آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار Cat SIS با لینک دانلود

نوشته شده در تاریخ1402-04-27 توسط 344
دوست داشتن0

مقدمه نصب و راه اندازی CAT SIS روی ویندوز:

برنامه کت‌سیس برای ارائه راهنمایی به تکنسین ها و تعمیرکارهای حرفه ای ماشین‌آلات کترپیلار طراحی شده و با ارائه راهنمای مونتاژ و دمونتاژ قطعات که در قالب تصاویر سه بعدی با قابلیت نشان گذاری و یادداشت گذاری ویژگی‌هایی بسیار کاربردی را ارائه میکند. کت سیس همواره یک ابزار مهم و تعیین کننده برای عیب یابی و رفع ایرادات مربوط به یک ماشین کترپیلار محسوب میشود علاوه بر آن امکان ثبت سفارش قطعات مورد نیاز را با شناسایی قطعه اصلی از غیراصلی فراهم میکند. در این مقاله قصد داریم به شما بیاموزیم که چگونه برنامه کت‌سیس را روی ویندوز خود نصب کرده و در مرکزتعمیرات از آن بهره ببرید. آموزشی که در ادامه مطالعه میکنید شامل کلیه مراحل نصب، درج اطلاعات تکمیلی در پایگاه داده و همینطور فعالسازی برنامه میباشد که بصورت تصویر، متن و ویدئو آماده شده تا شما براساس سلیقه و شرایطتان اقدام به انتخاب بهترین نوع آموزش کنید.

نکته: از آنجایی یک نرم افزار معروف با نام اس‌آی‌اس در بازار موجود است، ما این نرم افزار را بصورت sis یا سیس تلفظ میکنیم تا بدلیل تداخل نام در جست و جوی گوگل دچار مشکل نشوید.


پیش نیازها برای نصب برنامه SIS کترپیلار روی ویندوز:

  1. نسخه نرم افزار: 1.2021 تست شده در آموزش
  2. دستگاه: کامپیوتر یا لپتاپ هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنند
  3. سیستم عامل: نسخه Professional از ویندوزهای7و 8.1و 10 و 11
  4. پردازنده: پردازنده ای حداقل با توان 2GHZ و دارای 2 هسته فیزیکی
  5. حافظه موقف رم: نیاز به حداقل 4GB رَم دارید
  6. حافظه دائمی هارد: نیاز به حداقل 100GB فضای ذخیره سازی دارید
  7. حداقل رزولوشن تصویر: 1280x1024
    1. اتصالات : ماژول یا آداپتور دیاگ کاترپیلار( در بخش محصولات مرتبط این دیاگ لینک شده است)
    2. نکته: این برنامه قابلیت نصب روی موبایل را ندارد
    3. نکته: پیش از نصب برنامه باید از نصب بودن C++ و فریمور های پایه ویندوز مطمئن شوید
    4. نکته: اگر شما از ویندوز 7 یا هر ویندوزی که بصورت خودکار درایورهارا شناسایی نمیکند استفاده میکنید از نصب بودن درایورها بصورت کامل مطمئن شوید

نصب برنامه اس‌آی‌اس کترپیلار چقدر زمان میبرد؟

این یک برنامه بسیار حجیم است که عملیات انتقال و نشست داده‌هایش نیاز به زمان قابل توجه دارد. ما این برنامه را روی یک سیستم با حداقل نیازمندی ها در مدت زمان 9 ساعت نصب کردیم. سرعت نصب برنامه مستقیما با توان پردازش سیستم شما و همینطور نوع پورت‌های USB شما ارتباط دارد. اگر سیستم شما از پورت USB نسل جدید استفاده کند و پردازنده قدرتمندی داشته باشد زمان نصب برنامه کت سیس میتواند به یکساعت نیز محدود شود.

آیا نرم افزار SIS نیاز به فعالسازی دارد؟

بله شما پس از نصب باید عملیات فعالسازی این برنامه را انجام دهید که کلیه مراحل مربوط به فعالسازی نیز در آموزش ارائه شده توسط دیاگ کالا شرح داده شده است.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی برنامه "کت سیس" ؟

  1. حتما اینترنت خودرا قبل از شروع نصب برنامه قطع کنید.
  2. پیش از شروع فرآیند نصب آنتی ویروس خودرا غیرفعال کنید تا فایلهای نصبی برنامه قرنطینه نشوند.
  3. مطمئن شوید که درایورهای سیستم بصورت کامل نصب شده است.
  4. مطمئن شوید که NET Framework را با بالاترین نسخه منتشر شده روی سیستم خود دارید.
  5. مطمئن شوید که C++ Runtime را با بالاترین نسخه منتشر شده از قبل نصب کرده اید.
  6. لطفا از ویندوز های نسخه Home یا دیگر نسخه های پایه و محدود شده ویندوز استفاده نکنید.
  7. نرم افزار WinRAR باید از قبل روی سیستم شما نصب شده باشد.

آموزش متنی و تصویری برای نصب و راه اندازی برنامه CAT SIS روی ویندوز:

در ادامه شما آموزش متنی و تصویری نصب کت‌سیس (CAT SIS) روی ویندوز را مشاهده خواهید کرد که تصاویر به درک بهتر مطلب کمک خواهد کرد. تاکید میکنیم کلیه مراحل را دقیقا طبق آموزش پیش ببرید تا دچار مشکل در فرآیند نصب نشوید. همینطور در صورتی که با آموزش متنی موفق به نصب صحیح برنامه نشدید میتوانید از ویدئوی آموزش نصب کت‌سیس که در انتهای همین صفحه قرار گرفته استفاده کنید تا دقیقتر در جریان مراحل و عملکردها قرار بگیرید.

مرحله اول: خرید و دانلود فایل نرم افزار

برای شروع به نصب ابتدا نیاز است که شما فایل نصبی را روی سیستم خود داشته باشید. از لینک سبز رنگ که در ادامه قرارگرفته میتوانید برای تهیه فایل نصبی استفاده کنید و از لینک آبی رنگ میتوانید آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا را مشاهده بفرمایید. دقت کنید که ما فایل های ارائه شده توسط دیگر تامین کنندگان را رد نمیکنیم ولی آگاه نیستیم که آیا با همین فرآیند قابل نصب و فعالسازی میباشند یا خیر. 

لینک خرید و دانلود نرم افزار CAT SIS در دیاگ کالا

لینک آموزش خرید نرم افزار از دیاگ کالا

مرحله دوم: استخراج فایل نصبی

فایل نرم افزار کت‌سیس را که از دیاگ کالا دانلود کرده اید از حالت فشرده خارج کنید. برای اینکار از قبل باید نرم افزار WinRAR را نصب کرده باشید. روی فایل راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید. داخل فولدر نیز تعدادی فایل وجود دارند که باید همه آنها را به همین روش از وضعیت فشرده خارج کنید.

مرحله سوم: اجرای فایل نصبی

وارد پوشه استخراج شده بشوید و در بین فایلهای نصبی پوشه ای با نام Install Setup را پیدا کرده و وارد آن شوید. یک فایل بنام Setup در این پوشه وجود دارد. این فایل را با دوبار کلیک یا راست کلیک و Run as administrator اجرا کنید. در تصاویر زیر میتوانید آنچه گفته شد را مشاهده کنید:

در مسیر های نصبی وارد پوشه setup install شوید

اجرای فایل Stup برای شروع به نصب اولیه برنامه SIS برای کترپیلار

مرحله چهارم: تنظیمات اولیه نصب CAT SIS (شامل سه تصویر)

تصویر اول: در اولین پنجره بازشده نرم افزار از شما میخواهد تا زبان نصب برنامه را مشخص کنید. از آنجایی که زبان فارسی پشتیبانی نمیشود این گزینه را روی وضعیت پیشفرض رها کرده(English)و روی OK کلیک کنید.

تصویر دوم: در دومین پنجره یک پیام خوشامدگویی نمایش داده شده است. روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی برویم.

تصویر سوم: در سومین پنجره شما باید مسیر نصب این برنامه را مشخص کنید. ما پیشنهاد میکنیم بدون تغییر مسیر پیشرض روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی برویم. دلیل آن است که تعداد زیادی اطلاعات بعدا به این قسمت اضافه خواهد شد و در صورتی که مسیر نصب را تغییر بدهید باید در دیگر موارد نیز همین اقدام را انجام دهید.

زبان مورد نظر برای نصب برنامه CAT SIS را از لیست انتخاب کرده و روی OK کلیک کنیدمرحله پنجم: کانفیگ و دستور نهایی نصب کت‌ سیس(شامل سه تصویر)

تصویر اول: در این پنجره مطابق تصویر مقایر را تکمیل کنید، نام فیلد و مقدار در ادامه ذکر شده >> webserver connector: 443 , webserver shutdown: 744 ,Database: 7445 , Search : 7446 البته اگر سیستم بصورت خودکار مقادیر دیگری را در نظر گرفته بود نیازی به تغییر نیست چون ممکن است برخی پورتها در سیستم شما از قبل استفاده شده باشند. سپس روی Next کلیک کنید.

تصویر دوم: پیغام آماده نصب در این مرحله به شما نمایش داده میشود، روی Install کلیک کنید تا فرآیند نصب شروع شود و کمی صبور باشید تا نصب اولیه کت سیس به پایان برسد.

تصویر سوم: روی گزینه Finish کلیک کنید. 

مقادیر مورد نیاز برای پورتهای اتصال با بخش های مختلف را وارد کنیددر اینجا عنوان شده برنامه آماده نصب است. روی Install کلیک پایان نصب روی گزینه Finish کلیک کنید


آموزش ویدئویی نصب و راه اندازی اس‌آی‌اس کترپیلار روی ویندوز:

ویدئوی آموزشی نصب CAT SIS


امیدواریم آموزش نصب نرم افزار CAT SIS که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی مخصوص تعمیر انواع ماشین روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص هستید پیشنهاد میکنیم این موارد را بررسی بفرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید.

سریعترین روش تماس با پشتیبانی دیاگ کالا از طریق شماره موبایل : 09128861429

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم