آموزش نصب و فعالسازی نرم افزار اینسایت 8.6.0.116 روی ویندوز

نوشته شده در تاریخ1402-06-18 توسط 168
دوست داشتن0

مقدمه نصب و راه اندازی برنامه Insite نسخه 8.6.0.116 برای کامینز روی ویندوز:

اینسایت 8.6.0.116 که در این مقاله به آن میپردازیم نرم افزاری که امکان عیب یابی و رفع خطاهای ایجاد شده در موتورهای کامینز را برای تکنسین فراهم میکند، این برنامه با دیاگ های اینلاین (Inline) و ووکام (Voccom) سازگاری کامل دارد، البته بسته به نسخه نرم افزار نیاز است که از جدیدترین نوع آداپتور دیاگ نیز استفاده کنید. برنامه Insite Cummins روی سیستم های ویندوزی نصب و راه اندازی میشود و در اخرین نسخه این برنامه شما از ویژگی انتقال اطلاعات پرسرعت بهرهمند میشوید. همینطور تعدادی از موتورها و کمپرسورهایی که در نسخه های قبلی مورد پوشش نرم افزار نبود در این نسخه اضافه شده که در ادامه جزئیات آنها درج شده است. در این مقاله در قالب متن، تصویر و ویدئو به شما خواهیم آموخت که چگونه برنامه اینسایت را روی سیستم خود نصب کرده، مقادیر اندازه گیری آنرا به از استاندارد مایل به کیلومتر تغییر داده و دستگاه را به آن معرفی کنید. لطفا کلیه مراحل آموزش را بصورت گام به گام با ما پیش بروید تا در فرآیند نصب و فعالسازی دچار مشکل نشوید.


پیش نیازها برای نصب اینسایت کامینز 8.6 ( Insite Cummins V8.6.0.116):

  1. نسخه : 8.6.0.116 (یک نسخه بالاتر از نسخه 8.6 نیز روی دیاگ کالا موجود است)
  2. دستگاه : کامپیوترها و لپتاب های ویندوزی
  3. سیستم عامل : ویندوز 7 نسخه 32 و 64 بیت، ویندوز 8 و 8.1 و 10 و 11
  4. پردازنده: از انواع Pentium, Core, Athlon که قدرت پردازش حداقل 1.8 گیگاهرتز داشته باشند
  5. حافظه موقت(رَم): حداقل نیاز به رم 2 گیگابایت دارید
  6. حافظه دائم (هارد): حداقل نیاز به 10 گیگابایت فضای آزاد برای نصب روی سیستم دارید
  7. نرم افزار های مورد نیاز:  Microsoft .Net Framework 4.7.1 (یا نسخه های بالاتر)

نصب برنامه اینسایت نسخه 8.6.0.116 چقدر زمان میبرد؟

فرآیند کامل نصب این برنامه بدون درنظر گرفتن بروزرسانی ها که در این آموزش به آن پرداخته نشده زمانی در حدود 20 دقیقه نیاز دارد.

آیا نرم افزار Insite 8.6 نیاز به فعالسازی دارد؟

بله. شما پس از نصب باید برنامه اینسایت را بروزرسانی کنید که در این آموزش ما فرآیند فعالسازی را نیز انجام داده و شما با مطالعه مقاله آموزش نصب اینسایت روی ویندوز میتواند عملیات فعالسازی را نیز انجام دهید.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی برنامه اینسایت کامینز نسخه 8.6.0.116 ؟

  1. حتما اینترنت خودرا قبل از شروع نصب برنامه قطع کنید.
  2. پیش از شروع فرآیند نصب آنتی ویروس خودرا غیرفعال کنید تا فایلهای نصبی برنامه قرنطینه نشوند.
  3. مطمئن شوید که درایورهای سیستم بصورت کامل نصب شده است.
  4. مطمئن شوید که NET Framework را با بالاترین نسخه منتشر شده روی سیستم خود دارید.
  5. مطمئن شوید که C++ Runtime را با بالاترین نسخه منتشر شده از قبل نصب کرده اید.
  6. لطفا از ویندوز های نسخه Home یا دیگر نسخه های پایه و محدود شده ویندوز استفاده نکنید.

آموزش متنی و تصویری برای نصب و راه اندازی برنامه اینسایت نسخه 8.6.0.116 روی ویندوز

در ادامه آموزشت متنی برای نصب اینسایت کامینز را مشاهده میفرمایید که با تصاویر همراه شده تا روند انجام کار برای شما مخاطب محترم راحت تر باشد. در صورتی که شما پس از مطالعه آموزش مشکلی در نصب برنامه داشتید میتوانید از ویدئوی قرار گرفته در انتهای صفحه بهره بگیرید. دقت بفرمایید که آموزش ارائه شده دقیقا مربوط به نسخه 8.6.0.116

مرحله اول: خرید و دانلود فایل نرم افزار اینسایت

برای شروع به نصب ابتدا نیاز است که شما فایل نصبی را روی سیستم خود داشته باشید. از لینک سبز رنگ که در ادامه قرارگرفته میتوانید برای تهیه فایل نصبی استفاده کنید و از لینک آبی رنگ میتوانید آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا را مشاهده بفرمایید. دقت کنید که ما فایل های ارائه شده توسط دیگر تامین کنندگان را رد نمیکنیم ولی آگاه نیستیم که آیا با همین فرآیند قابل نصب و فعالسازی میباشند یا خیر. ضمنا دقت کنید که نسخه های جدیدتر اینسایت روی سایت دیاگ کالا موجود میباشد که میتوانید نسخه مورد نظرتان را تهیه کنید. در صورتی که فایل های کالیبراسیون شما مربوط به نسخه های قدیمی است میتوانید با نرم افزار Incal Repacker اقدام به تبدیل و تغییر فایلها کنید تا با نسخه های جدید همسان شده و بتوانید فرآیند کالیبراسیون را با نسخه اینسایت خودتان انجام دهید.

لینک خرید و دانلود اینسایت 8.6.0.116

آموزش خرید نرم افزار از دیاگ کالا

مرحله دوم: استخراج فایل نصبی

فایلی که از دیاگ کالا دانلود میکنید فشرده سازی شده است. روی فایل دانلود شده راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to  را انتخاب کنید تا فایل از وضعیت فشرده خارج شود.

فایلی که در دیاگ کالا دانلود کرده اید را با نرم افزار WinRAR از حالت فشرده خارج کنیدمرحله سوم: اجرای فایل نصبی برنامه(شامل دو تصویر)

تصویر اول:به پوشه استخراج شده وارد شوید. در اینجا یک فولدر به نام INSITE مشاهده میکنید که باید واردش بشوید.

تصویر دوم: در پوشه INSITE یک فایل اجرایی به نام Setup وجود دارد، روی آن راست کلیک کرده و با Run as administrator اقدام به اجرای برنامه کنید.

وارد فولدر استخراج شده بشوید و به پوشه Insite برویداجرای فایل نصبی Setup در پوشه INSITE با Run as administrator

مرحله چهارم: تعیین زبان نصب اینسایت

در مرحله اول از شما خواسته شده که زبان نصب برنامه را مشخص کنید. این گزینه را روی English تنظیم کرده و روی OK کلیک کنید.

زبان نصب برنامه اینسایت نسخه 8.6 را روی English تنظیم کرده و روی OK کلیک کنید

مرحله پنجم: تایید موارد نصبی

در این مرحله مواردی که روی سیستم شما نصب خواهد شد بصورت یک لیست کوتاه به نمایش درآمده و شما نمیتوانید تغییری در آن ایجاد کنید. روی Install کلیک کنید.

در این مرحله از نصب اینسایت 8.6 مواردی که روی سیستم شما نصب خواهد شد نمایش داده شده است روی next کلیک کنید

مرحله ششم: پذیرش قوانین 

در صفحه جدید ابتدا تیک I accept که مربوط به پذیرش قوانین است را زده و سپس روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی از نصب اینسایت 8.6 برویم.

قوانین مربوط به نصب و بهره برداری از نرم افزار اینسایت 8.6 را که نمایش داده شده بپذیرید و روی next کلیک کنید

مرحله هفتم: تعیین مسیر نصب دیتا پک روی کامپیوتر

در این مرحله از شما خواسته شده که یک مسیر نصب برای برنامه در نظر بگیرید. بصورت پیشفرض برنامه مسیری را برای خود در نظر میگیرد که پیشنهاد میکنیم اجازه دهید مسیر بصورت پیشفرض باقی مانده و روی Next کلیک کنید. اگر شما مسیر اختصاصی برای نصب برنامه مشخص کردید آنرا بخاطر بسپارید. پس از اینکه روی next کلیک کردید کمی صبر کنید تا نوار سبز رنگ پر شده و پنجره جدید نمایش داده شود.

تعیین مسیر نصب برای نرم افزار پیشنهاد میکنیم مسیر را بصورت پیشفرض رها کرده و روی Next کلیک کنید

مرحله هشتم: پایان نصب اولیه بسته اطلاعات اینسایت 8.6

با اتمام نصب بسته اطلاعات (Data Pack) اینسایت شما نصب شده است و باید پنجره ای مشابه تصویر زیر به نمایش درآیند. روی Finish کلیک کنید تا به سراغ ادامه نصب برویم.

پس از اتمام نصب نرم افزار پیام پایان به شما نشان میدهد روی Finish کلیک کنید

مرحله نهم: شروع نصب اصلی اینسایت 8.6

در پنجره جدید به شما بابت ورود به نصب برنامه اینسایت 8.6 خوشامدگویی شده است. شما در مراحل قبلی بسته اطلاعات این برنامه را نصب کردید. روی Next کلیک کنید.

به نصب نرم افزار اینسایت 8.6 خوشامدید روی next کلیک کنید

مرحله دهم: تایید وضعیت ساعت و تاریخ سیستم

در این مرحله از شما خواسته شده که تایید کنید ساعت و تاریخ سیستم بروز بوده و اگر نیست آنرا تنظیم کنید. سپس تیک مربوطه را زده و روی Next کلیک کنید.

تایید بروز بودن تاریخ و ساعت برای نصب موفقیت آمیز اینسایت 8.6

مرحله یازدهم: پذیرش قوانین

در این مرحله قوانین و مقررات مربوط به بهره برداری از نرم افزار اینسایت 8.6 به شما نمایش داده شده است. تیک گزینه I accept را بزنید و روی Next کلیک کنید تا به سراغ ادامه کار برویم.

قوانین مربوط به نصب و راه اندازی برنامه اینسایت و بانک اطلاعاتی آنرا بپذیرید و روی next کلیک کنید

مرحله دوازدهم: تعیین محل نصب برنامه اینسایت 8.6

در این مرحله از شما خواسته شده تا مسیر نصب برنامه را در سیستم خود مشخص کنید. پیشنهاد میکنیم که این مسیر را بصورت پیشفرض رها کنید مگر اینکه برای دیتا پک مسیر اختصاصی تعیین کرده باشید. در صورت تعیین مسیر اختصاصی برای دیتا پک برنامه را نیز در همان مسیر نصب کنید.

تعیین مسیر نصب برنامه اصلی اینسایت 8.6 را مشخص کرده و روی next کلیک کنید

مرحله سینزدهم: فرمان نهایی نصب نرم افزار اینسایت نسخه 8.6

در این مرحله اعلام شده که برنامه آماده نصب میباشد. در صورتی که تنظیمات ثبت شده در مراحل قبلی مطمئن هستید روی Install کلیک کنید و در غیر اینصورت میتوانید با دکمه Back به مراحل قبلی رفته و موارد مورد نظرتان را تغییر دهید. پس از آن کمی صبور باشید تا فرایند نصب برنامه تکمیل شود.

در این مرحله اعلام شده که برنامه آماده نصب است و شما میتوانید با کلیک روی Install فرمان نهایی را برای نصب اینسایت 8.6 صادر کنید

مرحله چهاردهم: پایان نصب برنامه

در اینجا به شما اعلام شده که نصب برنامه با موفقیت به پایان رسیده است. روی Finish کلیک کنید. تا اینجای کار شما اینسایت 8.6 را همراه با بانک اطلاعاتی نصب کرده اید. حال میرویم به سراغ فعالسازی برنامه.

پایان نصب نرم افزار روی Finish کلیک کنید تا پنجره بسته شود

مرحله پانزدهم: راه اندازی برنامه با لاتچر کرک شده اینسایت 8.6(شامل 4 تصویر)

به پوشه حاوی فایل های نصبی که در مراحل اولیه از حالت فشرده خارج کردید بروید.

تصویر اول: یک فایل فشرده به نام Insite 8.6.0.116 patch در اینجا وجود دارد. روی آن راست کلیک کرده و با گزینه Extract to به کمک نرم افزار WinRAR فایل را از حالت فشرده خارج کرده و وارد پوشه استخراج شده بشوید.

تصویر دوم: در این پوشه یک فایل وجود دارد که بخشی از نام آن بصورت چینی نوشته شده است. روی این فایل راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید.

تصویر سوم: باید یک پنجره مشابه تصویر سوم به شما نمایش داده شود. روی گزینه I Accept کلیک کنید تا برنامه اجرا شود. در صورت اجرای برنامه یعنی کلیه مراحل نصب بصورت صحیح طی شده. برنامه را ببندید.

تصویر چهارم: فایل لانچر را کپی کرده و روی دسکتاپ سیستم خود قرار دهید. میتوانید آیکون قبلی اینسایت را حذف کرده و نام آیکون چینی را به نام مد نظر خودتان تغییر دهید.

فولدر Patch را از حالت فشرده خارج کنید و وارد پوشه استخراج شده بشوید.

فایلی که در پوشه قرار دارد را اجرا کنید

در اولین بار که برنامه را اجرا میکنید دوباره متن قوانین به شما نمایش داده میشود قوانین استفاده از اینسایت را بپذیرید

فایل لانچر را به دسکتاپ خود منتقل کرده و آیکون قبلی را حذف کنید

ازین به بعد با دوبار کلیک روی لانچر میتوانید برنامه اجرا کنید. دقت داشته باشید که لانچر کلیه فرآیند های فعالسازی برنامه را بصورت خودکار برای شما انجام میدهد. در صورتی که با آموزش تصویری موفق به فعالسازی و  اجرای برنامه نشدید از ویدئویی که در ادامه قرار گرفته استفاده کنید تا جزئیات بیشتری از فرآیند نصب اینسایت 8.6.0.116 مخصوص موتورهای کامینز در اختیار شما باشد. همینطور در نهایت اگر خودتان از پس نصب و راه اندازی این برنامه برنمیایید میتوانید با دیاگ کالا تماس بگیرید تا یک نوبت برای نصب برنامه برای شما رزرو شود.


آموزش ویدئویی نصب اینسایت کامینز نسخه 8.6.0.116 روی ویندوز:


امیدواریم آموزش نصب نرم افزار اینسایت کامینز نسخه 8.6.0.116 که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی مخصوص تعمیر انواع ماشین روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص هستید پیشنهاد میکنیم این موارد را بررسی بفرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید.

سریعترین روش تماس با پشتیبانی دیاگ کالا از طریق شماره موبایل : 09128861429

محصولات مرتبط
8,000,000ریال
(1)

کوئیک سرو (QuickServe) برنامه کاتالوگ قطعات و راهنمای تعمیرات موتورها و ژنراتورهای کامینز است که اطلاعات بسیاری مهم و کاربردی در اختیار تکنسین کامینز قرار میدهد. این نرم افزار کلیه موتورها و ژنراتورهای تولید شده توسط کامینز و موارد مونتاژ شده در دیگر کشورها تحت لیسانس کامینز را پوشش میدهد.

نرم افزار QuickServe در یک نگاه:

  1. ارائه کاتالوگ قطعات
  2. ارائه راهنمای تعمیر و نگهداری
  3. ارائه کدهای خطای مخصوص کامینز
  4. شرح و راهنمای کدهای خطای کامینز
  5. ارائه فرآیند تعمیر (کدام مورد اول رفع شود و .... )
  6. ارائه کتابچه های تعمیر و نگهداری کامینز مخصوص تعمیرکاران متخصص

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

اینسایت نسخه 8.7 قابلیت عیب یابی و مولتی پلکسینگ برای انواع ماشین های هیبریدی کامینز را در خودجایی داده همینطور ویژگی های خاصی نظیر حفاظت از موتور در مقابل دما و فشار را ارائه میکند. درحال حاضر نسخه 8.7.0.86 کاملترین نسخه ارائه شده از اینسایت کامینز است که کلیه موتورها و ماشین آلات کامینز را پوشش داده و از تمام عملیات های عیب یابی و کالیبراسیون پشتیبانی میکند.

نسخه 8.7.0.86 اینسایت کامینز در یک نگاه:

  1. ارائه داده های پیشرفته جدید در مورد ECM
  2. ارائه ویژگی های حفاظت هوشمند از موتور در مقابل فشار و دما
  3. پشتیبانی از 6 محصول جدید
  4. پشتیبانی از محصولات هیبریدی کامینز
  5. ارائه پارامتر ها و مقادیر بیشتر از نسخه های قبلی
  6. انجام عملیات تست و رفع خطای دوز مایع اگزوز

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
8,000,000ریال
(1)

InPower یک ابزار سرویس و نگهداری مبتنی بر کامپیوتر است که برای بهینه‌سازی فعالیت‌های سرویس و نگهداری مرتبط با محصولات Cummings PowerCommand طراحی شده است. نرم افزار اینپاور یک کامپیوتر شخصی را به کنترل های PowerCommand مبتنی بر ریزپردازنده به صورت محلی یا از راه دور متصل می کند و به کاربران اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از تنظیمات، تست ها و فعالیت های تعمیر و نگهداری را انجام دهند.

نرم افزار Inpower در یک نگاه:

  1. انتقال داده قطعات مانیتور شده به سیستم
  2. امکان اتصال به نرم افزارهای شخص ثالث
  3. برنامه ریزی ورودی کلیه کنترل ها
  4. گزارش دهی از داده های مانیتور شده
  5. دارای تاریخچه تجهیزات، کدهای خطا و داده های مرتبط دیگر
  6. امکان شبیه سازی وضعیت خرابی

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مشاهده آموزش نصب و راه اندازی اینپاور کلیک کنید

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

اینکال (INCAL) در حقیقت یک مجموعه فایل است که روی نرم افزار Cummins Insite استفاده میشود و حاوی فایل های کالیبراسیون استاندارد برای ECM/ECU های استفاده شده در موتورهای کامینز است که به شما کمک میکند تا از بروز هرگونه خطای انسانی جلوگیری کنید.

درصورتی که شما یک تعمیرکار/تکنسین هستید قطعا میدانید که تغییر پارامترهای تنظیم شده روی ECU یا ECM میتواند باعث ایجاد مشکلات عدیده ای شود در صورتی که شما ندانید مقادیر استاندارد کدام هستند. البته که نمیتوان کلیه مقادیر استاندارد را بخاطر سپرد از اینرو شما حتما نیاز به یک فایل راهنما برای انجام امور کالیبراسیون دارید تا نتایج کالیبراسیون شما بصورت مطلوب نمود پیدا کند.

اطلاعات لازم در مورد نرم افزارهای Insite را میتوانید در بخش محصولات مرتبط پیدا کنید. 

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم