آموزش نصب و راه اندازی برنامه CAT ET + لینک دانلود

نوشته شده در تاریخ1402-04-19 توسط 629
دوست داشتن2

توضیحات و مقدمه برای نصب ET کترپیلار:

نرم افزار تکنسین الکترونیک کترپیلار با نام کامل Cat Electronic Technician یک ابزار عیب یابی و رفع مشکل برای ماشین آلات تولید شده توسط کترپیلار است که تقریبا تمامی مدلهای ماشین، موتور و ابزارهای کترپیلار را تحت پوشش دارد. نصب این برنامه همواره با سختی ها و پیچیدگی هایی همراه است که قصد داریم با ارائه آموزش این مسیر را برای شما آسان کنیم.

شما میتوانید با مطالعه این مقاله نصب و راه اندازی Cat ET روی یک سیستم ویندوزی را بصورت کامل بیاموزید و پس از نصب اقدام به اتصال برنامه به دیاگ کترپیلار کرده و کار عیب یابی الکترونیک ماشین کترپیلار را شروع کنید.

دقت بفرمایید که CAT ET مخصوص برای ماشین ها و ابزارهای صنعتی نظیر لودر، تراکتور، کامیون، مته و دریل، تونل کن، سنگ فرش کن و ... ایجاد شده. این ابزار هیچ کاربردی برای وسایل غیر صنعتی نظیر ساعت هایی که با مارک کترپیلار تولید میشوند ندارد.

در نهایت تاکید میکنیم که ویدئوی آموزشی را مشاهده بفرمایید. در این آموزشِ خاص امکان ارائه دقیق برخی از مراحل در قالب تصویر و متن وجود نداشت از همین جهت اگر شما آشنایی چندانی با کامپیوتر ندارید ممکن است آموزش تصویری برای شما کمی گمراه کننده باشد. کلیه مراحل را به دقت مطالعه و مشاهده کنید و سعی کنید که دقیقا مطابق تصویر پیش بروید.

در صورت بروزهرگونه مشکل در نصب نرم افزار ای تی با پشتیبانی دیاگ کالا تماس گرفته و اقدام به ارائه گزارش کنید تا هم مشکل شما رفع شده و هم این مقاله با اطلاعات ارائه شده توسط مخاطبین محترم تکمیل شود.


پیش نیازها برای نصب و راه اندازی CAT ET روی کامپیوتر:

  1. نسخه تست شده در آموزش : 2019A
  2. مرجع منتشر کننده نرم افزار : Caterpillar Software Operation Team
  3. دستگاه : کامپیوتر ، لپ تاپ، اولترا بوک، نوت بوک
  4. سیستم عامل : نسخه های ویندوز شامل 7 و 8 و 10 از انواع 32 بیتی و 64 بیتی
  5. پردازنده : حداقل به پردازنده ای با توان 1.8 گیگاهرتز نیاز دارید. شما میتوانید از انواع Rayzen یا Core یا انواع مدلهای دیگر استفاده کنید
  6. حافظه موقت رم : حداقل نیاز به 2 گیگابایت رم دارید پیشنهاد میکنیم از رم 4 یا 8 استفاده کنید تا در هنگام عیب یابی و خواندن اطلاعات دچار مشکل نشوید
  7. حافظه دائمی هارد : شما حداقل نیاز به 1 گیگابایت فضای خالی دارید. پیشنهاد میکنیم که 5 گیگ فضای آزاد در نظر بگیرید 
    1. نکته: برنامه "ای تی" روی موبایل اجرا نمیشود
    2. نکته: پیش از نصب برنامه ET از نصب بودن WinRAR اطمینان حاصل کنید
    3. نکته: در صورتی که از نسخه های قدیمی ویندوز مثل ویندوز7 استفاده میکنید مطمئن شوید که درایورهای دستگاه بصورت کامل نصب شده اند
    4. پس از نصب نرم افزار از انجام بروزرسانی های خودکار که به سرورهای کترپیلار متصل میشود خودداری کنید
    5. از آنجایی که فایل نصبی حاوی فعالساز است قبل از استخراج حتما آنتی ویروس را غیرفعال کنید تا فایلهای مورد نیاز برای نصب قرنطینه نشوند

نصب برنامه ET Caterpillar چقدر زمان میبرد؟

ما این برنامه را روی یک سیستم متوسط رو به پایین در مدت زمان 10 دقیقه نصب کردیم. دقت بفرمایید که بیشتر از فرآیند نصب و نشست اطلاعات، نیاز به صرف زمان برای فعالسازی برنامه دارید. برنامه ET Caterpillar بلحاظ حجم، سبک محسوب میشود ولی از آنجایی که در ایران امکان استفاده از نسخه های اورجینال این برنامه فراهم نیست نصب و فعالسازی آن برای تکنسین های ایرانی با پیچیدگی هایی همراه است.

آیا برنامه "کت ای تی" نیاز به فعالساز دارد؟

بله برنامه تکنسین الکترونیک کترپیلار نیاز به فعالسازی داشته و فایلهای موردنیاز جهت فعالسازی در بسته ارائه شده توسط دیاگ کالا وجود دارد. همینطور در آموزش نصب ما به چگونگی فعالسازی برنامه نیز پرداخته ایم.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی نرم افزار "کت ای تی" چیست؟

بجز مواردی که در بخش پیشنیازها ذکر شده باید توجه داشته باشید که پس از نصب ممکن است با پیغامی مبنی بر ارائه فایل لایسنس مواجه شوید. چگونگی برخورد با این پیغام در انتهای آموزش گنجانده شده است.


آموزش متنی و تصویری برای نصب نرم افزار ET کترپیلار بصورت گام به گام:

توصیه میکنیم که علاوه بر مشاهده آموزش تصویری و مطالعه متن، حتما ویدئوی آموزشی ارائه شده را نیز مشاهده بفرمایید. دقت بفرمایید که نکاتی که در انتهای مقاله ارائه شده است را نیز مطالعه کنید. نصب برنامه تکنسین الکترونیک کترپیلار که در این آموزش تشریح میشود با پیچیدگی هایی همراه است که در صورت عدم صرف دقت کافی ممکن است شما مجبور باشید تا فرآیند نصب را چندین بار تکرار کنید.

در نهایت باید ذکر کنیم که شما میتوانید از خدمات نصب از راه دور دیاگ کالا بهرهمند شوید. همینطور بجای نصب یک نرم افزار میتوانید مجموعه نرم افزارهای مورد نیاز یک تکنسین متخصص کترپیلار را سفارش بدهید.

مرحله اول : فایل را دانلود کنید

شما میتوانید این برنامه را از هر تامین کننده مورد اعتمادی که میشناسید تهیه بفرمایید. دیاگ کالا نیز یک ارائه کننده نرم افزار برای عیب یابی خودرو است و اتفاقا برنامه CAT ET نیز روی وبسایت ما برای دانلود وجود دارد. شما میتوانید از لینک زیر اقدام به تهیه یک نسخه از برنامه برای خودکرده و بدون معطلی برنامه خودرا دانلود کنید.

لینک دریافت نرم افزار CAT ET از دیاگ کالا

مرحله دوم : فایل را از حالت فشرده خارج کنید

با توجه به اینکه فایلهای نصبی برنامه شامل بیش از 20 فایل مختلف است. پس از دانلود شما با یک فایل فشرده مواجه میشوید. روی فایل دانلود شده راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید تا فایلها در پوشه ای همنام با فایل فشرده استخراج شده و قابل استفاده شوند.

فایل دانلود شده از دیاگ کالا را با کمک نرم افزار WinRAR از حالت فشرده خارج کنید تا قابل استفاده شودمرحله سوم: فایل های نصبی را باز کنید

پس از اتمام عملیات استخراج فایل های فشرده یک پوشه روی صفحه شما ایجاد میشود. این پوشه دقیقا حاوی فایلهای نصبی برنامه CAT ET  است که ما با آنها کارخواهیم داشت. وارد پوشه بشوید.

پوشه ای که روی صفحه نخست شما ایجاد شما حاوی کلیه فایل های نصبی است، وارد این پوشه بشویدمرحله چهارم: فایل نصب پایه را استخراج کنید

در پوشه فایل های نصبی یک فایل فشرده با نام 2019A وجود دارد. البته این نام بسته به نسخه ای که درحال نصب آن هستید متفاوت است. فایل مورد نظر را از حالت فشرده خارج کنید. برای اینکار روی فایل راست کلیک کرده و Extract here را از "وین رَر" انتخاب کنید تا فایل نصبی در همین پوشه استخراج شود.

در پوشه فایل های نصبی روی پوشه 2019A کلی کرده و فایل پایه نصبی برنامه را از حالت فشرده خارج کنیدمرحله پنجم: فایل نصبی پایه ET را اجرا کنید

پس از اینکه عملیات استخراج به پایان رسید یک فایل با فرمت exe ایجاد میشود. در بخش Type این فایل عبارت Application درج شده است. روی این فایل راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا فایل با دسترسی ادمین اجرا شود.

مطابق تصویر یک فایل نصبی برای شما نمایش داده میشود. روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator  را انتخاب کنیمرحله ششم : انتخاب زبان نصب 

در اولین مرحله از نصب فایل پایه ET، به شما پیغامی نمایش داده شده که امکان انتخاب زبان مورد نظرتان را میدهد. دقت کنید که این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند. زبان انگلیسی را انتخاب کرده و روی گزینه OK کلیک کنید تا به مرحله بعدی برویم.

انتخاب زبان نصب اولین مرحله است زبان مورد نظر خودرا انتخاب کرده و روی گزینه OK کلیک کنیدمرحله هفتم : به نصب CAT ET خوشامدید

پس از انتخاب زبان پنجره ای مشابه تصویر به شما نمایش داده شده که اعلام خوشامدگویی به نصب برنامه تکنسین الکترونیک کترپیلار است. در این بخش روی گزینه Next کلیک کنید.

در مرحله دوم به شما خوشامدگویی شده است. بدون تغییر روی گزینه Next کلیک کنیدمرحله هشتم : پذیرش قوانین 

در این مرحله گزینه accept terms and  را تیک بزنید تا اعلام کنید که شما قوانین استفاده از نرم افزار را پذیرفته اید. سپس روی Next کلیک کنید. در صورت نیاز میتوانید با زدن گزینه Print یک نسخه از قوانین را برای خود ذخیره کنید.

پذیرش قوانین و مقررات در برنامه Caterpillar ET نیز مشابه همه برنامه ها الزامی است.  تیک پذیرش را زده و روی Next کلیک کنیدمرحله نهم: آماده نصب

حالا به شما پیغامی نمایش داده شده که اعلام میکند نرم افزار آماده نصب روی سیستم است. با زدن گزینه Install فرآیند انتقال فایل ها و نشست اطلاعات روی سیستم شما شروع میشود. دقت کنید که این مرحله پایانی نصب نبوده و باید همچنان با ادامه آموزش همراه باشید.

اینجا برنامه به شما اعلام میکند که آماده نصب است. روی Install کلیک کنید تا فرآیند نصب شروع شودمرحله دهم: پایان نصب اولیه برنامه

خب پس از دقایقی که نصب برنامه به پایان برسد، پنجره ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده میشود که اعلام کرده عملیات نصب به پایان رسیده است. روی دکمه Finish کلیک کنید تا به سراغ مراحل فعالسازی برنامه برویم. دقت کنید که برنامه Cat et هنوز قابل استفاده نیست.

پش از پایان نصب پنجره ای نمایش داده میشود که گزینه Finish در آن وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنیدمرحله یازدهم : اجرای نصب کننده پج

در پوشه فایل های نصبی دو فایل با نام Patch Installer وجود دارد که یکی از آنها مربوط به ویندوزهای 32 بیتی و دیگری برای ویندوز های 64 بیتی است. برای اینکه بدانید ویندوز شما از کدام نسخه است روی MyComputer یا ThisPC راست کلیک کرده و گزینه Properties را بزنید. در صفحه نمایش داده شده یک ردیف با نام System Type وجود دارد که در مقابل آن نوع ویندوز شما نوشته شده. دقت کنید که سیستم های 64 بیتی با همان عدد 64 نوشته میشوند ولی سیستم های 32 بیتی در برخی موارد با عبارت 86x نمایش داده میشوند. بر اساس نسخه ویندوزتان روی فایل Patch Installer راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید تا پچ روی سیستم شما بارگذاری شود.

فایل Patch installer را بر اساس نسخه ویندوزتان اجرا کنید.

مرحله دوازدهم: استخراج پچ فعالساز برنامه "کت ای تی"

پس از اجرای فایل Patch پنجره ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش میدهد که از شما خواسته تا مسیر استخراج پَچ را مشخص کنید. بدون ایجاد تغییر در مسیر روی دکمه Extract کلیک کنید تا عملیات اولیه فعالسازی به پایان برسد.

پس از اجرای فایل patch پنجره زیر به شما نمایش داده میشود. روی دکمه Extract کلیک کنیدمرحله سینزدهم: فایل Set level را اجرا کنید

در پوشه حاوی فایل های نصبی یک فایل با نام Set level وجود دارد که سطح آزادسازی برنامه را مشخص میکند. ما این برنامه را در سطح Dealer تنظیم کرده ایم. روی این فایل راست کلیک کرده و گزینه run as administrator را انتخاب کنید. سپس دو پیغام مشابه تصاویر زیر به شما نمایش داده میشود که باید در هردو مورد روی گزینه Ok کلیک کنید.

فایلی که با نام Set-Level در پوشه فایلهای نصبی موجود است را اجرا کرده و هر دو پیغامی که به شما نمایش داده میشود را OK کنید

مرحله چهاردهم: اجرای Enviroment

در همین پوشه فایلی با نام Enviroment وجود دارد که برخی پیشنیازهارا روی رجیستری سیستم شما ثبت میکند. روی این فایل راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید. دو پیغام به شما نمایش داده میشود که در هردومورد باید روی OK کلیک کنید.

فایل Enviroment را نیز مشابه فایل قبلی اجرا کرده و در پیغام ها Ok را انتخاب کنیدمرحله پانزدهم: کپی کردن License اولیه

در همین پوشه فایلی با نام License وجود دارد. روی این فایل راست کلیک کرده و آنرا کپی کنید. این مرحله را به خاطر بسپارید چون پس از پایان مراحل نصب برنامه ET احتمالا باید یکبار ازاین فایل استفاده کنید.

فایلی با نام License در این پوشه وجود دارد. روی فایل راست کلیک کرده و آنرا کپی کنیدمرحله شانزدهم: ثبت فایل License در درایو ویندوز

به درایو ویندوز (محلی که ویندوز شما نصب شده) رفته و یک پوشه با نام FlexLM ایجاد کنید. سپس فایل کپی شده را درون آن قرار داده و پنجره را ببندید. به این پوشه بعدا نیاز خواهید داشت.

فایل کپی شده را به پوشه ای با نام FlexLM انتقال بدهید. نیاز است که این پوشه را در درایور ویندوز خود ایجاد کنیدمرحله هفدهم: استخراج فایل رمزساز

به پوشه فایلهای نصبی برگردید. در اینجا یک فایل با نام KG در حالت فشرده قراردارد. روی آن راست کلیک کرده و گزینه Extract to KG را انتخاب کنید تا رمزساز از حالت فشرده خارج شود. سپس وارد پوشه KG بشوید.

به پوشه فایل های نصبی برگردید. یک فایل با نام KG در اینجا قراردارد که باید آنرا از حالت فشرده خارج کنیدمرحله هجدهم : اجرای فایل رمز ساز

وارد پوشه KG بشوید. در این پوشه شما دو فایل نرم افزار و یک پوشه دیگر با نام Lics مشاهده میکنید. دو فایل را اجرا کنید. هردو فایل را با راست کلیک و گزینه اجرا بعنوان ادمین راه اندازی کنید تا در تولید فایل رمز با مشکل مواجه نشوید.

درون فولدر KG دو فایل وجود دارد، هردو فایل را با Run as administrator اجرا کنید

مرحله نوزدهم : ایجاد کلید فعالسازی برنامه

مطابق تصویر ابتدا در پنجره کوچکتر روی گزینه Copy To Clipboard کلیک کنید تا آی دی سخت افزار سیستم شما کپی بشود. سپس این آی دی را در پنجره دوم Paste کنید. در بخش UserName عبارت DiagKala را وارد کنید و سپس روی دکمه Make Key کلیک کنید. کمی منتظر باشید تا پیغام موفقیت به شما نمایش داده شود.

برای ایجاد کی ابتدا آی دی سخت افزار را کپی کرده و در پنجره دوم جایگذاری کنید. یک نام وارد کرده و روی گزینه Make Key کلیک کنیدمرحله بیستم: انتقال کلیک فعالساز به نرم افزار

حالا وارد پوشه Lics بشوید که در همین بخش وجود دارد. در این پوشه شما با یک پوشه مواجه میشوید که نام آن با عبارت UserName که در برنامه کلید ساز ثبت کردید شروع میشود. وارد پوشه شده و فایل Catet.lic را کپی کنید.

سپس مای کامپیوتر را باز کرده و فایل را در هر دو مسیر زیر جایگذاری کنید.

C:/ProgramFiles(86x)/CommonFiles/OffboardInformationProducts/2019A{or your version name}/Comet

C:/ProgramFiles(86x)/CommonFiles/OffboardInformationProducts/2019A{or your version name}/Flash

وارد پوشه Lics شده و فایل ایجاد شده را باز کنید در این فایل باید کلیک را کپی کنید

مرحله بیست و یکم: تنظیم حالت اجرای ادمین برای برنامه

روی آیکون نرم افزار که اکنون در صفحه دسکتاپ شما وجود دارد راست کلیک کرده و از گزینه Properties به سربرگ Compatibility بروید. در این بخش تیک مربوط به گزینه Run this software as an administrator را زده و سپس Ok را بزنید تا تنظیمات ذخیره بشود. این باعث میشود که همواره برنامه با دسترسی ادمین اجرا شود.

روی فایل اجرای برنامه که در صفحه دسکتاپ است راست کلیک کرده و از گزینه Propertis ویژگی اجرا بعنوان ادمین را فعال کرده و Ok را بزنید

تبریک شما نرم افزار Caterpillar Electronic Technician را با موفقیت نصب کردید. به نکته زیر توجه کنید:

مهم ...... مهم ..... مهم

ممکن است اولین بار که برنامه را اجرا میکنید با یک پیغام مواجه شوید که از شما فایل لایسنس برنامه را میخواهد. در صورت مواجه شدن با این پیغام گزینه Browse را زده و به پوشه FlexLM که قبلا در درایو ویندوز خود ایجاد کرده اید بروید و فایلی که در این پوشه قرارداده اید را انتخاب کنید تا فایل لایسنس ارائه شده و پیغام رفع شود. دقت کنید که در صورت مشاهده این پیام نگران نصب اشتباه نباشید، این یک مرحله عمومی است که روی بیشتر سیستم ها باید انجام شود.


آموزش ویدئویی نصب و راه اندازی برنامه Electronic Technician کترپیلار روی ویندوز :


امیدوارید آموزش نصب نرم افزار CAT ET که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم.

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی ماشین آلات Caterpillar روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص کترپیلار هستید پیشنهاد میکنیم دیگر مقالات مارا نیز مطالعه بفرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید

تماس سریع با دیاگ کالا از طریق 09128861429

محصولات مرتبط
460,000,000ریال
(2)

دیاگ CAT3 کاترپیلار CATERPILLAR جهت عیب یابی ، بررسی ، برنامه ریزی و تعمیرات خودرو ها و موتور های کاترپیلار می باشد . دیاگ کاترپیلار کت 3 توانایی تنظیم پارامتر ها ، برنامه ریزی ایسیو و کنترل یونیت ها را دارد . این دستگاه جدید ترین نسل عیب یاب کمپانی کاترپیلار تا سال 2020 میلادی است که به بازار عرضه شده است.  از این دستگاه برای ماشین آلات و موتور های کاترپیلار استفاده می شود، این دستگاه قابلیت پشتیبانی و عیب یابی تمامی آپشن ها و دستورات و حتی پروگرامینگ آفلاین محصولات کمپانی کاترپیلار را دارد .

افزودن به سبد خرید
15,000,000ریال
(1)

نرم افزار کَت سیس چیست؟

نرم افزار Cat SIS که یک سیستم اطلاعات خدماتی است که اطلاعات مربوط به کلیه محصولات کاترپیلار از سال 1977 به بعد را پوشش می دهد . این نرم افزار به عنوان کاملترین و جامعترین نرم افزار به جهت راهنمایی برای تعمیرات تمامی ماشینالات کترپیلار و به اضافه نقشه سیم کشی و کاتالوگ شماره فنی قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. 

برخی از ویژگی های Cat® Service Information System (Cat SIS):
  1. پوشش بیش از 1.5 میلیون پارت نامبر
  2. پوشش 44000 قطعه و مستندات راهنمای خدمات
  3. پوشش بیش از 2 میلیون خدمات بصورت گرافیکی
  4. ارائه راهنمای قطعه بصورت تفکیک شده (زیر قطعات قابل مشاهده هستند)
  5. ارائه نمای سه بعدی قطعات قابل چرخش
  6. ارائه خدمات یادداشت گذاری روی مستندات یا قطعات
  7. نمونه ارائه شده توسط دیاگ کالا به آخرین نسخه پایگاه داده مجهز است
برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.
افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(2)

Cat ET چیست؟

نرم افزار تخصصی دیاگ کاترپیلار که به تکنسین ها و متخصصین کمک میکند تا مشکلات و کمبودها در موتورها و ماشینهای کاترپیلار که به سیستم کنترل الکترونیک مجهز هستند را پیدا کرده و در حداقل زمان اقدام به رفع مشکل کنند.

عملکردهای نرم افزار کَت ای تی:

  1. خوانش اطلاعات ECU
  2. نمایش پارامترهای وضعیت
  3. ارائه دستورالعمل جداسازی و مونتاژ قطعه
  4. قابلیت مشاهده و پاک کردن کدهای خطا
  5. دستکاری و پیکربندی ECU
  6. انجام کالیبراسیون و تست های تشخیصی
  7. ضبط اطلاعات ماشین
  8. تفکیک کدهای دیاگ فعال و غیرفعال

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

فایل "فلش فایلز" کاترپیلار چیست؟

فایل های فلش با نرم افزار Cat ET استفاده میشوند. باید ابتدا برنامه ET را نصب کرده و با کمک آن به ECU ارتباط برقرار کنید. سپس میتوانید از این فایلها برای فلش کردن یا بازنویسی کردن ECM/ECU استفاده کنید تا مشکلات بوجود آمده را مرتفع سازید. مجموعه مختلفی از فایلهای استاندارد شده در قالب این بسته به شما ارائه میشود و اصلیترین مزیت استفاده این فایلها از بین بردن ریسک استفاده از فایلهای غیراستاندارد است که میتواند خسارات جبران ناپذیری را به ماشین یا موتور کاترپیلاری که در حال تعمیر آن هستید وارد کند.

مشخصات فایل های برنامه ریزی کاترپیلار:

  1. آخرین نسخه موجود در بازار ایران
  2. بازیابی تنظیمات ECU/ECM بصورت جزء به جزء و کلی
  3. برنامه ریزی ECU/ECM بصورت استاندارد
  4. تغییر یا ارتقا عملکرد نرم افزاری ECU/ECM
  5. تغییر یا ارتقا فرامین نرم افزاری ECU/ECM به واحدهای الکترونیک 
  6. حجم مجموعه فایلهای ارائه شده 42 گیگابایت

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

نرم افزار پرکینز ای.اس.تی چیست؟

ابزار خدمات الکترونیک پرکینز امکان تجزیه و تحلیل پارامترهای حیاتی موتور را در مورد سلامت و عملکرد برای تکنسین یا مالک خودرو فراهم میکند. این نرم افزار به تعمیرکار اجازه میدهد تا کدهای خطای فعال و ثبت شده، رویدادهای ثبت شده، گزارش وضعیت محصول و موارد دیگر را بخوانند و بر اساس اطلاعات ارائه شده اقدام به بهینه سازی موتور کنند.

برخی از ویژگی های پرکینز EST :

  1. دسترسی به ECU روی تمام موتورهای ای.اس.تی ای.اس.تی مجهز به کنترل الکترونیکی پرکینز
  2. خوانش کدهای خطا
  3. خوانش رویدادهای فعال و رویدادهای ضبط شده
  4. عیب یابی موتور نظیر کات اوت سیلندر
  5. ارائه هیستوگرام از عملکرد موتور

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
5,000,000ریال
(1)

عملکرد افزونه Caterpillar CheckSum Calc:

  1. محاسبه مجموع عددی فایلهای تریم کاترپیلار
  2. تغییر سریال نامبر انژکتور در فایل های تریم
  3. محاسبه بایت بلاک های موجود در فایل های FLS برای فلش ECM

کاربرد های افزونه Caterpillar CheckSum Calc:

  1. کنترل فایل های فلش و فایل های برنامه فعال روی ECM برای یافتن فایل های آسیب دیده
  2. تعریف قطعات جدید یا بازنویسی برنامه قطعات
  3. مطابقت دادن فایل های تریم کاترپیلار
  4. مورد نیاز برای یافتن فایلهای صحیح جهت جایگزینی با فایل های آسیب دیده ماشین

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم