دیاگ خودرو با موبایل

نوشته شده در تاریخ1402-02-17 توسط 158
دوست داشتن2

سوالات متداول شما در مورد دیاگ خودرو با موبایل

  • میشود ماشین را با موبایل دیاگ زد؟
  • دیاگ زدن خودرو با موبایل چطور است؟
  • نرم افزارهای دیاگ زدن خودرو با موبایل؟
  • دستگاه دیاگ برای دیاگ زدن با موبایل؟
  • دستگاه دیاگ شخصی مناسب است؟
  • با چه نرم افزار هایی میتوانیم خودرو را با موبایل دیاگ بزنیم؟
  • برای خرید برنامه دیاگ خودرو با موبایل باید چیکار کنیم؟
  • بهترین دستگاه دیاگ برای دیاگ خودرو با موبایل چیست؟

در این مقاله به تمامی سوالات شما درباره دیاگ خودرو با موبایل پاسخ داده خواهد شد. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در انتهای همین پست میتوانید مقالات مرتبط با دیاگ خودرو ، پروگرامر ECU ، نرم افزار دیاگ و دیاگ چیست را مطالعه بفرمایید.

دیاگ خودرو با موبایل

آیا میتوان با موبایل خودرو را عیب یابی کرد؟ بله، میتوانید خودرو خود را با موبایل عیب یابی کنید. 

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دیاگ دیگر برای دسترسی به ECU خودرو نیاز به دیاگ تخصصی و مکانیک ح-رفه ای ندارید بلکه میتوانید از دیاگ خودرو با گوشی استفاده کنید.

برای دیاگ خودرو با موبایل شما نیاز به یک کانکتور OBD2 و یک نرم افزار عیب یابی برای تلفن همراه خود دارید تا بتوانید به اطلاعات ECU خودرو خود دسترسی داشته باشید.

کانکتور های OBD 2 بسته به نوع و کیفیت سخت افزار دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت دیاگ خودرو باموبایل میتواند از 4 الی 20 میلیون تومان متفاوت باشد.

در کنار یک کانکتور OBD2 شما نیاز به یک نرم افزار بر روی تلفن همراه خود میباشید. نرم افزار های عیب یابی خودرو بر روی موبایل عموما برای اندروید عرضه شده اند. در ادامه مقاله به معرفی و توضیح نرم افزار دیاگ خودرو بر روی موبایل میپردازیم، اما میتوانید معرفی نرم افزار دیاگ را به صورت کامل با کلیک بر روی نرم افزار دیاگ  مطالعه بفرمایید.

نرم افزار دیاگ خودرو با موبایل عموما برای سیستم عامل اندروید منتشر شده اند و با یک جستجو در گوگل و یا فروشگاه های دانلود نرم افزار این سیستم عامل میتوانید بعضی از آنها را به همراه ویژگی ببینید. توضیح کوتاهی راجب هرکدام به شما میدهیم.

نرم افزار Car Scanner ELM ، نرم افزار دیاگ خودرو با موبایل میباشد که با یک کانکتور OBD2 مخصوص به خود میتواند به خودرو متصل شده و اطلاعات ECU را برای شما بخواند.

لینک صفحه دانلود نرم افزار رایکار

دانلود مستقیم نرم افزار رایکار

نرم افزار رایکار از جمله نرم افزار های دیاگ خودرو با موبایل میباشد که میتواند به وسیله آن اطلاعات ECU را خوانده کد های خزا را مشاهده و پاک کنید.

دانلود مستقیم نرم افزار رایکار

Diag Scan pro یکی دیگر از نرم افزار های شناخته شده برای دیاگ خودرو با موبایل میباشد. 

لینک صفحه دانلود نرم افزاررایکار

دانلود مستقیم نرم افزار رایکار

از تمام این نرم افزار ها میتوان برای خودرو های ایرانی و خارجی استفاده کرد ( البته شاید روی بعضی از خودرو های خارجی جوابگو نباشد)

و در آخر پیشنهاد ما نرم افزار دیاگزون پرو میباشد که با پشتیبانی از بیش از 250 برند خودرو ایرانی خارجی توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین مشتریان ما داشته باشد. برای استفاده از این نرم افزار نیز مانند تمامی نرم افزار های دیاگ نیاز به یک کانکتور لانچ (ترجیحا سری ایزی دیاگ) خواهید داشت.

برای به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد نرم افزار دیاگزون پرو کافی است بر روی همین متن کلیک کنید.

اگر مکانیک خودرو هستید و کار های تخصصی بر روی خودرو انجام میدهید( تعریف سوییچ ، برنامه نویسی ECU و ...) شما باید برای هر برند دستگاه جداگانه ای با نرم افزار های تخصصی آن برند را تهیه کنید که عموما بر روی ویندوز قابل نصب هستند. 

اگر مکانیک هستید و فقط برای عیب یابی و خواندن کد خطا و پاک کردن آن ها میخواهید دستگاهی برای خودتان تهیه کنید پیشنهاد ما ایزی دیاگ میباشد. ( برای دیدن تمامی ایزی دیاگ های روز دنیا در بازار ایران بر روی این متن کلیک کنید.)

برای کارشناسی خودرو یا استفاده شخصی نیز میتوانید از دیاگ خودرو با موبایل استفاده کنید.

این مقاله در حال آپدیت میباشد...

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم