آموزش نصب ایستا پی روی ویندوز با فعالسازی

نوشته شده در تاریخ1402-06-19 توسط 347
دوست داشتن1

مقدمه نصب ایستا پی روی ویندوز تعمیرکار:

ایستا پی برنامه عیب یابی تخصصی برای خودروهای برند BMW است که از قابلیت های برنامه نویسی ECU و تعریف یونیت نیز پشتیبانی میکند که همین ویژگی ها باعث شده تا یکی از پرطرفدارترین برنامه های تعمیر نزد تکنسین های متخصص باشد. در این آموزش قصد داریم چگونگی نصب و راه اندازی ISTA-P را روی ویندوز مرورکرده و همینطور عملیات فعالسازی برنامه را انجام دهیم. کلیه مراحل بصورت گام به گام همراه با تصویر و ویدئو برای شما تشریخ شده است.


پیش نیازها برای نصب ISTA-P روی ویندوز:

  1. سیستم عامل: ویندوز 7 و 8 و 8.1 و 10.
  2. حجم فایل نصبی : 13 گیگابایت.
  3. حافظه مورد نیاز برای نصب : 150 گیگ یا کمی بیشتر.
  4. رم مورد نیاز: 4 گیگابایت.
  5. پردازنده: core i5 نسل 5 یا بالاتر.
  6. درایور های اختصاصی: ندارد (نرم افزارهای visual c++ و directX و dotnet framework  از نسخه 4.8 به بالا باید روی سیستم نصب شده باشد).
  7. آخرین سال انتشار: 2022.
  8. فرمت فایل: exe قابل اجرا روی سیستم عامل ویندوز.
    1. از نصب بودن جاوا ران تایم برای اجرای این برنامه اطمینان حاصل کنید.
    2. از نسخه های Home و Student ویندوز برای نصب این برنامه استفاده نکنید.

نصب برنامه ایستا پی بی ام و چقدر زمان میبرد؟

ما این برنامه را روی سیستمی با مشخصات مندرج در پیش نیاز در مدت زمان 20 دقیقه نصب و راه اندازی کردیم. این زمان بسته به سرعت عمل و توان پردازش سیستم شما متفاوت خواهد بود.

آیا نرم افزار ایستا پی BMW نیاز به فعالسازی دارد؟

بله پس از نصب شما باید عملیات فعالسازی برنامه را نیز انجام دهید که این فرآیند در آموزش توضیح داده شده است، همینطور فایل فعالساز نیز در بسته نرم افزار روی سایت دیاگ کالا ارائه شده.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی برنامه ایستا پی ؟

  1. از نصب بودن درایور های ویندوز مطمئن شوید مخصوصا اگر از ویندوز های 8 و پایینتر استفاده میکنید.
  2. مطمئن شوید اتصال پایدار با اینترنت دارید چراکه برنامه مواردی که برای اجرا نیاز داشته باشد را از اینترنت دریافت میکند.
  3. دقت کنید که این برنامه نیاز به فعالسازی داشته و با فایل Loader اجرا میشود پس از آیکون پیشفرض نرم افزار برای راه اندازی استفاده نکنید.
  4. لطفا مراحل آموزش را دقیقا همراه با دیاگ کالا پیش بروید تا در فرآیند نصب با مشکل مواجه نشوید.

آموزش متنی و تصویری برای نصب و راه اندازی برنامه ISTA P مخصوص BMW روی ویندوز:

در ادامه آموزش متنی همراه با تصاویر را مشاهده میکنید که از دانلود فایل شروع شده و تا راه اندازی نرم افزار ادامه پیدا میکند. لطفا مراحل را به دقت مطالعه کرده و انجام دهید همینطور در صورتی که با پیغام هایی از جانب Firewall سیستم مواجه شدید دسترسی لازم را برای نرم افزار فراهم کنید(روی گزینه Allow کلیک کنید) همینطور اگر حساسیت آنتی ویروس شما زیاد یا خیلی زیاد است پیشنها میکنیم که آنتی ویروس را غیر فعال کنید. البته ما نصب را با آنتی ویروس 360 انجام دادیم و نیازی به غیر فعالسازی نیز نبود.

مرحله اول: دانلود فایل ایستا پی

در ادامه دو لینک قرار گرفته، لینک سبز رنگ شمارا به صفحه نرم افزار ایستا پی در دیاگ کالا هدایت میکند تا یک نسخه از آنرا برای خود تهیه کرده و اقدام به دانلود کنید. لینک آبی رنگ آموزش مربوط به چگونگی دانلود نرم افزار از دیاگ کالا است. ضمنا تاکید میکنید که ما آموزش نصب را با فایل خودمان ضبط کرده ایم و اطلاع نداریم که آیا دیگر فایلهای ارائه شده در سطح اینترنت نیز با همین فرآیند قابلیت نصب و راه اندازی دارند یا خیر. این به معنای رد یا تایید دیگر فروشندگان نیست اما پیشنهاد میکنیم راهنمای نصب و فعالسازی را از تامین کننده خودتان دریافت کنید تا دچار مشکلات احتمالی در نصب ایستا پی نشوید.

لینک دانلود ISTA P همراه با فایل Loader

آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا

مرحله دوم: استخراج فایل دانلود شده

روی فایلی که از دیاگ کالا دانلود کرده اید راست کلیک کرده و گزینه Extract to را از منوی WinRAR انتخاب کنید تا فرآیند استخراج برنامه شروع شود. این فرآیند نیاز به یک الی دو دقیقه زمان دارد، صبور باشید تا استخراج به پایان رسیده و پوشه ای همنام با فایل فشرده روی صفحه دسکتاپ شما ظاهر شود.

روی فایل دانلود شده راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید تا فایل از حالت فشرده خارج شود

مرحله سوم: فایل نصبی ایستا پی را اجرا کنید

وارد پوشه استخراج شده بشوید در اینجا یک فایل با نام BMW_ISPI_ISTA-P_SYS_3.71.0.000 وجود دارد، روی این فایل راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا فایل نصبی با دسترسی ادمین اجرا شود.

فایلی که با نام BMW ISPI ISTAP SYS در فولدر استخراج شده وجود دارد را با راست کلیک و Run as administrator اجرا کنیدمرحله چهارم: نصب ایستا پی (شامل پنج تصویر)

تصاویر بترتیب توضیح داده شده است. پس از مطالعه توضیحات تصاویر را مشاهده بفرمایید تا از بروز خطا جلوگیری شود.

تصویر اول: در اولین پنجره به شما بابت ورود به فرآیند نصب نرم افزار ایستا خوشامدگویی شده است. تیک مربوط به بروزرسانی خودکار را زده و روی Next کلیک کنید.

تصویر دوم: در دومین پنجره متن قوانین استفاده و بهره برداری از نرم افزار ISTA p برای شما به نمایش درآمده است. تیک مربوط به پذیرش قوانین را زده و روی Next کلیک کنید.

تصویر سوم: در سومین تصویر پیغامی مبنی بر اینکه باید پیشنیازهای نصب برنامه روی سیستم شما کنترل شود نمایش داده شده. تیک مربوط به بررسی را زده و روی Next کلیک کنید. پس از این نرم افزار به بررسی پیشنیازها برای نصب میپردازد، صبور باشید تا فرآیند بررسی به پایان برسد.

تصویر چهارم: پس از بررسی پیشنیازها در صورتی که همه موارد با تیک سبز علامت گذاری بشوند یعنی سیستم شما قابلیت اجرای این برنامه را داراست، میتوانید روی Next کلیک کنید تا به سراغ ادامه نصب برویم. در صورتی که مثلث زرد در کنار موارد نمایش داده بشود به معنای آن است که در هنگام اجرای نرم افزار احتمالا شما با مشکلاتی نظیر کندی مواجه خواهید بود. همینطور اگر علامت ضرب قرمز در کنار حتی یکی از موارد ظاهر شود بدان معناست که کامپیوتر شما توانایی لازم برای نصب و اجرای ایستا پی را نداشته و شما ابتدا باید برای ارتقا و بهبود سخت افزاری سیستمتان اقدام کنید. پس از این مرحله نصب برنامه شروع میشود، صبور باشید تا فرآیند نصب به پایان برسد.

تصویر پنجم: پس از پایان نصب پنجره ای به شما نمایش داده میشود که یک گزینه با عنوان Finish در آن وجود دارد. روی Finish کلیک کنید تا به سراغ ادامه فرآیند برای فعالسازی برنامه برویم.

در اولین پنجره از نصب ایستا پی تیک مربوط به بروزرسانی خودکار را زده و روی Next کلیک کنیددر دومین پنجره از شما خواسته شده تا قوانین مربوط به نصب و راه اندازی برنامه ایستا را بپذیرید. تیک مربوطه را زده و روی Next کلیک کنید

پیشغامی مبنی بر اینکه پیشنیازهای سیستم باید کنترل بشوند.پس از بررسی پیش نیازها در صورتی که همه موارد با تیک سبز علامت گذاری شدند میتوانید روی Next کلیک کنیدپس از اینکه نصب برنامه به پایان رسید پیغامی مشابه تصویر پنجم به شما نمایش داده میشود. روی Finish کلیک کنیدمرحله پنجم: آماده سازی فعالساز

در صورتی که الان روی آیکون نرم افزار که قائدتا باید روی صفحه دسکتاپ شما ظاهر شده باشد کلیک کنید با اخطاری مبنی بر فعال نبودن نرم افزار مواجه میشوید. این یک امر طبیعیست چون این برنامه در ایران لایسنس نشده و برای اجرای آن نیاز به لودر یا کرک دارید. یکبار روی آیکون برنامه کلیک کنید، در صورتی که با پیغامی مشابه تصویر زیر مواجه شدید یعنی عملیات نصب را به درستی انجام داده اید. روی گزینه OK در اخطار کلیک کنید و ادامه آموزش را دنبال بفرمایید تا برنامه ایستا پی را فعال کنیم.

روی آیکون برنامه کلیک کنید در صورتی که پیغامی مشابه تصویر مواجه شدی یعنی تا اینجای کار درست پیش رفته است. روی OK کلیک کنید و باقی مراحل آموزش را دنبال بفرماییدمرحله ششم: رجیستر کردن فایل لودر (شامل چهار تصویر)

فایل لودر در حقیقت لانچری است که برنامه ایستا پی را بصورت لایسنس شده اجرا میکند، در نرم افزار ISTA P شما نیازی به کرک یا کلید فعالسازی ندارید. تصاویر به ترتیب توضیح داده شده است، مراحل را دنبال کنید تا فایل لودر ایستا پی را فعال کنیم.

تصویر اول: فایل لودر را روی دسکتاپ خود قرار داده و آنرا از حالت فشرده خارج کنید. برای استخراج روی فایل دانلود شده راست کلیک کرده و گزینه Extract to را از منوی WinRAR انتخاب کنید. فایل لودر در فایلهای دانلود نرم افزار ایستا پی روی وبسایت دیاگ کالا در صفحه مربوط به این برنامه قرار داده شده است که در ابتدای آموزش این صفحه با لینک سبز رنگ برای شما مشخص شده.

تصویر دوم: وارد پوشه استخراج شده بشوید در اینجا یک فایل با نام BMW ISTA-P Loader V6.6L وجود دارد، روی این فایل راست کلیک کرده و با انتخاب گزینه Run as administrator آنرا اجرا کنید.

تصویر سوم: پس از اینکه فایل لودر اجرا بشود از شما یک کلید میخواهد. در همان پوشه و در کنار فایل لودر یک فایل متنی با نام 6.6L Activition Key وجود دارد که حاوی کلید برای روشن کردن لودر است. این فایل را باز کنید.

تصویر چهارم: کلید را از فایل متنی برداشته داخل نرم افزار لودر قرار داده و روی دکمه Continue کلیک کنید تا لودر شما فعال شود. فعال شدن لودر چند ثانیه زمان میبرد لطفا صبور باشید.

فایل لودر را از دیاگ کالا دانلود کرده و با وین رر آنرا از حالت فشرده خارج کنیدئوارد پوشه استخراج شده بشوید و فایل BMWISTAP Loader V6.6 را با راست کلیک اجرا کنیدپس از اجرای فایل لودر این فایل یک کلید از شما میخواهد که کلیک در همان بخش در یک فایل متنی جایگذاری شده است. فایل متنی را باز کنید.عبارت کلید را در فایل لودر قرار داده و دکمه را بزنید تا لودر فعال شود.مرحله هفتم: تعبیه فایل لودر روی سیستم(شامل دو تصویر)

تصاویر به ترتیب توضیح داده شده است. پس از مطالعه توضیحات میتوانید تصاویر را بررسی کنید تا درک بهتری از فرآیند داشته باشید.

تصویر اول: آیکون نرم افزار ISTA-P را که پس از نصب روی دسکتاپ شما قرارگرفته است حذف کنید و فایل لودر را که پیش از این فعال کردید روی صفحه دسکتاپتان قرار دهید.

تصویر دوم: روی فایل لودر راست کلیک کرده و با انتخاب گزینه Run as administrator اقدام به اجرای فایل لودر از روی دسکتاپتان کنید.

آیکون برنامه ایستا پی که روی دسکتاپ شماست را حذف کنید و فایل لودر را جایگزین آن کنید

روی فایل لودر که در دسکتاپ است راست کلیک کرده و با انتخاب گزینه Run as administrator آنرا اجرا کنیدمرحله هشتم: ثبت تنظیمات لودر و اجرای برنامه ایستا پی (شامل پنج تصویر)

هنگامی که فایل لودر برای اولین بار اجرا میشود در چند مرحله تنظیماتی را از شما میخواهد، این تنظیمات به ترتیب همراه با تصویر توضیح داده شده است.

تصویر اول: در اولین پنجره لودر از شما خواسته که فایل نرم افزار(محل نصب) را به لودر معرفی کنید. با کلیک روی Autimatic Search لودر بصورت خودکار نرم افزار ایستا را روی سیستم شناسایی میکند. در صورتی که جست و جوی خودکار با خطا مواجه شد میتوانید از گزینه Manual Search اقدام به ثبت دستی محل نصب برنامه و مشخصات مربوط به آن کنید.

تصویر دوم: پس از شناسایی نرم افزار پنجره ای با عنوان ISTA-P Setting به نمایش درخواهد آمد. در بخش Resolution ابعاد صفحه را متناسب با مانیتورتان انتخاب کنید. تیک مربوط به Expert Mod را زده و سپس روی Save کلیک کنید تا به مرحله بعدی برویم.

تصویر سوم: در این بخش پیغامی با توضیحاتی برای فیکس کردن وضعیت نمایش نشان داده شده که از شما میخواهد در صورت نیاز مقیاس تصویر را به 100% تغییر دهید. در برخی سیستم ها مقیاس بصورت پیشفرض کمتر یا بیشتر از 100 است. روی Continue کلیک کنید. همینطور در صورتی که تیک مربوط به گزینه Always Ignore This Message را بزنید دیگر این پیغام در هنگام اجرای برنامه نمایش داده نمیشود.

تصویر چهارم: در چهارمین مرحله اطلاعاتی از فروشنده مبدا برنامه نمایش داده میشود که قابل تغییر نیست. روی Continue کلیک کنید.

تصویر پنجم: حالا یک پنجره مستطیل شکل نمایش داده میشود که حاوی لوگوی BMW و برندهای زیر مجموعه آن است. این درواقع لانچر برنامه میباشد. روی لوگوی برند BMW که در مرکز قراردارد کلیک کنید.

روی Manual Search کلیک کنید تا برنامه بصورت خودکار شناسایی شود

رزولوشن را متناسب با ابعاد و کیفیت مانیتورتان تنظیم کرده تیک Expert Mod را زده و روی Save کلیک کنید

در اینجا پیغامی برای فیکس کردن رزولوشن و همسان سازی تصویر نمایش داده شده است روی next کلیک کنیداطلاعات مربوط به واسط فروش برنامه در ینجا نمایش داده میشود روی Continue کلیک کنیدنمایش پنجره لانچ نهایی برنامه ایستا پی روی ویندوز. روی لوگوی شرکت بی ام و کلیک کنیدمرحله نهم: نصب جاوا ران تایم(شامل سه تصویر)

نکته مهم در مورد نرم افزار ایستا پی آن است که برنامه به زبان جاوا نوشته شده و روی عموم سیستم ها Java Runtime بصورت پیشفرض نصب نیست. برای اجرای این برنامه شما ممکن است با خطایی مواجه شوید که از شما میخواهد جاوا ران تایم را روی سیستم نصب کنید. در اینصورت جای نگرانی نیست، آموزش را دنبال بفرمایید.

تصویر اول: در تصویر اول اخطار مربوط به نصب نبودن جاوا به نمایش درآمده. روی Ok کلیک کنید تا بصورت خودکار به صفحه مربوط به دانلود Java RunTime در مرورگرتان هدایت شوید. دقت کنید که اینترنت شما متصل باشد.

تصویر دوم: در صفحه مربوط به دانلود جاوا روی دکمه سبز رنگ که با عبارت Download Java مشخص شده است کلیک کنید تا دانلود Java RunTime آغاز شود.

تصویر سوم: پس از دانلود شدن فایل به محل دانلود رفته و فایل را اجرا کنید. در پنجره باز شده روی Install کلیک کنید تا نصب جاوا انجام شود.

حالا اگر دوباره روی لودر ایستا پی کلیک کنید و روی لوگوی بی ام و بزنید برنامه بدون مشکل برای شما اجرا خواهد شد.

در صورت مشابه پیغام مربوط به نصب نبودن جاوا ران تایم روی Ok کلیک کنید

در صفحه وب نمایش داده شده است روی گزینه Download Java کلیک کنید تا فایل مورد نیاز دانلود شود

به فولدر دانلودها رفته و فایل دانلود شده را اجرا کنید در پنجره به نمایش درآمده روی Install کلیک کرده و کمی صبر کنید تا فرآیند نصب به پایان برسد.تبریک، شما نصب و راه اندازی برنامه ایستا پی (ISTA-P) را با موفقیت انجام دادید. حالا میتوانید از کلیه امکانات این برنامه استفاده کنید همینطور امکان بروزرسانی آنلاین برنامه نیز برای شما فراهم است. در صورتی که آموزش متنی و تصویری برای شما کفایت نکرد میتوانید از آموزش ویدئویی که در ادامه همین مطلب قرار گرفته استفاده کنید تا فرآیند نصب را با جزئیات بیشتری مشاهده بفرمایید. در نهایت اگر با کمک آموزش ها موفقت به راه اندازی برنامه ایستا پی روی سیستم نشدید میتوانید از طریق تماس تلفنی یک نوبت برای پشتیبانی نرم افزاری از دیاگ کالا رزرو کنید.


آموزش ویدئویی نصب ایستا پی روی ویندوز همراه با فعالسازی:


امیدواریم آموزش نصب نرم افزار ایستا پی (ISTA-P)که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی مخصوص تعمیر انواع ماشین روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص هستید پیشنهاد میکنیم این موارد را بررسی بفرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید.

سریعترین روش تماس با پشتیبانی دیاگ کالا از طریق شماره موبایل : 09128861429

محصولات مرتبط
5,000,000ریال
(1)

ISTA-P یک نرم افزار برنامه نویسی و کدینگ تخصصی برای خودروهای برند BMW است و در آخرین نسخه سری E نیز به آن اضافه شده. که بطور گسترده توسط تکنسین های BMW در طول فرآیند تعمیر استفاده میشود، زیرا ISTA-P طراحی شده تا روند تعمیر را سریعتر و کارآمدتر کند. این نرم افزار ابزار مهمی برای تعمیرکارهای تخصصی BMW میباشد که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیر میشود، همینطور از بروز اشتباهات جلوگیری میکند. این ابزار قدرتمندی است که به تکنسین ها اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از وظایف از جمله برنامه نویسی، بروز رسانی، کدنویسی و تعویض جعبه ECU را انجام دهند.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر در مورد نرم افزار ایستا پی به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه کنید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(2)

نرم افزار +ISTA برای BMW یک برنامه تخصصی عیب یابی با امکانات کامل و پروگرامینگ با امکانات محدود است.این برنامه که با نام های ایستا، ایستا دی، ایستا پلاس دی نیز شناخته میشود توسط شرکت رسمی بی ام و برای عیب یابی خودروهای تولیدی این شرکت و برند های مینی، رولزرویس تایید شده است. ایستا پلاس در واقع آخرین نسخه از نرم افزارهای عیب یابی رسمی بی ام و است که توسط شرکت منتشر و تایید شده. برنامه ایستا پلاس بی ام و از کلیه عملیات عیب یابی و رفع خطا پشتیبانی میکند و فایل های راهنما برای بهینه سازی فرآیند تعمیر ارائه میکند. همینطور با کلیه دیاگ های تخصصی BMW همخوانی داشته و به پروگرامر های تخصصی بی ام و نیز متصل میشود. این برنامه از اتصال OBD پشتیبانی میکند و بعنوان ویژگی خاص میتوانید از دو نوع اتصال ENET و k-DCAN نیز استفاده نکنید. 

با داشتن برنامه عیب یابی ایستا پلاس بی ام و نیازی نیست نگران قابلیت های نرم افزاری باشید چرا که میتوانید هرآنچه که شرکت BMW ارائه کرده را بازبینی کرده یا بهینه کنید. پس بهتر است یک دستگاه دیاگ مناسب تهیه کنید تا قابلیت های فوق العاده ایستا پلاس را بدلیل محدودیت های دستگاه دیاگ از دست ندهید.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه مشخصات دقیق این نرم افزار بخش توضیحات را در همین صفحه مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

نرم افزار E-sys یک نرم افزار کدنویسی و برنامه نویسی برای BMW با مهارت بالا می باشد. که توسط بسیاری از تکنسین ها در فرآیند تعمیر استفاده می شود. اگر در این نرم افزار مبتدی هستید، وجود مشکلات در انجام عملیات اجتناب ناپذیر است. نرم افزار E-sys یک نرم افزار تخصصی برنامه نویسی و کد نویسی برای خودروهای سری F BMW است. این نرم افزار به شما امکان خوانش، دانلود، ذخیره سازی و ویرایش فایل های رمزگذاری شده FDL در پروژه بی ام و را میدهد. علاوه بر این، این نرم افزار E-sys امکان روشن و خاموش کردن برخی از ویژگی های خودرو سری F را نیز فراهم می کند. 

قابل ذکر است که نرم افزار ایسیس فقط برای خودرو های سری F بی ام و عرضه نشده و مجموعه ای از خودروهای این برند را پوشش میدهد ولی برای برنامه دهی به ماشین های سری F راهی جز استفاده از ایسیس وجود ندارد.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر در مورد این محصول بخش توضیحات را مشاهده بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
5,000,000ریال
(2)

برنامه ETK بی ام و یک نرم افزار راهنمای تعمیر و نگهداری شامل کاتالوگ قطعات خودروهای بی ام و (BMW) و رولزرویس (ROLLS ROYCE) و مینی ماینر (Mini) میباشد. فهرست کامل قطعات، مکان نصب، لوازم جانبی و مشخصات قطعه همراه با تصاویر واضح سه بعدی از قطعه در نرم افزار ای تی کی به تکنسین های تعمیر و نگهداری ارائه میشود.

نرم افزار ETK یک ابزار الزامی برای تعمیرکارهایی است که روی خودروهای BMW یا رولزرویس یا مینی ماینر کار میکنند. این نرم افزار به شما کمک میکند تا با شماره موتور یا سریال قطعه و یا شماره VIN اقدام به مشاهده قطعات و دریافت اطلاعات کاربردی و شناختی مربوط به قطعه مورد نظر بکنید. همینطور همخوانی قطعات با مدلهای مختلف خودرو به شما ارائه میشود. نسخه بروزرسانی شده ETK که در سال 2022 منتشر شده در دیاگ کالا ارائه میشود.

نسخه ارائه شده در دیاگ کالا شامل لیست قیمت (Price List)نیز میباشد که برای ثبت سفارش قطعات مورد نیاز بسیار کاربردی خواهد بود.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر  در مورد این محصول به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه کنید.

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم