آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار تک استریم تویوتا + دانلود

نوشته شده در تاریخ1402-03-18 توسط 282
دوست داشتن2

پیش گفتار

نرم افزار تک استریم با TS_loader اجرا میشود از اینرو نصب و راه اندازیش با کمی پیچیدگی همراه است. لطفا آموزش را بصورت گام به گام مطالعه بفرمایید. همینطور نکاتی درمورد بهبود آیکون نرم افزار در فایل ویدئویی گنجانده شده که در آموزش تصویری موجود نیست. این برنامه عملیات عیب یابی و پروگرامینگ را بصورت تخصصی برای خودروهای تویوتا و برندهای زیرمجموعه انجام میدهد.

برای دانلود فایل نصبی به صفحه این محصول در دیاگ کالا مراجعه بفرمایید. در بخش محصولات مرتبط و مرحله اول نصب میتوانید لینک صفحه محصول در دیاگ کالا را پیدا کنید. این آموزش مربوط به آخرین نسخه TechStream بوده و روی ویندوز 11 انجام شده است.


پیش نیازها برای نصب و راه اندازی TechStream Toyota:

  1. دستگاه: کامپیوتر یا لپتاپ هایی که از سیستم عامل ویندوزی استفاده میکنند
  2. سیستم عامل : ویندوز7 و 8 و 8.1 و 10 و 11 (پیشنهاد میکنیم از نسخه های Home ویندوز استفاده نکنید)
  3. پردازنده : حداقل Core I3 نسل 8 (پیشنهاد میکنید از پردازنده های Core I5 نسل 8 یا بالاتر استفاده کنید)
  4. حافظه موقت رم: حداقل 4 گیگابایت رم
  5. حافظه دائمی : حداقل 1 گیگابایت فضا
  6. قابلیت نصب روی موبایل :  ندارد
  7. فرمت فایل : exe (قابل اجرا روی ویندوز)

نصب نرم افزار ایستا پلاس چقدر زمان میبرد؟

ما نصب این برنامه را روی سیستمی با پردازنده Core I5 نسل 10 با 8 گیگ رم و ویندوز 11 در مدت زمان 16 دقیقه انجام دادیم. مدت زمان نصب تک استریم مستقیما با قدرت پردازش سیستم شما در ارتباط است.

آیا ایستا پلاس نیاز به فعالسازی دارد؟

نرم افزار تک استریم تویوتا با فایل لودر (Loader) اجرا میشود و این فایل اقدام به کالیبراسیون نرم افزار برای اجرا بدون مشکل فعالسازی میکند. از اینرو شما نیازی به فعالسازی تک استریم نخواهید داشت.

نکات مهم هنگام نصب ایستا پلاس روی ویندوز؟

  1. در صورتی که آنتی ویروس شما فایلهای نرم افزار را بعنوان بدافزار شناسایی کرد حتما فایل هارا به Trust List اضافه کنید.
  2. نرم افزار Winrar را روی سیستم نصب کنید.
  3. مطمئن شوید که NET Framework 4.8 یا بالاتر روی سیستم شما نصب است
  4. مطمئن شوید که C++ Runtime 2015 یا بالاتر روی سیستم شما نصب است

آموزش متنی و تصویری نصب و راه اندازی TechStream Toyota:

نرم افزار تک استریم حجم کمی دارد، چیزی در حدود 250 مگابایت، ولی بدلیل اجرای این برنامه با فایل لودر دقت کنید که بصورت عادی با کلیک روی آیکون نرم افزار پس از فرآیند نصب نمیتوانید اقدام به اجرای نرم افزار کنید، نیاز است که عملیات مربوط به انتقال لودر را نیز انجام دهید. کلیه مراحل مورد نیاز در این آموزش گنجانده شده. اکیدا تاکید میکنید که کلیه مراحل آموزش را بصورت گام به گام مطالعه بفرمایید.

مرحله اول: دانلود فایل نصبی

برای دانلود فایل نصبی تک استریم به صفحه محصول در دیاگ کالا مراجعه کنید. در ادامه لینک محصول به رنگ سبز قابل مشاهده است. در این صفحه یک نسخه از نرم افزار را به سبد خرید خود اضافه کرده و مراحل خرید را به پایان برسانید تا دسترسی شما برای دانلود نرم افزار تک استریم نسخه 2023 باز شود. تاکید میکنیم که در تهیه نرم افزار دقت لازم را به خرج داده و از فروشندگان معتبر عملیات خرید را انجام دهید چراکه این برنامه بصورت مرتبط بروزرسانی میشود و در صورت خرید نسخه های قدیمی در نصب و راه اندازی احتمالا دچار مشکل خواهید شد.

صفحه نرم افزار TechStream برای خرید

مرحله دوم: استخراج فایل دانلود شده از حالت فشرده

روی فایل دانلود شده راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید تا فایل از حالت فشرده خارج شده و قابل استفاده برای نصب شود. مشابه تصویر زیر:

روی فایل کلیک کرده و از منوی winrar گزینه extract to را انتخاب کنیدمرحله سوم: اجرای فایل نصبی

پس از استخراج فایلها یک پوشه دقیقا با نام فایل فشرده ایجاد خواهد شد. وارد این پوشه شوید و روی فایلی با نام TechStream_Setup راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا نصب برنامه راه اندازی شود. دقیقا مطابق تصویر زیر:

وارد پوشه استخراج شده شوید و روی فایل نصبی دوبار کلیک کنید تا راه اندازی شودمرحله چهارم: انتخاب زبان نصب

در اولین مرحله از شما خواسته میشود تا زبان مربوط به مراحل نصب نرم افزار را انتخاب کنید. زبان را مشابه تصویر روی English تنظیم کرده و روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید

در مرحله نخست باید زبان نصب را انتخاب کنید. زبان را روی انگلیسی تنظیم کرده و ادامه دهید

مرحله پنجم: خوشامدید

در این مرحله یک پیام حاوی خوشامدگوشش به شما نمایش داده میشود که چیز مهمی نیست. روی دکمه Next کلیک کنید

در اینجا پیغام خوشامد گویی نمایش داده میشود. روی دکمه Next کلیک کنیدمرحله ششم: پذیرش قوانین

مشابه تمام نرم افزارهای دیگر تک استریم هم از شما میخواهد تا قوانین استفاده و بهره برداری از این نرم افزار را بپذیرید. تیک مربوطه را بزنید تا دکمه Next فعال شود. روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

قوانین نصب و استفاده از تک استریم را قبول کرده و روی دکمه Next کلیک کنیدمرحله هفتم: درج اطلاعات مشتری

در این مرحله باید یک نام کاربری و یک نام شرکت وارد کنید. این اطلاعات سلیقه ای است و شما میتوانید هرچیزی درآن بنویسید. پیشنهاد میکنیم نام خود و نام کسب و کارتان را وارد کنید. پس از درج اطلاعات روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

نام و نام شرکت را وارد کنید و روی دکمه نکست کلیک کنید. این اطلاعات میتواند هرچیزی باشد و به نظر شماستمرحله هشتم: تایید تنظیمات و شروع نصب

در این مرحله شما کلیه تنظیمات نصب را انجام داده اید و نرم افزار آماده نصب است. اگر نیازی به ویرایش اطلاعات ندارید روی دکمه Install کلیک کنید تا فرآیند نصب آغاز شود. برای ویرایش اطلاعات میتوانید از دکمه Back استفاده کنید.

کلیه تنظیمات نصب انجام شده و در این مرحله از شما خواسته میشود اگر از همه چیز مطمئن هستید روی دکمه Install کلیک کنیدمرحله نهم: پایان نصب اولیه

پس از چند دقیقه پیغامی مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده میشود که اطلاع از پایان مراحل نصب داده. در این بخش روی گزینه Finish کلیک کنید تا نصب به پایان برسد. دقت کنید که هنوز عملیات نصب تک استریم بصورت کامل انجام نشده پس نرم افزار را اجرا نکنید تا مراحل بعدی نیز انجام شود.

پش از پایان نصب پیغامی به شما نمایش داده میشود که در پایین آن گزینه Finish وجود دارد. روی این دکمه کلیک کنید تا نصب به پایان برسدمرحله دهم: استخراج فایل Loader

به پوشه ای که حاوی فایل های نصبی نرم افزار بود برگردید. در اینجا یک فایل با نام Toyota New GenKey.rar مشاهده میکنید. روی آن راست کلیک کرده و از منوی Winrar گزینه Extract to را انتخاب کنید تا فایل های مورد نیاز از حالت فشرده خارج شوند.

به پوشه فایلهای نصبی برگشته و فایل فشرده ای که در آن وجود دارد را از حالت فشرده خارج کنیدمرحله یازدهم:انتقال فایل لودر به مسیر نصب

وارد پوشه که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کرده اید بشوید. در اینجا دو فایل مشاهده میکنید که نام یکی از آنها TS_loader.exe میباشد. این در واقع فایل راه انداز نرم افزار تک استریم است. این فایل را Copy کرده و در مسیر نصب نرم افزار Paste کنید. برای یافتن مسیر نصب نرم افزار تک استریم روی آیکون آن که روی دسکتاپ قرارداد راست کلیک کرده و گزینه Properties را بزنید. در پنجره باز شده یک دکمه با نام Open File Location وجود دارد که اگر روی آن کلیک کنید وارد مسیر نصب نرم افزار خواهید شد.

وارد پوشه شده و فایل TS-loader را کپی کرده و به مسیر نصب نرم افزار انتقال دهیدمرحله دوازدهم:انتقال فایل لودر به دسکتاپ

پس از اینکه فایل لودر را انتقال دادید روی آن راست کلیک کرده و از منوی Send to گزینه Desktop را انتخاب کنید تا یک ShortCut از فایل لودر روی دسکتاپ شما ایجاد شود.

فایل لودر کپی شده را به دسکتاب منتقل کنید. برای اینکار روی فایل TS-loader راست کلیک کرده و از منوی Send to گزینه Desktop را انتخاب کنیدمرحله سیزدهم: اجرای فایل لودر

حالا فایلی با نام TS_loader.exe روی دسکتاپ شما وجود دارد. روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید تا اجرا شود. در اولین مرحله از شما خواسته میشود که منطقه ای که درآن فعالیت میکنید را انتخاب کنید. این گزینه را روی Other گذاشته و روی دکمه Next کلیک کنید.

تذکر: وقتی فایل لودر را اجرا میکنید یک پنجره کوچک نیز علاوه بر نرم افزار اجرا میشود. دقت کنید که نباید این پنجره را ببندید و مادامی که درحال کار با TechStream هستید باید این پنجره نیز باز باشد.

فایل لودر را از روی دسکتاپ اجرا کنید و در اولین مرحله زبان نرم افزار را انتخاب کنیدمرحله چهاردهم:انتخاب زبان نرم افزار

در این مرحله از شما خواسته شده تا زبان نرم افزار را انتخاب کنید. این گزینه را روی English تنظیم کرده و روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله نهایی هدایت شوید.

انتخاب زبان نرم افزار تک استریم برای مشاهده منو های داخلی نرم افزار این گزینه را روی English قرار دهیدمرحله پانزدهم: تکمیل فرم اطلاعات 

در آخرین مرحله از شما خواسته میشود که اطلاعاتی را در مورد فروشنده نرم افزار ارائه کنید. شما میتوانید این اطلاعات را بصورت دلبخواهی پر کنید ولی اگر تمایل دارید تا اطلاعات فروشنده استاندارد باشد میتوانید مشابه اطلاعاتی که در تصویر مشاهده میکنید در فرم وارد کنید تا فروشنده نرم افزار شما دیاگ کالا ثبت شود. پس از تکمیل فرم روی گزینه OK کلیک کنید. پس از این نرم افزار اجرا خواهد شد.

تکمیل فرم اطلاعات فروشنده. کلیه اطلاعات این فرم را میتوانید به دلخواه پر کنید

تبریک، شما کلیه مراحل نصب و راه اندازی مربوط به نرم افزار TechStream برای برند تویوتا و زیرمجموعه های آن با نسخه 18.00.008 منتشر شده در سال 2023 را با موفقیت انجام دادید. حالا میتوانید از کلیه امکانات نرم افزار تک استریم استفاده کنید.

نکته : نسخه فروخته شده توسط دیاگ کال شامل کلیه امکانات بوده و محدودیت در دسترسی به امکانات ندارید. این نرم افزار با دسترسی های مختلفی به فروش میرسد پس اگر از فروشنده دیگری برنامه را تهیه میکنید مطمئن شوید که امکانات مورد نیاز شما در نسخه ارائه شده وجود دارد.

در صورتی که در نصب نرم افزار با آموزش تصویری با مشکلی مواجه شدید میتوانید از آموزش ویدئویی که در ادامه قرار گرفته استفاده کنید.


آموزش ویدئویی نصب و راه اندازی نرم افزار ایستا پلاس بی ام و روی ویندوز:


امیدوارید آموزش نصب و راه اندازی این نرم افزار که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید

ارتباط با دیاگ کالا

محصولات مرتبط
10,000,000ریال
(1)

نام نرم افزار : TechStream

نسخه نرم افزار : 18.00.008

آخرین بروز رسانی : 2023

عملیات : عیب یابی، رفع خطا، کالیبراسیون، پروگرامینگ ایسیو، پروگرامینگ یونیت

برندهای تحت پوشش : Toyota , Lexus , Scion

استاندارد : OBD II

ریجن های تحت پوشش : آسیا، آمریکا، اروپا، اقیانوسیه

نوع عرضه : مالکیت ورژن مشخص (با یکبار خرید دسترسی دائم به ورژن خریداری شده خواهید داشت)

نیاز است که بروزرسانی های برنامه را در هنگام عرضه بصورت مجزا دریافت کنید

راهنمای خرید نرم افزار  از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
150,000,000ریال
(3)

دیاگ VCX تویوتا لکسوس دیاگ تخصصی تویوتا و لکسوس به همراه نرم افزار تِک استریم(Tech Stream) میباشد که از کلیه ای 100 سیو (ECU) های تویوتا و لکسوس پشتیبانی میکند. این بدان معناست که با این دستگاه دیاگ شما میتوانید کلیه مدل ها از دو خودرو ساز تویوتا و لکسوس را عیب یابی کنید.بهترین نوع سخت افزار این دستگاه که تایید شده در نمایندگی تویوتا است مدل VCX از شرکت معتبر AllScanner می باشد.برتری ویژه دیاگ تویوتا VCX ارتباط از طریق وایرلس (بی سیم) و عیب یابی خودرو های هیبرد دو کمپانی تویوتا و لکسوس می باشد، در واقع تعداد زیادی از دستگاه های دیاگ هنوز قابلیت پشتیبانی از خودروهای هیبریدی را ندارند. در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص در مورد برند تویوتا یا لکسوس هستید حتما این دستگاه یک ابزار بسیار کاربردی برای شما خواهد بود که میتواند در سریعترین زمان بهترین اطلاعات عیب یابی را به شما ارائه کند. جها اطلاع از مشخصات دقیق دستگاه VCX لطفا بخش توضیحات را مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
47,000,000ریال
(2)

دیاگ Mongoose تویوتا لکسوس دستگاه عیب یاب اورجینال خودرو های تویوتا و لکسوس است که قابلیت برنامه ریزی و عیب یابی ECU های این دو کمپانی را دارد. همچنین علاوه بر خودرو های تویوتا و لکسوس، خودرو های SCION را نیز پشتیبانی می کند . دیاگ منگوس ساخت کشور چین است که در دو نوع Mongoose و Mini Vci که کارایی بسیار فوق العاده ای دارند به بازار عرضه شده است البته لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت پشتیبانی خودرو های هیبرید  را ندارد و با استفاده از کابل USB به لپ تاپ متصل میشود.

ناموجود
(1)

دیاگ IT2 تویوتا و سوزوکی ، عیب یاب تخصصی جهت عیب یابی انواع خودروهای تویوتا و سوزوکی بدون اسیلوسکوپ ، دیاگ TOYOTA و Suzuki خودورهای ساخته شده از سال 1996 به بعد را پشتیبانی میکند. نسخه نرم افزار: V2017.1 نرم افزار برای نرم افزار تویوتا برای سوزوکی که از زبان های انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، ایتالیایی و چینی پشتیبانی میکند. دیاگ ای تی تو از OBD2 و پروتکل CAN پشتیبانی میکند.

نوشته‌های مرتبط
1 نظر
  • فر****** ************ان

    فر****** ************ان 1402-03-23

    ممنون اگر ویدئوهاتون رو روی یوتیوب هم آپلود بکنید عالی میشه
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم