آموزش نصب و راه اندازی اتوکام نسخه 2020.23 روی ویندوز

نوشته شده در تاریخ1402-06-21 توسط 187
دوست داشتن0

مقدمه نصب و راه اندازی اتوکام نسخه 2020.23 روی ویندوز:

برنامه اتوکام یک نرم افزار مولتی برند برای دیاگ زدن خودرو است که از انواع خودروهای سواری و سنگین تولید شده توسط بیش از 30 برند مطرح پشتیبانی میکند. اتوکام شامل نسخه های مختلفی است که پیش از این ما آموزش مربوط به نسخه های قبلی را روی وبسایت دیاگ کالا منتشر کرده بودیم. در این مقاله قصد داریم روش نصب و فعالسازی آخرین نسخه از نرم افزار اتوکام که در ایران قابل استفاده است را خدمت شما تکنسین محترم ارائه کنیم. دقت داشته باشید که برای فعالسازی این برنامه نیاز به تغییر تاریخ سیستم و قطع اتصال اینترنت دارید که البته در مراحل آموزش بصورت دقیق به آن پرداخته شده است. اکیدا توصیه میکنیم که کلیه مراحل را بصورت گام به گام همراه با آموزش ارائه شده پیش بروید تا در فرآیند راه اندازی برنامه با مشکل مواجه نشوید. 


پیش نیازها برای نصب و راه اندازی اتوکام 2020.23 :

  1. دستگاه: لپتاپ یا کامپیوترهای رومیزی و تبلت هایی که از سیستم عامل ویندوز PC استفاده میکنند.(نسخه ویندوز موبایل پشتیبانی نمیشود)
  2. سیستم عامل: ویندوز 7 و 8 و 10 طبق کاتالوگ منتشر شده این برنامه را اجرا میکنند اما طبق تجربه دیاگ کالا در ویندوز 7 احتمال بروز خطا بسیار بالاست. ما ویندوز10 را بعنوان سازگارترین سیستم عامل با این برنامه پیشنهاد میکنیم. همینطور در آموزش ارائه شده نیز ما فرآیند نصب اتوکام را روی ویندوز10 آزمورده ایم.
  3. پردازنده : حداقل Core i5 نسل 4 یا بالاتر با توان پردازش 2.4GHz (اگر از پردازنده های AMD یا Xeon استفاده میکنید از طریق سایت سی پی یو بنچ مارک توان پردازنده را با حداقل پردازنده مورد نیاز بسنجید. قابل ذکر است که بهترین بازدهی این نرم افزار روی پردازنده های نسل 8 و بالاتر در اختیار شماست)
  4. حافظه رم : نیاز به حداقل 4 گیگ رم دارید (برای استفاده بدون مشکل از برنامه پیشنهاد میکنیم از رم 8 یا بالاتر استفاده بفرمایید)
  5. حافظه دائمی (هارد) : بهتر است حداقل 30 گیگابایت فضای خالی برای نصب و راه اندازی این برنامه در نظر بگیرید
  6. فرمت فایل : exe (برای سیستم عامل ویندوز)
  7. قابلیت نصب روی موبایل : ندارد
  8. نرم افزارهای visual c++ و directX باید روی سیستم نصب شده باشد
  9. نیاز به درایور اختصاصی : ندارد (درایور های مورد نیاز برنامه در فایل نصبی به شما ارائه میشود. شما فقط باید از نصب بودن درایور های پایه روی سیستم مطمئن شوید.)

نصب برنامه AutoCom v2020.23 چقدر زمان میبرد؟

ما نصب این برنامه را روی یک سیستم با مشخصات نسبتا خوب انجام داده و زمانی در حدود 15 دقیقه صرف شد. اینکه چقدر زمان برای نصب و فعالسازی نیاز دارید مستقیما با توان پردازش سیستم و سرعت عمل شما در ارتباط است.

آیا نرم افزار AutoCom نیاز به فعالسازی دارد؟

بله شما پس از نصب باید فعالسازی ( ک.ر.ک ) برنامه را نیز انجام دهید. قابل ذکر است که فایل فعالساز در فایل دانلود ارائه شده توسط دیاگ کالا وجود دارد همینطور چگونگی فعالسازی نیز در آموزش بررسی شده است.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی برنامه اتوکام نسخه 2020.23 ؟

هنگام فعالسازی نیاز است که اتصال سیستم را از اینترنت قطع کرده و تاریخ سیستم را بصورت دستی تنظیم کنید.

هنگام نصب برنامه باید اتصال به اینترنت داشته باشید تا برنامه های مورد نیاز برای اجرای اتوکام بصورت خودکار دانلود شوند.

دقت داشته باشید که آنتی ویروسهایی نظیر ESET فایلهای فعالساز را قرنطینه یا حذف میکنند پس آنتی ویروس خودرا غیرفعال کنید.

حتما در صورتی که نسخه های قبلی اتوکام روی سیستم شما نصب شده است ابتدا اقدام به حذف نسخه قبلی کرده و سپس اقدام به نصب نسخه جدید کنید.


آموزش متنی و تصویری برای نصب و راه اندازی برنامه اتوکام نسخه 2020.23:

در ادامه شما آموزش متنی و تصویری را برای نصب برنامه اتوکام مشاهده میکنید که بصورت گام به گام کلیه مراحل را پوشش داده است. لطفا پس از مطالعه توضیحات حتما تصاویر را نیز بررسی مشاهده بفرمایید تا درک بهتری از عملیات داشته باشید. این آموزش بصورت رایگان منتظر شده و لینک دانلود برنامه نیز در مرحله اول آموزش خدمت شما ارائه شده است. دقت کنید که آموزش ضبط شده با فایل دیاگ کالا تست شده است. ما فایلهای ارائه شده توسط دیگر فروشندگان را تایید یا رد نمیکنیم اما آگاه نیستیم که آیا با همین فرآیند نصب و فعالسازی میشوند یا خیر.

مرحله اول: خرید و دانلود فایل نرم افزار

برای شروع به نصب ابتدا نیاز است که شما فایل نصبی را روی سیستم خود داشته باشید. از لینک سبز رنگ که در ادامه قرارگرفته میتوانید برای تهیه فایل نصبی استفاده کنید و از لینک آبی رنگ میتوانید آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا را مشاهده بفرمایید.

لینک خرید و دانلود AutoCom 2020.23

آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا

مرحله دوم: فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید

فایل دانلود شده از دیاگ کالا را از حالت فشرده خارج کنید. برای اینکار روی فایل راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید. این فرآیند کمی زمان خواهد برد پس از استخراج یک پوشه همنام با فایل فشرده روی دسکتاپ شما ایجاد میشود که حاولی فایل های نصبی است.

فایل دانلود شده از دیاگ کالا را با راست کلیک و WinRAR از حالت فشرده خارج کنیدمرحله سوم: اجرای فایل نصبی

وارد پوشه استخراج شده بشوید در اینجا فایلی با نام AutoCom با آیکون آبی رنگ وجود دارد که لانچر نصب نرم افزار اتوکام است. روی فایل راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا اجرا شود.

وارد پوشه حاوی فایلهای نصبی شده و فایل نصبی اتوکام را اجرا کنیدمرحله چهارم: پذیرش قوانین استفاده از اتوکام

در اولین مرحله قوانین مربوط به بهره برداری و استفاده از نرم افزار اتوکام برای شما نمایش داده میشود. تیک گزینه I Accept the agreement را زده و روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی برویم.

توافق نامه لایسنس مربوط به برنامه را تایید کنیدمرحله پنجم: ثبت رمز برای نصب اتوکام روی ویندوز

در دومین مرحله نرم افزار از شما یک رمز برای ادامه فرآیند نصب میخواهد. این رمز معادل ThankYou میباشد. دقت بفرمایید که حروف کوچک و بزرگ در رمز مهم است.

رمز نصب نرم افزار را وارد کنید. این رمز برای نرم افزار اتوکام معادل ThankYou استمرحله ششم: مشخص کردن محل نصب اتوکام

در سومین پنجره از محیط نصب اتوکام از شما خواسته شده تا مسیری را برای نصب برنامه مشخص کنید. بصورت پیشفرض برنامه یک مسیر پیشفرض را در نظر میگیرد و ما پیشنهاد میکنیم که مسیر پیشفرض نصب اتوکام را تغییر ندهید تا در مراحل بعدی با مشکلات احتمالی مواجه نشوید.

محل نصب نرم افزار را روی سیستم مشخص کنید پیشنهاد میکنیم اجازه بدهید برنامه در مسیر نصبی پیشفرض نصب شود تا در مراحل بعدی به مشکل نخوریدمرحله هفتم: اتوکام آماده انتقال فایلهاست

در اینجا اعلام شده که برنامه آماده است برای انتقال فایلهای نصبی روی سیستم و انجام فرآیند نصب، در صورتی که از تنظیمات ثبت شده در مراحل قبلی مطمئن هستید روی Install کلیک کنید.

در اینجا پیغامی به شما نمایش داده شده که اعلام میکند اتوکام آماده نصب است اگر از تنظیمات ارائه شده در مراحل قبلی مطمئن هستید روی Install کلیک کنید.مرحله هشتم: نصب ویژوال C++ برای اجرای اتوکام (شامل دو تصویر)

در میانه انتقال فایلها و نصب برنامه پیغامی به شما نمایش داده میشود که اعلام میکند قرار است ویژوال C++ روی سیستم شما نصب شود.

تصویر اول: تیک مربوط به I here read and accept the license terms را زده و روی دکمه Install کلیک کنید. دقت بفرمایید که اتصال سیستم با اینترنت برقرار باشد. 

تیک دوم: در اینجا اعلام شده که Visual C++ با موفقیت انجام شده. روی Finish کلیک کنید تا ادامه فرآیند نصب اتوکام را پیگیری کنیم.

در هنگام نصب مایکروسافت ویژوال سی پلاس پلاس باید نصب شود. تیک مربوطه را زده و روی Install کلیک کنید

پایان نصب Visual C PlusPlus برای راه اندازی AutoCom روی ویندوزمرحله نهم: نصب SQL Server برای راه اندازی اتوکام(شامل چهار تصویر)

نرم افزار اتوکام از پایگاه داده SQL Server Compact برای ذخیره سازی و دسته بندی داده ها استفاده میکند. در میانه فرآیند نصب پیغامی برای نصب پایگاه داده به شما نمایش داده میشود. مراحل و تصاویر در ادامه درج شده لطفا بصورت مرحله به مرحله پیش بروید.

  1. تصویر اول: در اینجا اعلام شده که قرار است SQL Server Compact روی سیستم شما نصب بشود روی گزینه Next کلیک کنید.
  2. تصویر دوم: قوانین مربوط به نصب SQL نمایش داده شده است. تیک گزینه I accept را زده و روی Next کلیک کنید.
  3. تصویر سوم: در اینجا اعلام شده که همه چیز برای شروع فرآیند نصب آماده است روی Install کلیک کنید تا نصب پایگاه داده شروع شود.
  4. تصویر چهارم: اعلام شده که نصب پایگاه داده اتوکام به پایان رسیده است روی Finish کلیک کنید تا به سراغ ادامه آموزش برویم.

قرار است SQL Server Compact نسخه 4 بعنوان پایگاه داده اتوکام روی سیستم شما نصب شود روی NExt کلیک کنید.پذیرش قوانین و مقررات مربوط به نصب پایگاه داده اس کیو ال را بپذیریدپایگاه داده SQL آماده نصب است روی گزینه Install کلیک کنید تا فرآیند نصب شروع شود.نصب پایگاه داده به پایان رسید روی Finish کلیک کنید تا به سراغ ادمه آموزش برویم

مرحله دهم: نصب درایور اتوکام ( شامل دو تصویر)

پس از چند لحظه دوباره یک پنجره جانبی برای نصب روی صفحه شما نمایش داده میشود که مربوط به نصب درایور است. مراحل و تصاویر در ادامه توضیح داده شده است.

  1. تصویر اول: روی Next کلیک کنید تا نصب درایور اتوکام شروع شود.
  2. تصویر دوم: روی Finish کلیک کنید تا پنجره نصب درایور بسته شده و به سراغ ادامه نصب برویم.

برای شروع نصب درایور اتوکام روی Next کلیک کنیدپس از اینکه نصب درایور به پایان رسید روی Finish کلیک کنید تا ادامه نصب اتوکام را پیگیری کنیممرحله یازدهم: پایان نصب اتوکام

حال پنجره ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده میشود که اعلام کرده نصب نرم افزار اتوکام 2020.23 روی سیستم شما با موفقیت به پایان رسیده است. روی دکمه Finish کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

پایان نصب اتوکام روی Finish کلیک کنید تا پنجره نصبی بسته شودمرحله دوازدهم: اجرای فایل فعالساز اتوکام (شامل سه تصویر)

تااینجای کار شما عملیات نصب نرم افزار را به پایان رسانده اید اما در این لحظه برنامه قابل استفاده نیست چون باید اقدام به فعالسازی اتوکام کنید. برای فعالسازی ابتدا نیاز است که خود برنامه فعالساز، فعال شود تا بتوان از آن برای ک.ر.ک کردن اتوکام استفاده نمود. مراحل و تصاویر به ترتیب در ادامه توضیح داده شده اند:

  1. تصویر اول: وارد پوشه حاوی فایلهای نصبی بشوید در اینجا یک فایل بنام GanPower وجود دارد، روی آن راست کلیک کرده و گزینه Extract to را از منوی WinRAR انتخاب کنید تا فایل استخراج بشود.
  2. تصویر دوم: اتصال سیستم را از اینترنت قطع کرده و تاریخ را بصورت دستی روی 13/12/2021 تنظیم کنید تا امکان راه اندازی فعالساز فرآهم باشد.
  3. تصویر سوم: پس از اینکه تاریخ را تنظیم کردید وارد پوشه GanPower شده و فایل فعالساز را اجرا کنید.

وارد فایل نصبی شده و پوشه فعالساز را از حالت فشرده خارج کنیدبرای اجرای فعالساز اتوکام نیاز است که تاریخ سیستم را روی 13/12/2021 تنظیم کنید. اتصال اینترنت را قطع کرده و تاریخ را بصورت دستی تغییر دهیدوارد پوشه GanPower شده و بصورت ادمین فایل فعالساز را اجرا کنیدمرحله سینزدهم: فعالسازیه فعالساز

تصویر اول: پس از اجرا شدن Super Activator 2020.23 فایل متنی در همان پوشه با نام keygen Activition  وجود دارد را باز کرده و کد ارائه شده را در بخش Enter activation code وارد کرده و روی دکمه رجیستر کلیک کنید.

پس از اجرا شدن فعالساز کد را در فعالساز قرارداده و روی Register کلیک کنیدمرحله چهاردهم: فعال کردن نرم افزار اتوکام (شامل شش تصویر)

تصویر اول: روی آیکون اتوکام که الان روی دسکتاپ شماست کلیک کنید تا برنامه اجرا شود. دقت کنید فرقی نمیکند که نسخه ماشین های سبک یا سنگین را اجرا میکنید.

تصویر دوم: در اولین مرحله زمانی که برنامه اجرا میشود از شما یک ایمیل میخواهد. ایمیل خودرا ثبت کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.

تصویر سوم: در پنجره جدید از اتوکام یک کد با عنوان System Identification ارائه شده است. این کد را کپی کرده و در برنامه فعالساز در بخش System ID قرار دهید.

تصویر چهارم: روی گزینه Export FileActivation.XML کلیک کنید و فایل ارائه شده را روی دسکتاپ خود ذخیره کنید. سپس در برنامه فعالساز روی File کلیک کرده و فایلی را که الان روی دسکتاپ ذخیره کردید به آن معرفی کنید.

تصویر پنجم: کد تولید شده توسط نرم افزار فعالساز را کپی کرده و در نرم افزار اتوکام قراردهید.

تصویر ششم:پس از ثبت کد فعالسازی در نرم افزار اتوکام روی دکمه Activate کلیک کنید. پس از این برنامه آماده اجراست. کلیه نرم افزارهای باز را ببندید و روی آیکون اتوکام دوبار کلیک کنید تا اجرا شود.

نرم افزار اتوکام که آیکون آن روی دسکتاپ شماست را اجرا کنیددر پنجره باز شدهایمیل خودرا وارد کنید و روی دکمه تایید کلیک کنید تا به مرحله بعدی برویمدر صفحه باز شده شناسه سخت افزاری سیستم را کپی کرده و در نرم افزار فعالساز قرار دهیدروی دکمه Export FileActivation را زده و فایل را روی دسکتاپ ذخیره کنیددر پنجره فعالساز روی فیلد فایل کلیک کنید و فایل فعالساز را از روی دسکتاپ در آن وارد کنید تا کد فعالسازی اتوکام برای شما تولید شودکد تولید شده در پنجره نرم افزار اتوکام قرارداده ودکمه تایید را بزنید. سپس میتوانید فعالساز و اتوکام را ببندید. حالا اتوکام آماده اجرا و استفاده استتبریک شما نصب و راه اندازی اتوکام نسخه 2020.23 برای ماشین های سبک و سنگین را با موفقیت روی سیستم خود نصب و راه اندازی کرده اید. اگر با آموزش متنی و تصویری دچار سردرگمی شدید در ادامه همین صفحه میتوانید از آموزش ویدئویی استفاده کنید تا جزئیات بیشتری از فرآیند آموزش در اختیار شما قرار بگیرد. در نهایت اگر شما نتوانستید برنامه را به درستی نصب کنید میتوانید از طریق تماس تلفنی با دیاگ کالا اقدام به رزرو یک نوبت برای ارائه خدمات نرم افزاری کنید.


آموزش ویدئویی نصب برنامه Autocom نسخه 2020.23 روی ویندوز :


امیدواریم آموزش نصب نرم افزار AutoCom 2020.23 که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی مخصوص تعمیر انواع ماشین روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص هستید پیشنهاد میکنیم این موارد را بررسی بفرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید.

سریعترین روش تماس با پشتیبانی دیاگ کالا از طریق شماره موبایل : 09128861429

محصولات مرتبط
10,000,000ریال
(1)

نرم افزار اتوکام یک نرم افزار مولتی برند برای عیب یابی و رفع مشکلات خودرو سواری و سنگین میباشد که با دستگاه های دیاگ مختلف سازگاری دارد. این برنامه بعنوان یک بسته قدرتمند برای تعمیرکار ها و تکنسین های خودرو ارائه شده که تقریبا تمام عملیات و عملگرهای دیاگ را مورد پوشش خود قرار داده و دارای محیطی کاربر پسند است که باعث میشود هر فردی با کمی شناخت نسب به عیب یابی خودرو بتواند از آن استفاده کند. auto com یک برنامه بروز است که توسط انجمن مهندسین و طراحان خودرو در نیویورک آمریکا بعنوان یک رابط استاندارد برای انواع دیاگ و جهت اتصال به انواع برند های خودرو مورد تایید قرار گرفته.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

هشدار:

در مورد این نرم افزار نمونه هایی با ورژن های 2022 و 2021 در اینترنت منتشر شده که همگی فیک بوده و شامل اینترفیس های جعلی میباشند که بصورت دستی آماده شده، ورژن اصلی نرم افزار که 2021.11 میباشد که در دیاگ کالا درحال مشاهده هستید. همینطور آخرین نسخه برنامه با ورژن نامبر 2020.23 نیز در سایت قرار گرفته. دقت بفرمایید که شما براحتی با کپی کردن فایل x.sdf به همین نسخه میتوانید ورژن آن را مشابه موارد جعلی در اینترنت کرده و اصطلاحا از نرم افزار با اینترفیس جدید استفاده کنید. دیاگ کالا اعلام میدارد که طبق اطلاعات مندرج روی سایت شرکت توسعه دهنده اتوکام هیچ ورژن جدیدی با مدل پایه 2022 و 2023 منتشر نشده و آخرین نمونه از ورژن پایه که در سال 2023 منتشر شده با کد 2020.23 منتشر شده است.

برای مطالعه اطلاعات تکمیلی لطفا بخش توضیحات را در همین صفحه مشاهده بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

نرم افزار دلفتی یک برنامه با قابلیت انجام عیب یابی برای خودروهای سواری و سنگین میباشد که توسط شرکت delphi technologies به بازار در سال 2014 عرضه شده و آخرین بروز رسانی این برنامه در سال 2023 اعمال شده است. دلفی شامل دو نسخه میباشد که با نام های CarMax و HeavyDuty شناخته میشوند. مورد اول مربوط به خودروهای سواری و دومی مخصوص خودروهای سنگین است. دلفی با وجود اینکه یک برنامه تازه وارد به دنیای عیب یابی خودرو محسوب میشود ولی طرفداران بسیاری پیدا کرده چراکه بسیار دقیق عمل میکند و کار با آن ساده است. همینطور سازگاری بالایی با پروتکل های انتقال داده و برندهای خودرو سازی مختلف دارد. دلفی دستگاه دیاگ مخصوص به خودرا دارد که با پیشوند های DS شناخته میشوند.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر در مورد نرم افزار دلفی خودروهای سواری یا نرم افزار دلفی خودرو های سنگین بخش توضیحات در همین صفحه را مطالعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
180,000,000ریال
(1)

دیاگ DELPHI DS1503 یکی از محبوب ترین دیاگ های مولتی برند روز دنیا می باشد که قابلیت و توانایی عیب یابی اکثر خودرو های سواری و سنگین روز دنیا را دارد. دیاگ DELPHI با دو برنامه مجزا و طبقه بندی شده برای ماشین های سواری و سنگین به نام های DS150E Car و DELPHI DS150E Truck کار می کند. اتصال به لپ تاپ دیاگ مولتی برند دلفی از طریق کابل USB و بلوتوث انجام می پذیرد . این برنامه روی اکثر ویندوز ها قابل نصب است و حداقل کانفیگ سخت افزاری را برای اجرا نیاز دارد . 

افزودن به سبد خرید
875,000,000ریال
(2)

دیاگ HD 3 مولتی برند سنگین لانچ جهت عیب یابی انواع خودرو های سنگین لانچ مورد استفاده قرار میگیرد، شرکت معتبر Launch پس از سالها تولید دستگاه های عیب یاب، در سال 2019 این محصول را با بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا عرضه کرد . از نظر کیفیت و سرعت ارتباط جز یکی از برترین دستگاه های مولتی برند در دنیا محسوب می شود . دستگاه عیب یاب لانچ HD III توانایی عیب یابی انواع خودرو های سنگین آمریکایی، اروپایی، آسایی و چینی را دارد . دستگاه HD 3 به صورت بی سیم به خودرو متصل میشود . تعمیرکاران با داشتن این دستگاه می توانند یونیت های خودرو های سنگین را بدون نقص و به صورت کامل تنظیم و عیب یابی نماید .

برای مشخصات و ویژگی های بیشتر در مورد دیاگ HD 3 لانچ میتوانید بخش توضیحات را مطالعه بفرمایید

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم