آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SPI2 پرکینز

نوشته شده در تاریخ1402-07-19 توسط 138
دوست داشتن0

مقدمه نصب و فعالسازی SPI2 نسخه 2018A روی ویندزو:

ای پی آی دو در حقیقت کاتالوگ قطعات و خدمات کامینز است که در بخشهای مختلف صنعت خودرو سازی یا ماشین آلات صنعتی و راه سازی بکار گرفته شده. این برنامه در شناسایی قطعات، وضعیت مونتاژ و دمونتاژ به تکنسین کمک میکند. خلاصه کلام یک ابزار بسیار کاربردی برای تکنسین متخصص کامینز یا شرکتهای فعال در زمینه عرضه و فروش قطعات کامینز است. در مقاله پیش رو قصد داریم فرآیند نصب و راه اندازی نرم افزار SPI 2 را روی ویندوز باهم پیش ببریم. در مقاله پیش رو ما برنامه SPI2 را روی ویندوز 10 نصب و راه اندازی میکنیم، همینطور عملیات فعالسازی و افزودن متا فایل هارا نیز انجام میدهیم تا شما با مشاهده این آموزش بتوانید از کلیه امکانات اینسایت استفاده کنید. لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید و در صورت امکان پیشنهادات خود برای بهینه سازی آموزش را برای ما ارسال بفرمایید.


پیش نیازها برای نصب و راه اندازی SPI2 2018A:

  • حداقل رم مورد نیاز : 4 گیگابایت
  • حداقل فضای هارد مورد نیاز : 30 گیگابایت
  • سیستم عامل : ویندوز های 7 و 8.1و 10و 11 شامل نسخه های 32 و 64 بیتی
  • پردازنده: حداقل نیاز به Core I3 با توان پردازش 1.6 Ghz و بالاتر
  • حداقل رزولوشن: 1280*1024
  • فرمت فایل : exe (برای سیستم عامل ویندوز)
  • قابلیت نصب روی موبایل : ندارد
  • نرم افزارهای visual c++ و directX باید روی سیستم نصب شده باشد
  • نیاز به درایور اختصاصی : ندارد (درایور های مورد نیاز برنامه در فایل نصبی به شما ارائه میشود. شما فقط باید از نصب بودن درایور های پایه روی سیستم مطمئن شوید.)

.


نصب برنامه SPI2 چقدر زمان میبرد؟

برای ضبط آموزش زمانی در حدود 10 دقیقه صرف شد تا ما یکبار برنامه SPI2 را روی سیستم خود نصب و راه اندازی کنید. نصب نرم افزار SPI2 دارای سختی و پیچیدگی خاصی نیست ولی زمان نصب با سرعت عمل شما  سرعت پردازش سیستمتان مستقیما در اتباط است.

آیا نرم افزار SPI2 نیاز به فعالسازی دارد؟

بله برای اجرای برنامه SPI2 باید اقدام به ثبت یک لایسنس معتبر کنید. فرآیند فعالسازی در طول آموزش بصورت کامل توضیح داده شده است.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی برنامه SPI2 ؟

نرم افزار WinRAR باید از قبل روی سیستم شما نصب باشد.

نرم افزار Power ISO باید از قبل روی سیستم شما نصب باشد.

.


آموزش متنی و تصویری برای نصب و راه اندازی برنامه SPI2 نسخه 2018A:

در ادامه آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار اس پی آی را مشاهده میکنید. این آموزش در بخش اول بصورت متنی و تصویری خدمت شما ارائه شده است و در ادامه میتوانید ویدئوی کامل آموزش را نیز مشاهده بفرمایید تا اطلاعات دقیقتری از فرآیند نصب و راه اندازی بدست بیاورید. نصب برنامه SPI 2 با پیچیدگی خاصی همراه نیست اما تاکید میکنیم که کلیه مراحل آموزش را به دقت مشاهده کرده و دقیقا منطبق با آموزش پیش بروید. در آخر باید ذکر کنیم که آموزش پیش رو بر اساس فایل ارائه شده توسط دیاگ کالا ضبط شده و ما اطلاعای نداریم که فایل های ارائه شده توسط دیگر فروشندگان نیز با همین فرآیند قابل استفاده است یا خیر.

مرحله اول: خرید و دانلود نرم افزار SPI2

برای شروع به نصب ابتدا نیاز است که شما فایل نصبی را روی سیستم خود داشته باشید. از لینک سبز رنگ که در ادامه قرار گرفته میتوانید برای تهیه فایل نصبی استفاده کنید و از لینک آبی میتوانید آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا را مشاهده بفرمایید. دقت کنید که لینک های دانلود دیاگ کالا اتوماتیک بوده و پس از خرید دسترسی شما برای دانلود فایل نرم افزار باز میشود.

لینک خرید و دانلود SPI2

لینک آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا

مرحله دوم: غیر فعالسازی فایروال سیستم برای حفاظ از فعالساز نرم افزار

پیش از شروع نصب نیاز است که سیستم فایروال ویندوز را غیرفعال کنید تا از پاک شدن خودکارفایلهای فعالسازی جلوگیری شود. برای اینکار نرم افزار Defender Control را از سایت Soft98 دانلود کرده و مطابق پس از بازکردن برنامه مطابق تصویر زیر روی گزینه اول (Disable Windows Defender) کلیک کرده و چند لحظه صبر کنید تا سامانه های امنیتی غیرفعال شوند.

مرحله سوم: استخراج فایل دانلود شده

فایلی که از دیاگ کالا دانلود میکنید بصورت فشرده در اختار شما قرار میگیرد. روی فایل دانلود شده راست کلیک کنید و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کند.  کمی صبر کنید تا عملیات استخراج به پایان برسد.

کمی صبر کنید تا عملیات استخراج به پایان برسد.مرحله چهارم: نصب SPI2 روی سیستم (شامل یازده تصویر)

تصویر اول : وارد پوشه استخراج شده بشوید. در اینجا یک فایل بنام Image وجود دارد روی این فایل راست کلیک کرده و با استفاده از نرم افزار Power ISO فایل را Mount (درایور مجازی سازی از فایل) کنید تا قابل استفاده باشد. در صورتی که از ویندوز 10 یا بالاتر استفاده میکنید فقط دوبار روی فایل کلیک کنید تا بصورت خودکار Mount شده و باز شود.در ویندوزهای قدیمیتر باید عملیات را حتما دستی انجام دهید.

روی فایل کلیک کنید تا بصورت خودکار Mount شده و باز شود.در ویندوزهای قدیمیتر باید عملیات را حتما دستی انجام دهید.تصویر دوم : وارد درایور مجازی که ایجاد کردید بشوید در اینجا دنبال فایلی بنام AutoStart بگردید. روی این فایل راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا فایل اجرا شود.

وارد درایور مجازی شده و  فایل Auto Start را اجرا کنیدتصویر سوم: در پنجره باز شده زبان مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Install catalogue کلیک کنید. دقت کنید که برنامه SPI2 از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند.

زبان را انتخاب کرده و روی Install Catalogue کلیک کنیدتصویر چهارم : در این بخش بابت ورود به نصب SPI2به شما خوشامدگویی شده و تعدادی از نکات مهم به شما خوشزد شده است. روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

به نصب SPI2 خوشامدید روی Next کلیک کنیدتصویر پنجم: حال از شما خواسته شده که قوانین نصب و بهره برداری از برنامه SPI2را بپذیرید. روی دکمه Confirm کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

روی Confirm کلیک کنید تا قواین را پذیرفته و به مرحله بعدی برویدتصویر ششم: نوبت به مسیر نصب میرسد. در اینجا شما باید یک مسیر را برای نصب برنامه مشخص کنید. قویا پیشنهاد میکنیم که اجازه بدهید تا برنامه در مسیر پیشفرضش نصب شود و بدون تغییر در مسیر مشخص شده توسط سیستم روی Next کلیک کنید.

مسیر مناسب برای نصب SPI2 را مشخص کرده و روی Next کلیک کنیدتصویر هفتم : در اینجا سیستم درایور مجازی شمارا تشخیص داده و اطلاعات مورد نیاز را در درایور مجازی پیدا کرده است. روی Next کلیک کنید تا به مراحل بعدی هدای شوید.

روی next کلیک کنیدتصویر هشتم : مشخصات تنظیماتی که در مراحل قبلی ثبت کرده اید در اینجا به شما نمایش داده شده است. در صورت تمایل شما میتوانید نصب را دوباره شروع کنید تا تنظیمات جدیدی را برای برنامه ثبت بفرمایید. در غیر اینصورت روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

تایید تنظیمات ثبت شده در نرم افزار SPI2

تصویرنهم : در  اینجا مسیر مورد نظر برای نصب SPI2 به شما نمایش داده شده است. درایو انتخاب شده باید حداقل 10 گیگ فضای خالی داشته باشد. روی دکمه Start کلیک کنید تا نصب برنامه روی سیستم شما شروع شود. همینطور صبور باشید تا فرآیند نصب به پایان برسد، زمان مورد نیاز برای پایان نصب با توان پردازش سیستم شما در ارتباط است.

درایو انتخاب شده باید حداقل 10 گیگ فضای خالی داشته باشد. پس از انجام تنظیمات روی Start کلیک کنید.

تصویر دهم: پس از اینکه نصب اولیه برنامه به پایان رسید پنجره ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده میشود. در اینجا برنامه های جانبی که برای اجرای نرم افزار spi2 نیاز دارید به شما اعلام شده است. تیک برنامه های جانبی زده شده است و تعداد این برنامه ها روی هر سیستم میتواند متفاوت باشد. روی دکمه Start کلیک کنید تا نصب این برنامه های جانبی نیز شروع شود.

نصب نرم افزار های جانبی برای اجرای برنامه SPI2 با زدن کلید Start روی سیستم شما شروع خواهد شدتصویر یازدهم : پس از چند لحظه پیغامی مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده میشود که اعلام کرده نصب نرم افزارهای جانبی برای راه اندازی SPI2 روی سیستم شما موفقیت آمیز بوده است. در صورتی که مشاهده کردید موردی به رنگ قرمز نمایش داده شده اقدام به نصب دستی آن نرم افزار بکنید. در این پنجره روی Close کلیک کنید تا به سراغ مراحل بعدی برویم.

پیغام پایان نصب موفقیت آمیز نصب SPI2 روی سیستم روی گزینه Close کلیک کنید.مرحله پنجم: لایسنس و فعالسازی نرم افزار SPI2

نیاز است که شما اقدام به ثبت لایسنس برای SPI2بکنید. پس از اینکه از محیط نصب برنامه خارج میشوید یکبار برنامه بصورت خودکار اجرا میشود ولی از آنجایی که فعال شده خطای زیر به شما نمایش داده خواهد شد. برای رفع این خطا با ما همراه باشید تا در ادامه آموزش عملیات فعالسازی SPI2 را انجام دهیم.

مشاهده پیغام فعال نبودن برنامه. روی OK کلیک کنیدتصویر اول : به پوشه حاوی فایل های نصبی بروید و وارد پوشه کرک شوید. در پوشه کرک یک پوشه دیگر بنام Patch File وجود دارد. وارد این پوشه بشوید.

در پوشه کرک که در محل فایل های نصبی برنامه قرار دارد وارد بخش Patch File بشوید.تصویر دوم : در پوشه پچ فایل یک فایل بنام ETK وجود دارد که در تصویر زیر به آن اشاره شده است. این فایل را کپی کرده و در محل نصب برنامه SPI2 قرار دهید. برای پیدا کردن محل نصب برنامه روی آیکون نرم افزار که الان روی دسکتاپ شماست راست کلیک کرده و از گزینه Properties گزینه Open File Location را بزنید تا به محل نصب برنامه هدایت شوید.

در پوشه پچ فایل یک فایل بنام ETK وجود دارد. این فایل را کپی کنیدتصویر سوم : به پوشه Crack برگردید و فایل SEKeygen را اجرا کنید. برای اجرای فایل روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید.

در پوشه کرک یک فایل بنام SEKeygen وجود دارد که باید آنرا اجرا کنیدتصویر چهارم : یکبار روی آیکون نرم افزار که در دسکتاپ شما نمایش داده شده است کلیک کنید. اینکار باعث میشود شناسه سخت افزاری شما استخراج شده و بصورت خودکار در کلیپ بورد شما ذخیره شود.

روی آیکون برنامه دوبار کلیک کنید تا شناسه سخت افزاری سیستم استخراج شود

تصویر پنجم: در پنجره SEKeygen تیک مربوط به گزینه Lock Harware ID را بزنید و شناسه سخت افزاری را در فیلد Hardware ID قرار دهید.

درج HWID در فیلد مربوطه در نرم افزار کلید سازتصویر ششم : کمی پایین تر در برنامه SEKeygen تیک مربوط به گزینه Lock Expiration Date را بزنید و تاریخ را روی یک یا دوسال آینده تنظیم کنید. سپس روی دکمه Generate کلیک کنید تا کلید فعالسازی نرم افزار SPI2 برای شما تولید شود.

تاریخ انقضای لایسنس را تنظیم کنید و در نهایت روی گزینه Generate کلیک کنیدتصویر هفتم : پس از چند ثانیه که روی گزینه Generate کلیک کردید یک فایل بنام Etk.key در همان پوشه در کنار SEKeygen ایجاد میشود این فایل را نیز کپی کرده و در محل نصب نرم افزار SPI2 جایگذاری کنید.

فایل کلی ایجاد شده با نام ETK.Key را کپی کرده و در محل نصب نرم افزار قرار دهید.تصویر هشتم : حالا روی آیکون نرم افزار که در دسکتاپ شما قرار دارد دوبار کلیک کنید و کمی صبر کنید تا فرم افزار اجرا شود.

نرم افزار SPI2 را با دوبار کلیک اجرا و تست کنید

تبریک شما فرآیند نصب و فعالسازی SPI2 2018A را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. ممکن است آموزش متنی کمی برای شما گیج کننده باشد، در این صورت میتوانید در ادامه همین صفحه از ویدئوی آموزشی که برای شما قرار گرفته استفاده کنید تا جزئیات بیشتری از عملیات نصب برای شما نمایش داده شود.


آموزش ویدئویی نصب و راه اندازی SPI2 نسخه 2018A روی ویندوز با فعالسازی :


امیدواریم آموزش نصب نرم افزار SPI2 نسخه 2018A که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی مخصوص تعمیر انواع ماشین روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص هستید پیشنهاد میکنیم این موارد را بررسی بفرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید.

سریعترین روش تماس با پشتیبانی دیاگ کالا از طریق شماره موبایل : 09128861429

محصولات مرتبط
10,000,000ریال
(1)

نرم افزار SPI2 که مخفف Service and Part Information میباشد ارائه دهنده اطلاعات مرتبط با قطعات و خدمات پرکینز است که در ماشین آلات پرکینز استفاده شده اند. این نرم افزار به تکنسین در فرآیند شناسایی قطعه، تعویض قطعه، پیدا کردن مدل قطعه مورد نظر، ثبت سفارش قطعات، دسترسی به راهنمای تعمیرات و .... کمک میکند تا تکنسین بتواند با کسب اطلاعات کامل فرآیند تعمیر و نگهداری را با حداکثر سرعت و حداقل خطا انجام دهد.

نرم افزار SPI2 در یک نگاه:

  1. پشتیبانی ماشین آلات پرکینز از سری 100 تا 4000
  2. برنامه قابل اجرا روی ویندوز با حجم 5 گیگابایت
  3. آخرین بروزرسانی 2018
  4. مناطق تحت پوشش بین المللی (کلیه ماشین آلات در تمامی قاره ها)
  5. پشتیبانی از 12 ویژگی اصلی در بررسی مستندات و کاتالوگ قطعات
  6. دارای رابط کاربری ساده و بهینه سازی شده
  7. امکان دریافت خروجی و پرینت مستندات

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

آموزش نصب و فعالسازی نرم افزار SPI2 به صورت متنی، تصویری و ویدئویی

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

مجموعه ارائه شده شامل 112 فایل میباشد

آخرین تاریخ بروزرسانی 2023 - 1402 شمسی

فرمت فایل ها شامل exe و pdf و html و png است

برای مشاهده فایل ها به Acrobat Reader نیاز دارید

فایل های راهنمای عیب یابی کامینز با تصاویر سه بعدی

فایل های راهنمای کار با نرم افزار Calterm نیز وجود دارد

نقشه سیم کشی برق کلیه مدل ها

نقشه هیدرولیک کلیه مدل ها

فایل های راهنمای نگهداری برای مالک دستگاه

راهنمای کالیبراسیون

فایل های راهنمای مونتاژ و دمونتاژ قطعات همراه با راهنمای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

ّبرای مطالعه توضیحات بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید

افزودن به سبد خرید
10,000,000ریال
(1)

اینسایت نسخه 8.7 قابلیت عیب یابی و مولتی پلکسینگ برای انواع ماشین های هیبریدی کامینز را در خودجایی داده همینطور ویژگی های خاصی نظیر حفاظت از موتور در مقابل دما و فشار را ارائه میکند. درحال حاضر نسخه 8.7.0.86 کاملترین نسخه ارائه شده از اینسایت کامینز است که کلیه موتورها و ماشین آلات کامینز را پوشش داده و از تمام عملیات های عیب یابی و کالیبراسیون پشتیبانی میکند.

نسخه 8.7.0.86 اینسایت کامینز در یک نگاه:

  1. ارائه داده های پیشرفته جدید در مورد ECM
  2. ارائه ویژگی های حفاظت هوشمند از موتور در مقابل فشار و دما
  3. پشتیبانی از 6 محصول جدید
  4. پشتیبانی از محصولات هیبریدی کامینز
  5. ارائه پارامتر ها و مقادیر بیشتر از نسخه های قبلی
  6. انجام عملیات تست و رفع خطای دوز مایع اگزوز

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
8,000,000ریال
(1)

InPower یک ابزار سرویس و نگهداری مبتنی بر کامپیوتر است که برای بهینه‌سازی فعالیت‌های سرویس و نگهداری مرتبط با محصولات Cummings PowerCommand طراحی شده است. نرم افزار اینپاور یک کامپیوتر شخصی را به کنترل های PowerCommand مبتنی بر ریزپردازنده به صورت محلی یا از راه دور متصل می کند و به کاربران اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از تنظیمات، تست ها و فعالیت های تعمیر و نگهداری را انجام دهند.

نرم افزار Inpower در یک نگاه:

  1. انتقال داده قطعات مانیتور شده به سیستم
  2. امکان اتصال به نرم افزارهای شخص ثالث
  3. برنامه ریزی ورودی کلیه کنترل ها
  4. گزارش دهی از داده های مانیتور شده
  5. دارای تاریخچه تجهیزات، کدهای خطا و داده های مرتبط دیگر
  6. امکان شبیه سازی وضعیت خرابی

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مشاهده آموزش نصب و راه اندازی اینپاور کلیک کنید

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم