آموزش آپدیت فریمور دیاگ آیکام برای بی ام و + لینک دانلود + فیلم آموزش

نوشته شده در تاریخ1402-03-20 توسط 408
دوست داشتن2

پیش گفتار نصب فریمور آیکام بی ام و

فریمور دیاگ آیکام وظیفه دارد که در هنگام راه اندازی عملیات همخوانی بین دیاگ و نرم افزار را انجام دهد. درواقع این وظیفه فریمور در همه سیستم های الکترونیکی است. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه فریمور دیاگ آیکام برای بی ام و را بروزرسانی کنید. با مطالعه این مقاله شما میاموزید که فریمور را برای دیاگ های ICOM A2و ICOM A3و ICOM Next بروزرسانی کنید. بروزرسانی فریمور هم روی نرم افزار ایستا و هم روی دستگاه دیاگ در این مقاله بررسی میشود و علائم کار با دستگاه نیز در مراحل مختلف آموزش ذکر شده تا شما از رفتار دستگاه در زمان بروزرسانی آگاه باشید. مقاله به دو صورت آموزش متنی و تصویری آپدیت فریمور دیاگ آیکام بی ام و، و آموزش ویدئویی برای بروزرسانی فریمور BMW آماده شده تا شما به سلیقه خود نوع آموزش مورد نظر را انتخاب بفرمایید.

برای دانلود فایل فریمور از لینک هایی که در انتهای مقاله قرارگرفته استفاده بکنید یا با شماره های دیاگ کالا تماس بگیرید تا دسترسی به لینک های دانلود فایل فریمور برای شما باز شود.


پیش نیازها برای بروزرسانی فریمور دیاگ ICOM برند BMW:

  • نرم افزار ایستا باید روی سیستم شما از قبل نصب بوده و فعالسازی شده باشد. اگر هنوز نرم افزار ایستا را نصب نکرده اید به آموزش مربوطه مراجعه کنید. آموزش نصب ایستا در انتهای صفحه در بخش مقالات مرتبط لینک شده، همینطور میتوانید برای رفتن به مقاله آموزش نصب ایستا پلاس اینجا کلیک کنید.
  • باید یک دستگاه دیاگ آیکام از مدلهای A2, A3, Next در اختیار داشته باشید که سالم باشد.
  • باید کابل مناسب جهت اتصال دیاگ به خودرو یا شبیه ساز خودرو را داشته باشید.
  • سیستمی که حاوی نرم افزار ایستا است باید به دستگاه متصل شود.
  • نرم افزار WinRAR باید روی سیستم شما از قبل نصب باشد.

نکات مهم هنگام بروزرسانی فریمور:

مهم در مورد نسخه های مختلف فریمور: دستگاه دیاگ آیکام نسخه های مختلفی دارد. برای بروزرسانی فریمور حتما باید فایل مربوط به دستگاه خودرا دریافت کنید. مثلا اگر با فایل مربوط به به دیاگ ICOM A2 اقدام به بروزرسانی فریمور دیاگ ICOM Next کنید احتمالا دستگاه شما با مشکلات جدی مواجه میشود و ممکن است حتی امکان تعمیر آن نیز وجود نداشته باشد. در صورتی که در مورد نسخه مورد نیاز مطمئن نیستید حتما قبل از خرید فریمور با ما تماس بگیرید تا از بروزمشکلات احتمالی جلوگیری شود.

مهم در مورد قطع اتصالات: از خاموش و روشن کردن دستگاه در وسط فرآیند بروزرسانی فریمور اکیدا خودداری کنید. در صورتی که با خطایی در فرآیند انتقال داده مواجه شدید از دکمه Reboot نرم افزاری استفاده کرده و اتصال برق دستگاه را بصورت ناگهانی جدا نکنید. دستگاه در زمان بروزرسانی فریمور در حساسترین حالت خود قراردارد.

مهم در مورد نام و آدرس: به نام ها و آدرسهایی که در آموزش ذکر شده دقت بفرمایید تا از انتخاب فایل اشتباه جلوگیری کنید. ارسال فایل اشتباه میتوانید برای شما خسارت بار باشد.

زمان مورد نیاز برای بروزرسانی فریمور آیکام بی ام و:

ما این عملیات را روی سیستمی با ویندوز 11 و پردازنده Core I5 نسل 9 در مدت زمان 34 دقیقه انجام دادیم. فرآیند آپدیت فریمور به نسخه دیاگ شما بستگی دارد چراکه حجمی از فایل باید روی دستگاه انتقال یافته و کدهای موجود در دستگاه دیاگ جایگزین شوند. همینطور توان پردازش سیستمی که از آن استفاده میکنید نیز در زمان انجام عملیات تاثیر خواهد گذاشت. در نهایت نوع اتصال بین دیاگ و کامپیوتر مهم است، استفاده از کابل های استاندارد زمان بروزرسانی را به حداقل کاهش میدهد.


آموزش متنی و تصویری بروزرسانی فریمور برای ICOM BMW کلیه مدلها:

آپدیت فریمور آیکام بی ام و یا بروزرسانی فریمور نرم افزار ایستا پلاس شامل 19 مرحله است که طی آن ما فایل هایی را برای دیاگ و نرم افزار ارسال میکنیم. تاکید میکنیم که آموزش را به دقت مشاهده بفرمایید تا به اشتباه فایلهارا ارسال نکنید، ارسال فایلهای اشتباه میتواند برای دستگاه شما مشکلات جدی بوجود آورد. در صورتی که نمیخواهید ریسک مربوط به بروزرسانی فریمور را برعهده بگیرید میتوانید لپتاپ و دیاگ را برای ما ارسال کنید تا عملیات بروزرسانی برای شما انجام شده و دستگاه ها پس از بروزرسانی موفق برای شما ارسال شوند. در صورتی که در آموزش تصویری مواردی برای شما گنگ بنظر میرسید از آموزش ویدئویی برای درک بهتر استفاده کنید

مرحله اول: اجرای ایستا پلاس

نرم افزار ایستا پلاس را که باید از قبل روی سیستم شما نصب باشد باز کنید و به سربرگ Operation بروید. فعلا باید چک کنیم که آیا فریمور شما نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر

نرم افزار ایستا را بازکرده و روی سربرگ Operation کلیک کنیدمرحله دوم: رفتن به مشخصات فریمور

هنگامی که وارد سربرگ Operation شوید برای شما چند زیربرگ نمایش داده میشود. از بین زیربرگ ها روی گزینه Read Out Vehicle Data کلیک کنید. پس از این در پایین صفحه دکمه ای بنام Identification without vehicle test نمایش داده میشود که باید روی آن کلیک کنید تا وارد بخش تست نرم افزار و دیاگ شوید.مطابق تصویر زیر:

وارد Read Out Vehicle Data شده و روی دکمه Identification without vehicle test کلیک کنیدمرحله سوم: چک کردن وضعیت فریمور

در صفحه نمایش داده شده یک سطر اطلاعات نوشته شده است که یک ستون آن State نام دارد. اگر در ستون State عبارت Firmware را مشاهده میکنید بدین معنا است که فریمور شما قدیمی بوده و نیاز به بروزرسانی دارد. برای شروع مراحل بروزرسانی فریمور نرم افزار ایستا را ببندید. مطابق تصویر زیر:

در سطر State اگر عبارت Firmware به شما نمایش داده شود یعنی نیاز است که فریمور دیاگ ایکام شما بروزرسانی شودمرحله چهارم: وارد شدن به رابط آیکام

دیاگ را روشن کرده و مرورگر اینترنت را روی کامپیوتری که حاوی نرم افزار ایستا است بازکنید و در نوار آدرس http://169.254.92.38:60080 را وارد کرده و Enter بزنید. پس از چند ثانیه باشد به صفحه ای منتقل شوید که از شما نام کاربری و رمزعبور میخواهد. مطابق تصویر زیر:

در مرورگر اینترنت آدرس 169.254.92.38:60080 را وارد کرده و Enter بزنیدمرحله پنجم: نام کاربری و رمز عبور آیکام بی ام و

در بخش نام کاربری عبارت root را وارد کرده و در بخش رمزعبور عبارت NZY1150263 را درج کنید سپس روی دکمه Sign in کلیک کنید. دقت داشته باشید که حروف کوچک و بزرگ را به درستی وارد کنید چراکه رمز و نام کاربری بین حروف کوچک و بزرگ تفاوت قائل میشود.همینطور بخاطر بسپارید که رمز مخصوص به دیاگ شما در فایلی که از دیاگ کالا دانلود کرده اید وجود دارد، اگر این اطلاعات اشتباه بود در فایل دانلود Readme را پیدا کنید، رمز در readme نوشته شده است. مطابق تصویر زیر:

نام کاربری Root و رمز عبوز HZK را برای ورود به بخش رابط وارد کرده و دکمه Sign in را بزنیدمرحله ششم: به بخش بروزرسانی فریمور بروید

پس از ورود صفحه ای به شما نمایش داده میشود که یک گزینه آن Update Firmware نام دارد و با رنگ سبز نوشته شده. روی این گزینه کلیک کنید تا وارد بخش بروزرسانی فریمور دیاگ آیکام بی ام و بشوید.

در صفحه باز شده روی گزینه Update Firmware کلیک کنید تا به منوی بروزرسانی بروید.مرحله هفتم: مشاهده صفحه بروزرسانی

پس از وارد شده به بخش Update Firmware باید صفحه ای مطالق شکل زیر برای شما نشان داده شود. این صفحه را نبندید چراکه از همینجا باید فایل های فریمور آپلود شوند.

نمایی از صفحه بروزرسانی فریمور. این صفحه را تا پایان عملیات نبندیدمرحله هشتم: استخراج فایل فریمور

فایل فریموری که از دیاگ کالا دانلود کرده اید را از حالت فشرده خارج کنید. برای استخراج روی فایل راست کلیک کرده و از منوی Winrar گزینه Extract to را انتخاب کنید. چند لحظه صبر کنید تا عملیات استخراج به پایان برسد.

برای استخراج فایل فریمور روی آن راست کلیک کرده و از منوی Winrar گزینه extract to را انتخاب کنیدمرحله نهم : بروزرسانی فریمور نرم افزار - انتخاب فایل

به صفحه مروبوط به بروزرسانی فریمور برگردید، در اینجا یک گزینه بنام Choose File وجود دارد. این گزینه را میتوانید در بخش Update Firmware مشاهده کنید. روی گزینه Choose File کلیک کنید. مطابق تصویر زیر:

در پنجره بروزرسانی فریمور گزینه Choose File را انتخاب کنید تا صفحه مربوط به آن باز شودمرحله دهم: انتخاب فایل فریمور بوت

در پنجره بازشده به بخشی که فایل های فریمور را در آن استخراج کرده اید بروید و وارد فایلهای مربوط به فریمور شوید. در فولدر مربوطه یکی از فایل ها ICOM-BootImage نام دارد. این فایل را انتخاب کرده و گزینه Open را بزنید.

در فایل ها فایلی با نام ICOM BootImage را پیدا کرده و انتخاب کرده و دکمه Open را بزنید.

مرحله یازدهم: ارسال فایل بروزرسانی بوت

حالا گزینه Image type را روی SYSTEM تنظیم کرده و دکمه Send the file را بزنید. در این زمان فایل از روی کامپیوتر برای دستگاه ارسال میشود که باعث چشمکزن شدن چراغ های روی دستگاه خواهد شد. کمی صبر کنید تا عملیات به پایان برسد و پنجره مربوطه را بازنگهدارید.

گزینه Image type را روی SYSTEM تنظیم کرده و دکمه Send the file را بزنید. چند لحظه صبر کنید تا فایل ارسال شودمرحله دوازدهم: تایید رایت فایل فریمور

پس از چند لحظه صفحه ای به شما نمایش داده میشود که از شما میخواهید تایید کنید که در مورد نوشتن فایل فریمور روی دستگاه دیاگ اطمینان دارید. نام فایل را دوباره چک کنید. اگر دقیقا فایل ICOM-BootImage را انتخاب کرده اید روی گزینه Yes کلیک کنید تا فرآیند ادامه پیدا کند و در غیر اینصورت گزینه No را بزنید و فایل صحیح را انتخاب کنید.

در صفحه نمایش داده شده اگر همه اطلاعات درست است روی گزینه Yes کلیک کنیدمرحله سینزدهم: تایید رایت و رفتن به مرحله دوم

حالا چراغ های دیاگ شما چشمکزن خواهد شد، این یعنی فایل درحال نوشته شدن روی دستگاه میباشد. چند لحظه صبر کنید تا پنجره ای مطابق تصویر به شما نمایش داده شود. برای اینکه بتوانید فایل نرم افزار را هم بروزرسانی کنید باید روی دکمه Update Firmware کلیک کنید تا دوباره به صفحه انتخاب فایل بازگردید.

کمی صبر کنید تا فایل روی دستگاه نوشته شود و در صفحه نمایش داده شده روی گزینه Update Firmware کلیک کنیدمرحله چهاردهم: فایل بروزرسانی فریمور نرم افزاری

حالا دوباره به صفحه انتخاب فایل ها برگشته اید. دوباره روی گزینه Choose File کلیک کرده و اینبار در فولدر حاوی فایل های فریمور فایلی که نام آن ICOM-ApplicationImage است را انتخاب کنید(دقت کنید که فایل تکرار و اشتباه انتخاب نشود). پس از انتخاب فایل روی دکمه Open کلیک کنید.

دوباره روی گزینه Choose File کلیک کرده و اینبار فایل ICOM-Applicationimage را انتخاب کنید و دکمه Open رابزنیدمرحله پانزدهم: انتخاب کانفیک فایل دوم و ارسال

پس از اینکه فایل را انتخاب کردید در بخش Image type گزینه APPLICATION را تیک بزنید. حالا دوباره روی Send the file  کلیک کرده و کمی صبر کنید تا اطلاعات برای دستگاه دیاگ ارسال شود.مطابق تصویر زیر:

ست کردن گزینه های تنظیمات روی Application و زدن دکمه Send the fileمرحله شانزدهم:تایید رایت فایل دوم

پس از چند لحظه دوباره پنجره ای به شما نمایش داده میشود که نام فایل در خط دوم آن نوشته شده و از شما در مورد اینکه آیا مطمئن هستید میخواهید این فایل روی دیاگ نوشته شود سوال پرسیده. نام فایل را چک کنید اگر ICOM-ApplicationImage بود روی گزینه Yes کلیک کنید. مطابق تصویر زیر:

تایید نوشته شدن فایل ها. برای اینکار دکمه Yes را بزنید

مرحله هفدهم: رایت و ریبوت

کمی صبر کنید، الان باید چراغ های دیاگ شما چشمکزن شده باشند، این یعنی فایل درحال نوشته شدن روی دستگاه است. این فرآیند کمی زمان خواهد برد و پس از آن صفحه ای مطابق تصویر زیر به شما نمایش داده میشود که باید روی گزینه Reboot کلیک کنید تا دستگاه دوباره با فریمور جدید راه اندازی شود. دقت کنید که گزینه اشتباهی را انتخاب نکنید که مجبور به Reboot دستی دستگاه شوید. این میتواند مشکلساز باشد. مطابق تصویر زیر:

پس از رایت شدن فایل ها روی گزینه Reboot کلیک کنیدمرحله هجدهم: بازبینی وضعیت نرم افزار

خب حالا احتمالا دستگاه دیاگ شما خاموش و روشن شده است. کمی زمان بدهید تا دستگاه بصورت کامل بالا بیاید. پس از آن نرم افزار ایستا پلاس را بازکرده و در سربرگ Operation روی گزینه Read Out Vehicle Data بزنید تا در پایین صفحه دکمه Identification without vehicle test برای شما نمایش داده شود. روی این دکمه کلیک کنید که وارد بخش بازبینی وضعیت بشوید. مطابق تصویر زیر:

وارد مسیر Operation>read out vehicle data>identification without vihecle test بشویدمرحله نوزدهم: اطمینان از وضعیت بروزرسانی فریمور دیاگ آیکام بی ام و

در صفحه نمایش داده شده در سطون State اگر با عبارت Free مواجه شدید یعنی شما عملیات بروزرسانی فریمور را با موفقیت انجام داده اید و حالا استفاده از نرم افزار آزاد و بدون مشکل برای شما انجام میشود. ولی اگر دوباره با عبارت Firmware مواجه شده اید یعنی بخشی را اشتباه انجام داده اید. همینطور در بالای نرم افزار نسخه مربوط به ایستای شما نیز بروزرسانی شده و عدد آن تغییر خواهد کرد. مطابق تصویر زیر:

اگر در ستون State عبارت Free نمایش داده شده یعنی شما بروزرسانی فریمور را با موفقیت انجام داده اید

تبریک، شما فرآیند آپدیت فریمور دیاگ آیکام بی ام و را با موفقیت به پایان رسانده اید و حالا میتوانید از آیکام با آخرین فریمور استفاده کنید. در صورتی که با آموزش تصویری موفق به انجام بروزرسانی نشده اید میتوانید در ادامه مقاله فیلم آموزشی را مشاهده کنید.


فیلم آموزش بروزرسانی فریمور دیاگ آیکام بی ام و:


امیدوارید آموزش بروزرسانی فریمور دیاگ آیکام برای بی ام و که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید

ارتباط مستقیم و سریع با دیاگ کالا از طریق شماره 09128861429

محصولات مرتبط
345,000,000ریال
(2)

جدیدترین دستگاه دیاگ تخصصی برای خودروها و موتورسیکلت های BMW تا سال 2023 همین دستگاه ICOM Next میباشد که کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات برند BMW و شرکت های زیرمجموعه آنرا برای تکنسین فراهم میکند. از اصلیترین توانایی های دستگاه آیکام نکست میتوان به خواندن و پاک کردن کد خطا، تعریف و حذف یونیت، فعال کردن آپشن های ماشین، پروگرام کردن ECU و MCU اشاره کرد. ICOM Next با بسته نرم افزاری کامل BMW قطعا کاملترین ابزار عیب یابی و تعمیرات ماشینهای بی ام و است که هر تکنسین متخصصی میتواند تهیه کند.

دستگاه دیاگ ICOM Next در یک نگاه:

  1. سازگاری با برندهای BMW/MINI/RollsRoyce
  2. دارای ماژول MOST برای عیب یابی و پروگرامینک با پورت نوری(Optic)
  3. پشتیبانی از عیب یابی، پروگرامینگ و تعریف یونیت
  4. قابلیت همگام سازی با Key Reader برند BMW
  5. پشتیبانی از کلیه نرم افزارهای تخصصی BMW
  6. انتخاب شده بعنوان دستگاه عیب یابی برای نسل های آینده ماشینهای BMW

برای مطالعه بیشتر در مورد این محصول به بخش توضیحات مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
ناموجود
(2)

دیاگ BMW ICOM A2 بی ام و دستگاه عیب یابی تخصصی خودرو های کمپانی BMW است که با استفاده از سیم ارتباطی خود قادر است از یک سمت به سیستم PC وصل شود و از سمت دیگر از طریق پورت OBD بر تمامی خودرو های BMWمتصل شود، نکته ای که در این دستگاه حائز اهمیت است  برنامه ریزی سری F فقط به واسطه ICOM امکان پذیر است . عملا این دستگاه برای عیب یابی تخصصی خودرو های بی ام و استفاده می شود شرکت بزرگ BMW دستگاه عیب یاب BMW ICOM A2 را بعد از دستگاه های دیاگ GT1 و OPS روانه بازار کرده است . همچنین اینترفیس A2 به علت پردازش گر بسیار قوی ، ارتباط سریع با خودرو را برای ما فراهم می سازد.

207,000,000ریال
(2)

دیاگ BMW ICOM A3 دستگاه عیب یاب تخصصی خودرو های بی ام و است که به عنوان دستگاه برنامه ریزی و عیب یابی دقیق خودرو های BMW از آن یاد می شود، این دستگاه نسل سوم عیب یاب ای کام است که پورت ذوزنقه ای جایگزین پورت دایره ای شکل شده است این عمل برای این انجام شده است که هنگامی که کابل اصلی خراب شد هزینه کمتری برای مصرف کننده داشته باشد.سرعت پردازش اطلاعات این دستگاه بسیار بالاتر از نسخه های قبلی است اما با این وجود در بعضی از تعمیرگاه ها از دستگاه ICOM A2 بیشتر استقبال می شود.سرعت برقراری ارتباط 50 برابر مدل های قبلی است که زمان عیب یابی خودرو را سریع انجام می دهد .

افزودن به سبد خرید
5,000,000ریال
(2)

برنامه ETK بی ام و یک نرم افزار راهنمای تعمیر و نگهداری شامل کاتالوگ قطعات خودروهای بی ام و (BMW) و رولزرویس (ROLLS ROYCE) و مینی ماینر (Mini) میباشد. فهرست کامل قطعات، مکان نصب، لوازم جانبی و مشخصات قطعه همراه با تصاویر واضح سه بعدی از قطعه در نرم افزار ای تی کی به تکنسین های تعمیر و نگهداری ارائه میشود.

نرم افزار ETK یک ابزار الزامی برای تعمیرکارهایی است که روی خودروهای BMW یا رولزرویس یا مینی ماینر کار میکنند. این نرم افزار به شما کمک میکند تا با شماره موتور یا سریال قطعه و یا شماره VIN اقدام به مشاهده قطعات و دریافت اطلاعات کاربردی و شناختی مربوط به قطعه مورد نظر بکنید. همینطور همخوانی قطعات با مدلهای مختلف خودرو به شما ارائه میشود. نسخه بروزرسانی شده ETK که در سال 2022 منتشر شده در دیاگ کالا ارائه میشود.

نسخه ارائه شده در دیاگ کالا شامل لیست قیمت (Price List)نیز میباشد که برای ثبت سفارش قطعات مورد نیاز بسیار کاربردی خواهد بود.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر  در مورد این محصول به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه کنید.

افزودن به سبد خرید
5,000,000ریال
(1)

ISTA-P یک نرم افزار برنامه نویسی و کدینگ تخصصی برای خودروهای برند BMW است و در آخرین نسخه سری E نیز به آن اضافه شده. که بطور گسترده توسط تکنسین های BMW در طول فرآیند تعمیر استفاده میشود، زیرا ISTA-P طراحی شده تا روند تعمیر را سریعتر و کارآمدتر کند. این نرم افزار ابزار مهمی برای تعمیرکارهای تخصصی BMW میباشد که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیر میشود، همینطور از بروز اشتباهات جلوگیری میکند. این ابزار قدرتمندی است که به تکنسین ها اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از وظایف از جمله برنامه نویسی، بروز رسانی، کدنویسی و تعویض جعبه ECU را انجام دهند.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر در مورد نرم افزار ایستا پی به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه کنید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(2)

نرم افزار +ISTA برای BMW یک برنامه تخصصی عیب یابی با امکانات کامل و پروگرامینگ با امکانات محدود است.این برنامه که با نام های ایستا، ایستا دی، ایستا پلاس دی نیز شناخته میشود توسط شرکت رسمی بی ام و برای عیب یابی خودروهای تولیدی این شرکت و برند های مینی، رولزرویس تایید شده است. ایستا پلاس در واقع آخرین نسخه از نرم افزارهای عیب یابی رسمی بی ام و است که توسط شرکت منتشر و تایید شده. برنامه ایستا پلاس بی ام و از کلیه عملیات عیب یابی و رفع خطا پشتیبانی میکند و فایل های راهنما برای بهینه سازی فرآیند تعمیر ارائه میکند. همینطور با کلیه دیاگ های تخصصی BMW همخوانی داشته و به پروگرامر های تخصصی بی ام و نیز متصل میشود. این برنامه از اتصال OBD پشتیبانی میکند و بعنوان ویژگی خاص میتوانید از دو نوع اتصال ENET و k-DCAN نیز استفاده نکنید. 

با داشتن برنامه عیب یابی ایستا پلاس بی ام و نیازی نیست نگران قابلیت های نرم افزاری باشید چرا که میتوانید هرآنچه که شرکت BMW ارائه کرده را بازبینی کرده یا بهینه کنید. پس بهتر است یک دستگاه دیاگ مناسب تهیه کنید تا قابلیت های فوق العاده ایستا پلاس را بدلیل محدودیت های دستگاه دیاگ از دست ندهید.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه مشخصات دقیق این نرم افزار بخش توضیحات را در همین صفحه مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
1 نظر
  • مح****** ********  ******یر

    مح****** ******** ******یر 1402-03-23

    خداقوت و ممنون از آموزش دقیقتون بخصوص فیلمش
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم