : هر پردازنده ای با قدرت 2 گیگاهرتز یا بالاتر میتواند این نرم افزار را اجرا کند
  6. حافظه موقت رم : شما حداقل نیاز به 2 گیگابایت رم دارید تا برنامه بدون مشکل اجرا شود
  7. حافظه دائمی هارد : حداقل نیاز به 5 گیگابایت فضای خالی برای نصب برنامه KSD دارید
    1. نکته: این برنامه قابلیت نصب روی موبایل را ندارد
    2. نکته: پیش از نصب برنامه باید از نصب بودن C++ و فریمور های پایه ویندوز مطمئن شوید
    3. نکته: اگر شما از ویندوز 7 یا هر ویندوزی که بصورت خودکار درایورهارا شناسایی نمیکند استفاده میکنید از نصب بودن درایورها بصورت کامل مطمئن شوید
    4. نرم افزار WinRAR باید روی سیستم شما نصب باشد

نصب برنامه کی.اس.دی چقدر زمان میبرد؟

ما این برنامه را روی یک سیستم متوسط رو به پایین با ویندوز7 در مدت زمان 13 دقیقه نصب کردیم. اینکه چقدر نیاز به زمان برای نصب دارید کاملا بستگی به قدرت پردازش سیستم شما دارد ولی بصورت کلی میتواند گفت که KSD یک برنامه سبک است و به سرعت نصب میشود.

آیا برنامه کی.اس.دی نیاز به فعالسازی دارد؟

خیر، این برنامه پس از نصب بصورت کامل آماده استفاده بوده و نیازی به هیچگونه فعلاسازی و کرک ندارد. شما میتوانید این موضوع را دقیقا در آموزش ویدئویی که در انتهای صفحه قرار گرفته مشاهده بفرمایید.

نکات مهم هنگام نصب برنامه کی.اس.دی روی سیستم شامل چه مواردی است؟

پیش از شروع فرآیند نصب آنتی ویروس خودرا غیرفعال کنید تا فایلهای نصبی برنامه قرنطینه نشوند

مطمئن شوید که درایورهای سیستم بصورت کامل نصب شده است

مطمئن شوید که NET Framework را با بالاترین نسخه منتشر شده روی سیستم خود دارید

مطمئن شوید که C++ Runtime را با بالاترین نسخه منتشر شده از قبل نصب کرده اید

لطفا از ویندوز های نسخه Home یا دیگر نسخه های پایه و محدود شده ویندوز استفاده نکنید

حتما برنامه WinRAR را روی سیستم خود نصب کنید تا امکان استخراج فایلهای فشرده برای شما فراهم باشد.


آموزش متنی و تصویری برای نصب و راه اندازی KSD2 مخصوص BMW بصورت گام به گام:

آموزش تصویری نصب KSD2 شامل ده مرحله است که از استخراج و دانلود فایل شروع شده و به اجرای نرم افزار ختم میشود. پیشنهاد میکنیم که مراحل را بصورت گام به گام دنبال بفرمایید و همینطور پیش از نصب KSD ابتدا نرم افزار WinRAR را نصب کنید تا در انجام مراحل دچار مشکل نشوید. سیستمی که ما نصب را روی آن انجام میدهیم ویندوز 7 با پردازنده I5 و مقدار 4 گیگ رم است که بدون مشکل عملیات نصب را انجام میدهد.

مرحله اول: فایل را دانلود کنید

ابتدا شما باید به فایل نصبی برنامه دسترسی پیدا کنید. برای اینکار میتوانید به صفحه محصول نرم افزار KSD در وبسایت دیاگ کالا مراجعه کنید و یک نسخه از این محصول را برای خود خریداری کرده و اقدام به دانلود کنید. لینک خرید و دانلود در ادامه قرار گرفته است.

لینک خرید و دانلود KSD2

مرحله دوم: فایل را از حالت فشرده خارج کنید

روی فایل راست کلیک کرده و از بخش WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید تا استخراج فایل شروع شود.این موضوع حدود یک دقیقه زمان میبرد تا فایل ها بصورت کامل استخراج شوند. لطفا حوصله کنید.

روی فایل راست کلیک کرده و با کمک Winrar فایل را استخراج کنید

مرحله سوم: اجرای فایل نصبی

پس از اینکه عملیات استخراج به پایان رسید یک پوشه جدید حاوی فایلهای نصبی KSD روی صفحه شما ایجاد میشود. وارد این پوشه شده و فایل نصبی برنامه KSD را که با نام BMW_ISPI_TRAC_KSD_19.12.1.0.msi نمایش داده شده اجرا کنید. برای اجرای این فایل روی آن راست کلیک کرده و گزینه Install را بزنید.

یک پوشه جدید روی صفحه است وارد آن بشویدروی فایل نصبی راست کلیک کرده و گزینه Install را بزنید تا اجرا شودمرحله چهارم: خوش آمدگویی

در این مرحله به شما خوشامدگویی شده که وارد نصب KSD شده اید. بدون اینکه کارخاصی نیازباشد انجام دهید روی گزینه Next کلیک کنید.

به نصب KSD خوش آمدید روی Next کلیک کنیدمرحله پنجم : پذیرش قوانین

نرم افزار KSD نیز همچون همه برنامه ها دارای شرایط و قوانینی است که باید برای نصب آنرا بپذیرید. گزینه Accept را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید تا با پذیرش قوانین به باقی مراحل نصب بپردازیم.

پذیرش قوانین را انتخاب داده و روی گزینه Next کلیک کنید

مرحله ششم: شروع فرآیند نصب KSD

خب در این مرحله شما کلیه اقدامات مورد نیاز را انجام داده اید. دقت کنید که نمیتوانید مسیر نصب نرم افزار KSD را بصورت دلخواه تعیین کنید و این برنامه همواره در درایور ویندوز (C) و در پوشه ای بنام KSD نصب میشود. حالا روی گزینه Install کلیک کنید تا فرآیند نصب شروع شود.

روی گزینه Install کلیک کنید. شما حالا به فرآیند انجام نصب میرویدمرحله هفتم: کمی صبر کنید

نیاز است کمی صبر کنید تا مراحل نصب به پایان برسد. این فرآیند بطور متوسط حدود 6 دقیقه زمان میبرد البته این بستگی به توان پردازش سیستم شما دارد. یک قهوه بنوشید تا نصب انجام شود.

مراحل نصب برنامه KSD حدود 7 دقیقه زمان میبرد. صبر کنید تا نصب به پایان برسدمرحله هشتم: پایان فرآیند نصب

در اینجا به شما یک پیغام نمایش داده میشود که شامل گزینه Finish و یک گزینه برای نمایش لاگ مربوط به فرآیند نصب میباشد. گزینه Show the windows installer log را تیک زده و سپس روی Finish کلیک کنید تا پنجره نصب بسته شود.

گزینه بازشدن لاگ را زده و روی دکمه Finish کلیک کنیمرحله نهم: بررسی لاگ نصب جهت اطمینان

با زدن گزینه Show the windows installer log بعد از بسته شدن پنجره نصب یک فایل متنی برای شما باز میشود که شامل اطلاعات مربوط به عملکرد های نصب برنامه است و به ترتیب زمان لیست شده. به انتهای این فایل متنی رفته و بخش هایی که در تصویر زیر آن خط قرمز کشیده ایم را بررسی بفرمایید. در صورتی که پیغام Success را مشاهده کردید و در بخش Error نیز عدد 0 درج شده بود یعنی نصب نرم افزار بصورت صحیح و دقیق انجام شده و حالا آماده استفاده است. در غیر اینصورت فایل لاگ را بررسی بفرمایید تا متوجه مشکل ایجاد شده در فرآیند نصب شوید.

فایل لاگ های نصب برای بررسی فرآیند و اطمینان از نصب صحیح برنامه روی سیستممرحله دهم: انتقال آیکون به صفحه دسکتاپ

پس از اینکه فرآیند نصب به پایان رسید احتمالا شما با تعجب به صفحه دسکتاپ خود نگاه میکنید و در جست و جوی آیکون برنامه هستید تا آنرا اجرا کنید ولی رو صفحه چیزی پیدا نمیکنید. نگران نباشید. وارد MyComputer یا ThisPC شده و به درایو C یا درایوی که ویندوز را در آن نصب کرده اید بروید. در این درایو حالا باید یک پوشه با نام KSD مشاهده کنید. وارد این پوشه شده و روی آیکون KSD2 راست کلیک کرده و از گزینه Send To بخش Send to Desktop را انتخاب کنید تا آیکون برنامه به دسکتاپ سیستم شما منتقل شود. (مطابق تصویر زیر)

روی فایل KSD2 راست کلیک کرده و Send to desktop را انتخاب کنید تا آیکون برنامه به صفحه سیستم منتقل شود

پایان. تبریک میگوییم. شما کلیه مراحل نصب و راه اندازی نرم افزار راهنمای تعمیرات BMW به نام KSD نسخه 2 با ورژن دقیق 12.19 را با موفقیت پشت سر گذاشتید. حالا میتوانید با دوبار کلیک روی آیکون نرم افزار آنرا اجرا کنید. پس از ورود به محیط برنامه VIN خودرو مورد نظر را وارد کنید تا به کلیه مستندات مورد نیاز مربوط به آن خودرو دسترسی پیدا کنید.

در صورتی که آموزش تصویری نیازهای شما را رفع نکرده و یا سوالات و مشکلاتی وجود دارد که نمیتوانید آنرا حل کنید در ادامه مقاله به آموزش ویدئویی نصب  KSD2 مراجعه کنید. بصورت مرحله به مرحله با آموزش ویدئویی پیش بروید. در صورتی که همچنان مشکل باقی بود با ما تماس بگیرید تا برای نصب از راه دور اقدام به رزرو یک نوبت برای شما بکنیم.


آموزش ویدئویی نصب KSD روی ویندوز بصورت گام به گام:


امیدوارید آموزش نصب نرم افزار KSD2 که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی خودروهای BMW روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص بی.ام.و هستید پیشنهاد میکنیم این موارد را بررسی بفرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید

محصولات مرتبط
5,000,000ریال
(1)

KSD نرم افزاری که است اطلاعات کامل بازیابی خودرو برای عملیات دیاگ یا پروگرامینگ را ارائه میکند. این نرم افزار امکان شناسایی خودرو بر اساس VIN را ارائه میکند و حاوی اطلاعات لازم جهت برنامه زمانی بررسی فنی خودرو، جداول عملکرد، اطلاعاتی در مورد تایرها و سیستم انتقال قدرت، کدهای خطا و نحوه رفع آنها و مواردی نظیر آن است که همگی در قالب یک برنامه ارائه شده تا راحتی برای تعمیرکار بی.ام.و را به حداکثر برساند.

در واقع برنامه کی.اس.دی بانک اطلاعاتی راهنمای تعمیرات ماشین های تولید شده توسط بی.ام.و است که توسط خود شرکت گردآوری و منتشر شده که اصلیترین هدف از ارائه این برنامه نیز به حداقل رساندن خطای انسانی در فرآیند تعمیرات و همینطور ارائه برآورد نسبتا دقیق از هزینه تعمیر است.

ویژگی های نرم افزار کی.اس.دی 2 در یک نگاه:

  1. ارائه برنامه زمانی مناسب برای سرویس خودرو
  2. ارائه اطلاعات دقیق برای تعمیر چرخ و ترکیبات لاستیک برای فصول
  3. ارائه ارزیابی کارشناسی بر اساس بازار آمریکا
  4. ارائه تخمین قیمت برای عملیات تعمیر ماشینهای BMW
  5. ارائه راهنمای برای تعمیرات مکانیکی و الکترونیکی خودرو

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار KSD2 بخش توضیحات را مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
5,000,000ریال
(1)

ISTA-P یک نرم افزار برنامه نویسی و کدینگ تخصصی برای خودروهای برند BMW است و در آخرین نسخه سری E نیز به آن اضافه شده. که بطور گسترده توسط تکنسین های BMW در طول فرآیند تعمیر استفاده میشود، زیرا ISTA-P طراحی شده تا روند تعمیر را سریعتر و کارآمدتر کند. این نرم افزار ابزار مهمی برای تعمیرکارهای تخصصی BMW میباشد که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیر میشود، همینطور از بروز اشتباهات جلوگیری میکند. این ابزار قدرتمندی است که به تکنسین ها اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از وظایف از جمله برنامه نویسی، بروز رسانی، کدنویسی و تعویض جعبه ECU را انجام دهند.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر در مورد نرم افزار ایستا پی به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه کنید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(2)

نرم افزار +ISTA برای BMW یک برنامه تخصصی عیب یابی با امکانات کامل و پروگرامینگ با امکانات محدود است.این برنامه که با نام های ایستا، ایستا دی، ایستا پلاس دی نیز شناخته میشود توسط شرکت رسمی بی ام و برای عیب یابی خودروهای تولیدی این شرکت و برند های مینی، رولزرویس تایید شده است. ایستا پلاس در واقع آخرین نسخه از نرم افزارهای عیب یابی رسمی بی ام و است که توسط شرکت منتشر و تایید شده. برنامه ایستا پلاس بی ام و از کلیه عملیات عیب یابی و رفع خطا پشتیبانی میکند و فایل های راهنما برای بهینه سازی فرآیند تعمیر ارائه میکند. همینطور با کلیه دیاگ های تخصصی BMW همخوانی داشته و به پروگرامر های تخصصی بی ام و نیز متصل میشود. این برنامه از اتصال OBD پشتیبانی میکند و بعنوان ویژگی خاص میتوانید از دو نوع اتصال ENET و k-DCAN نیز استفاده نکنید. 

با داشتن برنامه عیب یابی ایستا پلاس بی ام و نیازی نیست نگران قابلیت های نرم افزاری باشید چرا که میتوانید هرآنچه که شرکت BMW ارائه کرده را بازبینی کرده یا بهینه کنید. پس بهتر است یک دستگاه دیاگ مناسب تهیه کنید تا قابلیت های فوق العاده ایستا پلاس را بدلیل محدودیت های دستگاه دیاگ از دست ندهید.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه مشخصات دقیق این نرم افزار بخش توضیحات را در همین صفحه مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

نرم افزار E-sys یک نرم افزار کدنویسی و برنامه نویسی برای BMW با مهارت بالا می باشد. که توسط بسیاری از تکنسین ها در فرآیند تعمیر استفاده می شود. اگر در این نرم افزار مبتدی هستید، وجود مشکلات در انجام عملیات اجتناب ناپذیر است. نرم افزار E-sys یک نرم افزار تخصصی برنامه نویسی و کد نویسی برای خودروهای سری F BMW است. این نرم افزار به شما امکان خوانش، دانلود، ذخیره سازی و ویرایش فایل های رمزگذاری شده FDL در پروژه بی ام و را میدهد. علاوه بر این، این نرم افزار E-sys امکان روشن و خاموش کردن برخی از ویژگی های خودرو سری F را نیز فراهم می کند. 

قابل ذکر است که نرم افزار ایسیس فقط برای خودرو های سری F بی ام و عرضه نشده و مجموعه ای از خودروهای این برند را پوشش میدهد ولی برای برنامه دهی به ماشین های سری F راهی جز استفاده از ایسیس وجود ندارد.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر در مورد این محصول بخش توضیحات را مشاهده بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
345,000,000ریال
(2)

جدیدترین دستگاه دیاگ تخصصی برای خودروها و موتورسیکلت های BMW تا سال 2023 همین دستگاه ICOM Next میباشد که کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات برند BMW و شرکت های زیرمجموعه آنرا برای تکنسین فراهم میکند. از اصلیترین توانایی های دستگاه آیکام نکست میتوان به خواندن و پاک کردن کد خطا، تعریف و حذف یونیت، فعال کردن آپشن های ماشین، پروگرام کردن ECU و MCU اشاره کرد. ICOM Next با بسته نرم افزاری کامل BMW قطعا کاملترین ابزار عیب یابی و تعمیرات ماشینهای بی ام و است که هر تکنسین متخصصی میتواند تهیه کند.

دستگاه دیاگ ICOM Next در یک نگاه:

  1. سازگاری با برندهای BMW/MINI/RollsRoyce
  2. دارای ماژول MOST برای عیب یابی و پروگرامینک با پورت نوری(Optic)
  3. پشتیبانی از عیب یابی، پروگرامینگ و تعریف یونیت
  4. قابلیت همگام سازی با Key Reader برند BMW
  5. پشتیبانی از کلیه نرم افزارهای تخصصی BMW
  6. انتخاب شده بعنوان دستگاه عیب یابی برای نسل های آینده ماشینهای BMW

برای مطالعه بیشتر در مورد این محصول به بخش توضیحات مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
207,000,000ریال
(2)

دیاگ BMW ICOM A3 دستگاه عیب یاب تخصصی خودرو های بی ام و است که به عنوان دستگاه برنامه ریزی و عیب یابی دقیق خودرو های BMW از آن یاد می شود، این دستگاه نسل سوم عیب یاب ای کام است که پورت ذوزنقه ای جایگزین پورت دایره ای شکل شده است این عمل برای این انجام شده است که هنگامی که کابل اصلی خراب شد هزینه کمتری برای مصرف کننده داشته باشد.سرعت پردازش اطلاعات این دستگاه بسیار بالاتر از نسخه های قبلی است اما با این وجود در بعضی از تعمیرگاه ها از دستگاه ICOM A2 بیشتر استقبال می شود.سرعت برقراری ارتباط 50 برابر مدل های قبلی است که زمان عیب یابی خودرو را سریع انجام می دهد .

افزودن به سبد خرید
224,000,000ریال
(1)

دیاگ BMW VCX SE عیب یاب، کدینگ و پروگرامینگ تخصصی خودرو های BMW است ، یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین ابزار عیب یابی ماشین های BMW می باشد . دیاگ بی ام و vcx se علاوه بر تمامی سری های ( BMW (  F / G / E  خودرو های  را نیز پشتیبانی می کند . VXDIAG تمامی خودرو های بی ام و تا سال 2020 ساخته شده است را ساپورت می کند و دارای برنامه نویسی آفلاین می باشد . نرم افزار این دستگاه هوشمند بوده و توانایی به روز شدن خودکار را دارد همچنین منو نرم افزار به 2 حالت مهندسی و کاربری قابل تغییر است .

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم