آموزش نصب نرم افزار Insite نسخه 8.3 روی ویندوز با فعالسازی

نوشته شده در تاریخ1402-07-17 توسط 125
دوست داشتن1

مقدمه نصب برنامه Insite 8.3 روی ویندوز :

اینسایت 8.3 از نسخه های پایه ارائه شده اینسایت در نسل 8 میباشد که به دلایلی هنوز کاربردی است. یکی از این دلایل وجود تاریخچه و سوابق کارکرد بسیاری از تکنسین ها روی ورژن 8.3 است که انتقال آن میتوانید خطراتی نظیر از دست رفت اطلاعات را در بر داشته باشد. از دست رفتن تاریخچه عملیات برای یک تکنسین متخصص میتواند مشکلات اساسی در پی داشته باشد، برای مثال شما با داشتن تاریخچه متوجه میشوید که سوابق تعمیر موتور یا ماشینی که روی آن درحال کارهستید شامل چه مواردی بودن و همین اطلاع از تاریخچه تعمیر در تصمیم گیری های آتی برای تعمیر یک موتور کامینز به شما کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه مقاله آموزشی نصب و راه اندازی اینسایت 8.3 را خدمت شما تکنسین محترم ارائه میکنیم. لازم به ذکر است که این مقاله شامل مرحله نصب برنامه، فعالسازی و ثبت لایسنس روی برنامه، اجرا و تست برنامه میباشد.

همینطور دقت بفرمایید که امکان نصب چند نسخه از Insite بصورت همزمان روی یک سیستم فراهم نیست و برای اینکار یا باید از ابزار master tool استفاده کرده و یا باید نسخه های قبلی را حذف کنید تا بتوانید نصب نسخه جدید را انجام دهید.


پیش نیازها برای نصب و راه اندازی اینسایت 8.3 :

  1. نسخه : 8.3 ( این آخرین نسخه اینسایت نیست و شما میتوانید نسخه های جدیدتر را از سایت دیاگ کالا دریافت کنید)
  2. دستگاه: کامپیوتر و لپتاپ های ویندوزی
  3. سیستم عامل: ویندوز 7 و 8 و 8.1 و 10 از انواع 32 و 64 بیتی
  4. پردازنده: انواع Athlon و Core و pentium که حداقل توان پردازش 1.8 گیگاهرتز را ارائه کنند
  5. حافظه موقت (رم) : حداقل نیاز به 4 گیگابایت رم دارید
  6. حافظه دائم(هارد) : حداقل نیاز به 30 گیگ حافظه خالی دارید ( این فضا بسته به متا فایل هایی که به برنامه اضافه میکنید میتواند تا 200 گیگ افزایش پیدا کند)
  7. تذکر: دقت کنید که درایور های سیستم و نرم افزار .Net FrameWork RunTime از قبل روی سیستم شما نصب شده باشد

نصب برنامه Cummins Insite 8.3 چقدر زمان میبرد؟

ما این برنامه را روی سیستمی با مشخصات متوسط(مندرج در بالا) در مدت زمان 30 دقیقه نصب و راه اندازی کردیم. زمان مورد نیاز برای نصب با توان پردازش سیستمی که از آن استفاده میکنیم و سرعت عمل شما ارتباط مستقیم دارد.

آیا نرم افزار اینسایت نسخه 8.3 نیاز به فعالسازی دارد؟

بله پس از نصب، نیاز است که عملیات فعالسازی و ثبت لایسنس را انجام دهید. قابل ذکر است که فرآیند فعالسازی نرم افزار نیز در آموزش توضیح داده شده است.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی برنامه Cummins Insite 8.3 ؟

  1. تاریخ سیستم باید روی 1/1/2020 تنظیم شود
  2. نمیتوانید چند نسخه مختلف از اینسایت را بدون استفاده از master toll بصورت همزمان روی سیستم داشته باشید
  3. ویندوز شما باید فعال شده باشد
  4. فایروال سیستم باید خاموش باشد تا فایل های فعالسازی را قرنطینه یا حذف نکند

آموزش متنی و تصویری برای نصب و راه اندازی برنامه Insite 8.3 روی ویندوز:

در ادامه آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار اینسایت نسخه 8.3 را مشاهده میکنید. این آموزش در بخش اول بصورت متنی و تصویری خدمت شما ارائه شده است و در ادامه میتوانید ویدئوی کامل آموزش را نیز مشاهده بفرمایید تا اطلاعات دقیقتری از فرآیند نصب و راه اندازی بدست بیاورید. نصب برنامه اینسایت با پیچیدگی های فراوانی همراه است از اینرو تاکید میکنیم که کلیه مراحل آموزش را به دقت مشاهده کرده و دقیقا منطبق با آموزش پیش بروید. در آخر باید ذکر کنیم که آموزش پیش رو بر اساس فایل ارائه شده توسط دیاگ کالا ضبط شده و ما اطلاعای نداریم که فایل های ارائه شده توسط دیگر فروشندگان نیز با همین فرآیند قابل استفاده است یا خیر. 

مرحله اول : خرید و دانلود اینسایت 8.3

برای شروع به نصب ابتدا نیاز است که شما فایل نصبی را روی سیستم خود داشته باشید. از لینک سبز رنگ که در ادامه قرار گرفته میتوانید برای تهیه فایل نصبی استفاده کنید و از لینک آبی میتوانید آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا را مشاهده بفرمایید. دقت کنید که لینک های دانلود دیاگ کالا اتوماتیک بوده و پس از خرید دسترسی شما برای دانلود فایل نرم افزار باز میشود.

لینک خرید و دانلود Insite 8.3

لینک آموزش خرید و دانلود نرم افزار از دیاگ کالا

مرحله دوم : غیر فعالسازی فایروال سیستم

پیش از شروع نصب نیاز است که سیستم فایروال ویندوز را غیرفعال کنید تا از پاک شدن خودکارفایلهای فعالسازی جلوگیری شود. برای اینکار نرم افزار Defender Control را از سایت Soft98 دانلود کرده و مطابق پس از بازکردن برنامه مطابق تصویر زیر روی گزینه اول (Disable Windows Defender) کلیک کرده و چند لحظه صبر کنید تا سامانه های امنیتی غیرفعال شوند.

مرحله سوم : استخراج فایل نصبی

فایل نصبی که از سرورهای دیاگ کالا دانلود میکنید بصورت فشرده در اختیار شما قرار میگیرد. برای استخراج فایل روی آن راست کلیک کرده و از منوی WinRAR گزینه Extract to را انتخاب کنید تا فرآیند استخراج شروع شود. کمی صبر کنید تا این عملیات به پایان رسیده و پوشه ای دقیقا با همان نام فایل فشرده روی صفحه شما ایجاد شود.

فایل دانلود شده را با نرم افزار WinRAR از حالت فشرده خارج کنید

مرحله چهارم: اجرای فایل نصبی اینسایت 8.3

وارد پوشه استخراج شده بشوید، در اینجا یک فایل بنام INSITE8.3.0v0 مشاهده میکنید. وارد این فایل بشوید و دنبال فایلی بنام AutoRun بگردید، فایل AutoRun را اجرا کنید برای اجرای این فایل روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید.

فایل autorun را در پوشه INSITE8.3.0v0 ارجا کنیدمرحله پنجم: دستور راه اندازی لانچر نصب اینسایت (شامل سه تصویر)

تصویر اول: پس از راه اندازی AutoRun پنجره ای مشابه تصویر زیر برای به نمایش درمیاید که حاوی بخش های مختلفی برای نصب اینسایت و برنامه های وابسته به آن است. شما میتوانید گزینه های موجود را خودتان در زمان مناسب بررسی بفرمایید. در این آموزش ما فقط با بخش نصب برنامه کار داریم. روی گزینه Manual Install Options کلیک کنید. در تصویر به این گزینه اشاره شده است.

راه اندازی AutoRun را انجام داده و روی Manual Install Options کلیک کنید

تصویر دوم: در پنجره جدید بازشده گزینه های مختلفی برای نصب به شما نمایش داده شده است. روی Required Installs کلیک کنید.

در پنجره جدید باز شده روی Required Installs کلیک کنیدتصویر سوم: در پنجره جدیدی که به شما نمایش داده میشود میتوانید برنامه اینسایت و آپدیت منیجر آنرا نصب کنید. ابتدا باید خود برنامه نصب شود پس روی گزینه Install INSITE کلیک کنید.

در پنجره جدیدی که به شما نمایش داده میشود میتوانید برنامه اینسایت و آپدیت منیجر آنرا نصب کنید. ابتدا باید خود برنامه نصب شود پس روی گزینه Install INSITE کلیک کنید.مرحله ششم: نصب برنامه اینسایت نسخه 8.3 (شامل یازده تصویر)

تصویر اول: در اولین مرحله از نصب اینسایت از شما خواسته شده که زبان مورد نظر برای فرآیند نصب را انتخاب کنید. دقت بفرمایید که این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند. این گزینه را روی انگلیسی تنظیم کرده و روی OK کلیک کنید.

این گزینه را روی انگلیسی تنظیم کرده و روی OK کلیک کنید.تصویر دوم: در این پنجره ابتدا پیشنیازها برای نصب اینسایت 8.3 روی سیستم شما بررسی شده و به شما نمایش داده شده است. روی گزینه Install کلیک کنید تا به مراحل بعدی هدایت شوید.

نمایش داده شده است به شما پیشنیازها برای نصب اینسایت 8.3 روی Install کلیک کنید.تصویر سوم: حالا نوبت به قوانین است. در طول فرآیند نصب شما مجبورید که چندین بار این قوانین را بپذیرید. تیک گزینه I Accept را زده و روی Next کلیک کنید.

پذیرش قوانین مربوط به نصب پیش نیازهای اینسایت را با زدن تیک I accept و کلیک روی next انجام دهیدتصویر چهارم : مسیر نصب را برای پیشنیازهای اینسایت مشخص کنید. پیشنهاد میکنیم مسیر را بصورت پیشفرض و بدون تغییر باقی گذاشته و روی Next کلیک کنید. در صورتی که مسیر اختصاصی برای نصب پیشنیازهای اینسایت 8.3 درنظر گرفتید بخاطر داشته باشید که کلیه مراحل آتی را نیز باید به مسیر اختصاصی خود منتقل کنید تا در فرآیند اجرای برنامه با مشکل مواجه نشوید.

مسیر نصب پیشنیازهای اینسایت را مشخص کنید

تصویر پنجم : پس از چند ثانیه نصب پیش نیازها به پایان رسیده و تصویری مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده میشود. روی Finish کلیک کرده و کمی صبر کنید تا پنجره بعدی برای شما نمایش داده شود.

نصب موفق پیش نیازهای اینسایت 8.3 روی Finish کلیک کنیدتصویر ششم : حالا پنجره ای به شما نمایش داده شده که برای نصب خودر برنامه اینسایت است و به شما بابت ورود به نصب اینسایت خوشامد گویی شده. روی Next کلیک کنید.

به نصب اینسایت 8.3 خوشامدید روی Next کلیک کنیدتصویر هفتم : در اینجا از شما خواسته شده که ساعت و تاریخ سیستم خودرا کنترل کنید تا بروز باشد. در صورتی که تاریخ و ساعت سیستم صحیح است تیک مربوطه را زده و روی Next کلیک کنید .

تنظیم

تصویر هشتم : پذیرش قوانین و مقررات اینسایت بخشی از همه فرآیندهای نصب این برنامه است. تیک مربوط به I Accept را بزنید تا اعلام کنید که شما قوانین اینسایت را پذیرفته اید و روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

تیک مربوط به I Accept را بزنید تا اعلام کنید که شما قوانین اینسایت را پذیرفته اید و روی Next کلیک کنیدتصویر نهم : در این مرحله از شما خواسته شده تا مسیر نصب نرم افزار اینسایت را مشخص کنید. پیشنهاد میکنیم بدون تغییر دادن مسیر پیشفرض روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید. دقت داشته باشید که در صورت تعریف مسیر نصب اختصاصی باید این مسیر را برای کلیه بخش های اینسایت اعمال کنید که بسته نرم افزاری اینسایت در یک محل نصب شود، در غیر اینصورت در اجرای برنامه با مشکل مواجه خواهید شد.

مسیر نصب برای اینسایت 8.3 مشخص کرده و روی Next کلیک کنیدتصویر دهم: حالا به شما اعلام شده که همه چیز برای نصب اینسایت آماده است، در صورتی که از تنظیمات ارائه شده در مراحل قبلی اطمینان دارید روی گزینه Install کلیک کنید تا نصب اینسایت روی سیستم شما شروع شود. پس از این کمی صبور باشید تا عملیات نصب به پایان برسد.

همه چیز برای نصب انیاست آماده است روی گزینه Install کلیک کنید تا فرآیند نصب شروع شودتصویر یازدهم : در نهایت در صورتی که با پیغامی مشابه تصویر زیر مواجه شدید یعنی عملیات نصب نرم افزار روی کامپیوتر شما با موفقیت به پایان رسیده است. روی Finish کلیک کنید. 

مرحله هفتم :  نصب آپدیت منیجر اینسایت 8.3 (شامل پنج تصویر)

آپدیت منیجر برنامه ای مکمل برای اینسایت است که کنترل ورژن، بروزرسانی ها، دیتاپک ها و ... را انجام میدهد. عملا بدون آپدیت منیجر امکان استفاده از اینسایت هم نیست. در ادامه آپدیت منیجر اینسایت نسخه 8.3 را روی کامیپوتر نصب میکنیم.

تصویر اول:پس از آنکه در مرحله قبل اتمام نصب را اعلام کردید دوباره به پنجره مدیریت نصب یا همان فایل Auto Run که در مراحل اولیه اجرا کرده بودید برمیگردید. در اینجا اینبار روی گزینه Install Update Manager کلیک کنید.

تصویر دوم : در اولین مرحله از شما خواسته شده تا زبان مورد نظر برای فرآیند نصب آپدیت منیجر اینسایت را مشخص کنید. از آنجایی که اینسایت از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند این گزینه را روی English تنظیم کرده و روی دکمه OK کلیک کنید.

زبان مورد نظر برای نصب آپدیت منیجر اینسایت را مشخص کرده و روی اوکی کلیک کنیدتصویر سوم : در اینجا بابت ورود به نصب آپدیت مینجر اینسایت به شما خوشامدگویی شده است. روی گزینه Next کلیک کنید.

به نصب آپدیت مینجر اینسایت خوشامدید روی Next کلیک کنیدتصویر چهارم : حالا اعلام شده که همه چیز برای نصب آپدیت منیجر اینسایت روی سیستم شما آماده است. روی Install کلیک کنید تا فرآیند نصب شروع شود، همینطور صبور باشید تا عملیات نصب آپدیت منیجر اینسایت به پایان برسد.

همه چیز برای نصب آپدیت منیجر اینسایت آماده است کلیک روی installتصویر پنجم : پس از پایان نصب در صورتی که با پیغامی مشابه تصویر زیر مواجه شدید یعنی عملیات نصب با موفقیت به پایان رسیده است. روی Finish کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

پیغام زیر بیانگر نصب موفقیت آمیز آپدیت منیجر اینسایت روی سیستم شماست.

مرحله هشتم: نصب License Configuration Tool برای اینسایت (شامل شش تصویر)

تصویر اول : پوشه فایل های نصبی را بازکنید در اینجا ک فولدر بنام LCT وجود دارد، وارد پوشه LCT شده و فایل LCT1.4.095 را اجرا کنید، برای اجرای این فایل روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run As Administrator را انتخاب بفرمایید.

وارد پوشه LCT شده و فایل LCT1.4.095 را اجرا کنیدتصویر دوم : در اولین پنجره طبق روال گذشته از شما خواسته شده که زبان نصب ابزار کانفیگ لایسنس را مشخص کنید. گزینه زبان را روی انگلیسی تنظیم کرده و روی Ok کلیک کنید.

زبان لایسنس کانفیگوراتور را روی انگلیسی تنظیم کرده و روی OK کلیک کنیدتصویر سوم : حالا بابت ورود به نصب License Configuration Tool به شما خوشامدگویی شده است. روی Next کلیک کنید.

 روی Next کلیک کنید.تصویر چهارم : برنامه LCT یک ابزار جانبی و سبک است، در تصویر زیر اعلام شده که همه چیز آماده نصب است. روی Install کلیک کنید و صبور باشید تا فرآیند نصب LCT Insite به پایان برسد.

روی Install کلیک کنید و صبور باشید تا فرآیند نصب LCT Insite به پایان برسد.تصویر پنجم : در میانه نصب پیغامی مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده میشود که اعلام کرده نصب LCT با مشکل مواجه شده است. روی Yes کلیک کنید.

روی Yes کلیک کنید.تصویر ششم : پس از چند ثانیه پنجره زیر برای شما به نمایش در میاید که اعلام داشته عملیات نصب به پایان رسیده است. روی Finish کلیک کنید.

روی Finish کلیک کنید.مرحله نهم: فعالسازی و لانچر اینسایت (شامل پنج تصویر)

تصویر اول : دوباره به پوشه حاوی فایل های نصبی بروید و فایلی که با نام 8.3Insite KG مشخص شده است را از حالت فشرده خارج کنید.

فایل 8.3 Insite KG را باWinRAR استخراج کنیدتصویر دوم: وارد پوشه استخراج شده بشوید. در اینجا دو فایل مشاهده میکنید که با نام های KG و Cummins Insite مشخص شده اند. هردوی این فایل هارا اجرا کنید.

هر دو فایل موجود در پوشه فعالساز را اجرا کنیدتصویر سوم : وقتی برنامه Cummins Insite را در پوشه فعالساز اجرا میکنید بصورت خودکار شناسه سخت افزاری در کلیپ بورد شما کپی میشود، در صورتی که این اتفاق نیوفتاد بصورت دستی عبارتی که برای Hardware ID ارئه شده است را کپی بفرمایید. در پنجره فایل KG در بخش Registration name یک عبارت دلخواه (نام کسب و کارتان) را وارد کنید و تیک مربوط به hardware ID را بزنید. شناسه سخت افزاری که قبلا استخراج شده را در فیلد Hardware ID جایگذاری کنید و دکمه Generate را بزنید.

ثبت اطلاعات مورد نیاز در فعالساز و کلیک روی Generateتصویر چهارم : حالا در پنجره Cummins Instei در بخش Name همان نامی که بعنوان Registration name در نظر گرفتید را وارد کنید و عبارتی که پس از کلیک روی generate در مرحله قبل برای شما تولید شده و در فیلد Registration key در پنجره KG قرار گرفته است را کپی کرده و در فیلد key در پنجره Cummins INSITE قرار دهید. در نهایت روی دکمه Register کلیک کنید.

در فیلد key در پنجره Cummins INSITE قرار دهید. در نهایت روی دکمه Register کلیک کنید.تصویر پنجر: حالا شما لانچر را رجیستر کرده اید. فایل لانچر همان فایل Cummins Insite در پوشه 8.3INSITE KG است. این فایل را کپی کرده روی دسکتاپ قرار دهید و آیکون های قبلی اینسایت را پاک کنید. کالا روی آیکون جدیدی که به دسکتاپ آورده اید دوبار کلیک کنید تا برنامه اجرا شود.

لانچر رجیستر شده اینسایت 8.3 را روی دسکتاپ قرار داده و با دوبار کلیک اجرا کنیدتذکر: وقتی برنامه برای اولین بار باز میشود نیاز است که دوباره قوانین استفاده از برنامه را بپذیرید

تذکر: برای وجود به برنامه از گزینه Simulation Mod استفاده کنید.

تبریک شما فرآیند نصب و فعالسازی Insite 8..3 را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. ممکن است آموزش متنی کمی برای شما گیج کننده باشد، در این صورت میتوانید در ادامه همین صفحه از ویدئوی آموزشی که برای شما قرار گرفته استفاده کنید تا جزئیات بیشتری از عملیات نصب برای شما نمایش داده شود.


آموزش ویدئویی نصب اینسایت 8.3 روی ویندوز با فعالسازی :


امیدواریم آموزش نصب نرم افزار Cummins Insite 8.3 که در دیاگ کالا منتشر شده است مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که پیشنهادی برای توسعه این مقاله داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرا وقت کمبودهای مقاله را با کمک شما مخاطبین عزیز رفع کنیم

تاکنون تعداد زیادی از برنامه های اصلی مخصوص تعمیر انواع ماشین روی وبسایت دیاگ کالا همراه با آموزش نصب و راه اندازی منتشر شده است، در صورتی که شما یک تعمیرکار متخصص هستید پیشنهاد میکنیم این موارد را بررسی بفرمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 و یا 66937104 تماس بگیرید و همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس خیابان آزادی تقاطع اسکندری کوچه مرمر پلاک 7 واحد 1 مراجعه کنید.

سریعترین روش تماس با پشتیبانی دیاگ کالا از طریق شماره موبایل : 09128861429

محصولات مرتبط
10,000,000ریال
(1)

اینکال (INCAL) در حقیقت یک مجموعه فایل است که روی نرم افزار Cummins Insite استفاده میشود و حاوی فایل های کالیبراسیون استاندارد برای ECM/ECU های استفاده شده در موتورهای کامینز است که به شما کمک میکند تا از بروز هرگونه خطای انسانی جلوگیری کنید.

درصورتی که شما یک تعمیرکار/تکنسین هستید قطعا میدانید که تغییر پارامترهای تنظیم شده روی ECU یا ECM میتواند باعث ایجاد مشکلات عدیده ای شود در صورتی که شما ندانید مقادیر استاندارد کدام هستند. البته که نمیتوان کلیه مقادیر استاندارد را بخاطر سپرد از اینرو شما حتما نیاز به یک فایل راهنما برای انجام امور کالیبراسیون دارید تا نتایج کالیبراسیون شما بصورت مطلوب نمود پیدا کند.

اطلاعات لازم در مورد نرم افزارهای Insite را میتوانید در بخش محصولات مرتبط پیدا کنید. 

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
8,000,000ریال
(1)

نسخه جدید Calterm 4.7 یک ابزار توسعه و آزمایش مهندسی است که برای نظارت بر ماژول کنترل الکترونیکی (ECM) در سیستم موتور کامینز و تغییر داده های کالیبراسیون موجود در آن استفاده می شود.

Cummins Calterm 4.7 را می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  1. کنترل ECM یا هر پارامتر از دستگاه های کامینز با پروتکل های J1939/Datalink
  2. کالیبراسیون ها را به طور موقت/دائم تغییر دهید
  3. مشاهده و پاک کردن کدهای خطا
  4. لاگ کردن ورود به سیستم ECM و پارامترهای J1939/Datalink
  5. بازسازی DPF
  6. سازگاری با آخرین پروتکل های ارائه شده 

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
8,000,000ریال
(1)

InPower یک ابزار سرویس و نگهداری مبتنی بر کامپیوتر است که برای بهینه‌سازی فعالیت‌های سرویس و نگهداری مرتبط با محصولات Cummings PowerCommand طراحی شده است. نرم افزار اینپاور یک کامپیوتر شخصی را به کنترل های PowerCommand مبتنی بر ریزپردازنده به صورت محلی یا از راه دور متصل می کند و به کاربران اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از تنظیمات، تست ها و فعالیت های تعمیر و نگهداری را انجام دهند.

نرم افزار Inpower در یک نگاه:

  1. انتقال داده قطعات مانیتور شده به سیستم
  2. امکان اتصال به نرم افزارهای شخص ثالث
  3. برنامه ریزی ورودی کلیه کنترل ها
  4. گزارش دهی از داده های مانیتور شده
  5. دارای تاریخچه تجهیزات، کدهای خطا و داده های مرتبط دیگر
  6. امکان شبیه سازی وضعیت خرابی

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای مشاهده آموزش نصب و راه اندازی اینپاور کلیک کنید

برای مطالعه بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه بفرمایید.

افزودن به سبد خرید
5,000,000ریال
(1)

فایل های Cal و InCal در واقع همان فایل های کالیبراسیون موتورهای کامینز هستند که نرم افزار ریپکر اینکال به شما اجازه میدهد تا نوع Cal را به InCal تبدیل کرده و برعکس. همینطور به شما اجازه میدهد تا با ایجاد تغییرات در فایلهای مذکور آنهارا با نسخه های مختلف نرم افزار اینسایت (Insite) سازگار کنید یا با تغییر تاریخ انقضای فایلهایی که منقضی شده اند وضعیت استفاده را فعال کنید. اینکال ریپکر یک برنامه بسیار کاربردی برای تکنسین های متخصص کامینز است که عملیات پروگرامینگ و کالیبراسیون محصولات کامینز را انجام میدهند.

برنامه InCal Repacker در یک نگاه:

  1. تبدیل INCAL به CAL.
  2. تغییر CAL به INCAL (برای برنامه‌ریزی وسایل نقلیه از طریق INSITE با فایل‌های کالیبراسیون اصلاح‌شده.)
  3. بسته بندی جدید INCAL برای استفاده در INSITE قدیمی (7.6.x)
  4. بسته بندی قدیمی INCAL برای استفاده در INSITE جدیدتر (8.x.x)
  5. برای حذف همه رمزهای عبور، هر نوع INCAL را دوباره بسته بندی کنید.
  6. تاریخ شروع دیسک های INCAL را تغییر دهید تا هرگز منقضی نشوند.

راهنمای خرید نرم افزار از دیاگ کالا

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش توضیحات در ادامه همین صفحه مراجعه کنید.

افزودن به سبد خرید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

کد QR

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم